Zo ik ben sinds kort de trotse bezitter van een Mac! ik vind het zelf heel fijn werken alleen zit ik met een porbleem.. Wanneer ik een mix wil opnemen is dat toch even wennen. toen ik een microsoft machine had kon ik via sony soundforge 9 en cd architect van sony een hele mooie cd maken. die gemasterd was met een maximizer en een filter(warm en cosy) voor een cd in deze sony progamma's
Maar nu ik met de apple wil gaan opnemen kan ik niet echt een progamma vinden dat deze functies makkelijk en goed bied.. bij audacity lukt het me echt niet om een mooie opname te make en deze in losse nummers op een cd te branden..
Wie heeft er tips voor mij?
What do you think about Het masteren van je mix op een apple ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Je kan toch met een VM op een Mac toch ook Windows programma's draaien. Dan kun je gewoon Soundforge 9 weer gebruiken daarvoor.
This is an old Topic
No new postings for 6.272 days. Post CommentThat would be 209.1 months or a whopping 17.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.