Poster: Bastian
Ik weet niet precies of ik me nu al pro mag noemen, vind het misschien wel pro in opleiding.
Zaterdag heb ik de finale van de kunstbende gewonnen.
Dat betekend o.a. draaien op: mysteryland, dance valley (is volgende week al, ben benieuwd hoe en wat), uitmarkt, theater festival boulevard, dance 4 life slotevent (vind waarschijlijk plaats in gelredome).
Daarnaast krijg ik nog een blog bij dance-tunes.com met een mix erbij en krijg ik een masterclass op maat bij Artez Hogeschool voor de Kunsten.
Ben benieuwd hoe alles gaat verlopen, spannend!
Poster: Roy-776
Ben nog geen pro.
Wel wat boekingen gehad....
Wil me wel bezig gaan houden met produceren, maar eerst maar eens zien of dat een beetje lukt...
en ja....wie wil er nou geen pro dj worden....
Ik ben slechts een trotse liefhebber van het vak Respect voor de pro's hoor, ooit zal ik doen wat jullie kunnen!
Poster: Glorious-D
Pro : Nee !
Wil het worden : JAA!
Moglijkheden toe : volgens velen heb ik talent, in January begonnen met vinyls, 6 maanden later mijn eerste fuif gedraaid, full vinyl set.
ik oefen ook ong. per dag 1-2 uur, soms meer, soms minder.
en over de agency waar ik later bij wil : Bassevents!
ik ken de baas van bassevents ( complex, reverze, bassleader, summerfestival....) persoonlijk, en ik ben dus ook van plan om alles ervoor te doen om later bij bassevents te mogen draain.
Maar zijn er misschien nog tips voor een opkomende ( NIET WANNEBE! ) jumpstyle dj?
Poster: Jorrit
Ach... pro... Ik kan er goed van rondkomen als student, heb verder geen bijbaantjes nodig.
Heb veel meer bereikt (2e plek BNN/BED DJ contest, 1 v/d 8 winnaars Slam! FM DJ contest, winnaar Summer Dance Party DJ contest, 3 residenties, bezig met een agency, gerespecteerd worden door iemand waar je onwijs tegen op kijkt, draaien op leuke/grote locaties, draaien voor/na je helden) dan ik ooit had durven dromen toen ik begon met m'n hifi cd spelertjes en m'n mixertje, maar ik zou mezelf toch nog geen pro durven noemen...
Poster: Sandr
Mijn verhaal beetje hetzelfde, behalve van die Dj contests dan....Simpelweg nooit aan één meegedaan (denk niet dat ik dan had gewonnen).
Kom er meer dan goed van rond als student, heb al met redelijk wat bekende Dj's gedraaid (Benny Rodriguez, Hardwell, Rehab, Skitzofrenix, Bobby Burns, Vato Gonzalez, Mental Theo) en meerdere residenties waaronder een in de grootste discotheek van Zeeland.
Met mijn 20 lentes jong klaag ik wat dat betreft ook niet en mag ik ook van geluk spreken, want er zijn tig betere Dj's die misschien nooit verder komen dan hun slaapkamer..... Too bad
Poster: RenéKuppens
hooizolder?
Geen pro;
momenteel enkel op 16-18jarige fuiven gedraaid, ook een paar keer op school. Ben nu bezig met demo's aan het maken en ga ze versturen naar discotheken, danscafés in de hoop dat er iets van gaat komen
Poster: Basrose
Ik denk dat Jumpstyle zn beste tijd wel heeft gehad... een tijd geleden al... Het is niet meer zo populair als een jaar geleden en zie ook dat er weinig boekingen meer zijn in vergelijking met andere stylen.
Poster: Glorious-DEen andere stijl zoeken? En ik denk toch dat je nog een paar jaartjes kunt wachten voor je DOOR bassevents zal gevraagd worden. Bassevents is geen agency toch? Das een organisatie die feesten organiseert.
Pro : Nee !
Wil het worden : JAA!
Moglijkheden toe :?volgens velen heb ik talent,?in January?begonnen met vinyls, 6 maanden later mijn eerste fuif gedraaid, full vinyl set.
ik oefen ook ong. per dag 1-2 uur, soms meer, soms minder.
en over de agency waar ik later bij wil : Bassevents!
ik ken de baas van bassevents ( complex, reverze, bassleader, summerfestival....) persoonlijk, en ik ben dus ook van plan om alles ervoor te doen om later bij bassevents te mogen draain.
Maar zijn er misschien nog tips voor een opkomende ( NIET WANNEBE! ) jumpstyle dj?
Poster: the-melody
Een andere stijl zoeken? En ik denk toch dat je nog een paar jaartjes kunt wachten voor je DOOR bassevents zal gevraagd worden. Bassevents is geen agency toch? Das een organisatie die feesten organiseert.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.