Het heeft even geduurd maar het is nu zover! Ik heb een nieuwe website en meteen ook een andere Dj naam.
Vanaf nu ga ik onder de naam Dj BrowBeat. Betekend zoiets als overweldigend (in het engels wel te verstaan )
www.djbrowbeat.com
Heb de site niet zelf gemaakt, ben er niet zo heel erg handig in. Probeer me er wel in te verdiepen, qua update's e.d.. Maar is nog best lastig met al die code's enzo :P
Is nog niet helemaal klaar, sommige dingen staan er nog niet goed op, maar het grootste gedeelte is af!
Graag reacties, op of aanmerkingen.
Groet Bart
Poster: BoydGrift
Ziet er netjes uit, alleen ik zou je adres er af halen.
Poster: RiX
Hoi, kleine opmerking van een grafisch vormgever. Leuke site. Ik zou alleen je DJ naam als logo minder 'tierlantijnerig' maken. Als ik zie met wie je op het podium hebt gestaan, zou ik dat iets professioneler aanpakken. Mijn eerste gedachte toen ik het zag was: Hm, leuke site, maar tzal wel een jochie van 16 zijn...
Welkom de website van Dj BrowBeat,
Deze dite is momenteel nog “under construction”, hierdoor kan het zijn dat bepaalde pagina’s niet volledig geopend worden. Bedankt voor jullie begrip.
van een prof. vormgever...
Verder hele nette site!!
Grz,
@ Flexii: Die sites die je aandraagt hebben een veel stoerder en strakker logo. Het logo van Bartjens gebruikt een 'script' font. Dat komt erg klassiek en 'girly' over.
Don Diablo heeft fel rose, maar wel een grove 'graffiti' font gekozen. Snap je...
De header doet je niet denken dat het een dj- site is. Dat is niet om zijn site af te kraken,maar puur als opbouwende kritiek van een prof. vormgever...
Ik zou een ander font kiezen en mss een wat meer sprankelende kleur.
Verder hele nette site!!
Grz,
In het logo zit wel wat in, het bruine en het lettertype zou ook goed bij een restaurant kunnen passen. Probeers eens andere elementen te gebruiken, bijv. Een draaitafel, headphones, vinyl, iets wat met de dj scene te maken heeft(nee geen paaldanseres)
veel suc6 verder, het ziet er in idd geval verzorgd uit!