Nieuwe site Dj Bartjens
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bartjens    posted on 27-06-2008 12:14

Het heeft even geduurd maar het is nu zover! Ik heb een nieuwe website en meteen ook een andere Dj naam.
Vanaf nu ga ik onder de naam Dj BrowBeat. Betekend zoiets als overweldigend (in het engels wel te verstaanWinking my eye )

www.djbrowbeat.com

Heb de site niet zelf gemaakt, ben er niet zo heel erg handig in. Probeer me er wel in te verdiepen, qua update's e.d.. Maar is nog best lastig met al die code's enzo :P

Is nog niet helemaal klaar, sommige dingen staan er nog niet goed op, maar het grootste gedeelte is af!

Graag reacties, op of aanmerkingen.

Groet Bart

www.djbrowbeat.com

What do you think about Nieuwe site Dj Bartjens ??

Vote :   

Nandi    posted on 27-06-2008 12:17
Erg mooie site hoor!Cry
Boyd    posted on 27-06-2008 14:38
Ziet er netjes uit, alleen ik zou je adres er af halen.
Flexii    posted on 27-06-2008 14:53
Poster: BoydGrift
Ziet er netjes uit, alleen ik zou je adres er af halen.

precies dat jaWinking my eye
RiX    posted on 27-06-2008 15:38
Hoi, kleine opmerking van een grafisch vormgever. Leuke site. Ik zou alleen je DJ naam als logo minder 'tierlantijnerig' maken. Als ik zie met wie je op het podium hebt gestaan, zou ik dat iets professioneler aanpakken. Mijn eerste gedachte toen ik het zag was: Hm, leuke site, maar tzal wel een jochie van 16 zijn...  Winking my eye
Flexii    posted on 27-06-2008 15:41
Poster: RiX
Hoi, kleine opmerking van een grafisch vormgever. Leuke site. Ik zou alleen je DJ naam als logo minder 'tierlantijnerig' maken. Als ik zie met wie je op het podium hebt gestaan, zou ik dat iets professioneler aanpakken. Mijn eerste gedachte toen ik het zag was: Hm, leuke site, maar tzal wel een jochie van 16 zijn...  Winking my eye

wat is mis met zijn logo, ik weet niet wat voor websites jij ontwerpt, maar als je kijkt naar de logo's van verschillende festivals en sommige echte grote dj's, die zien precies zo uit met al die krullen en dergelijke er aan
EDIT: enkele voorbeelden: Discotheek Peppermill, Don Diablo, Mysteryland
User edit by Flexii on 27-06-2008 @ 15:52:58 (14%)
Bartjens    posted on 07-07-2008 11:35
Kickje Cry
Nog meer reacties, op/of aanmerkingen?
www.djbrowbeat.com
OrsonWelsh    posted on 07-07-2008 15:06
niks mis met je logo! Gewoon goed brushgebruik, ik hou daar wel van. En aangezien ik ook design vind ik em er top uitzien. Goeie kleuren ook bartjens...
Ben ook druk bezig met mn site, en gebruik ook veel effecten via photoshop...
alleen kost me het flash programmeren altijd zoveel tijd..

maar goed..ziet er goed uit joh!
LouisCasper    posted on 07-07-2008 16:20
Hele nette site!
Alleen.. Ik vind 'm niet echt DJ-achtig?
Maar dat kan ook aan mij liggen hoor!
http://www.louiscasper.com
Mineral    posted on 07-07-2008 16:26
Ben het met Look eens!
Hele nette site maar ik zou niet zomaar zeggen dat het van een DJ is.
Bartjens    posted on 07-07-2008 16:34
Nee klopt, is niet direct te zien dat het een dj betreft. Maar hoe zou een "goede"dj site eruit moeten zien dan?
Iedereen heeft zo z'n eigen ding, kijk bij chuckie, fedde, erick e. Allemaal niet direct te zien dat het om een dj gaat.

Bedankt voor de reacties allemaal Cry
www.djbrowbeat.com
Xtremer    posted on 07-07-2008 16:34
Site ziet er goed uit hoor! Alleen ben ik het wel met Look & Mineral eens over dat het er niet uit ziet als een DJ site... Het doet mij een beetje denken aan een site voor een Club. Ik denk dan ook dat het belangrijk is om het een beetje in DJ stijl te doen. Mijn site is ook niet de beste maar heb inmiddels ook een nieuwe lay-out (www.djxtremer.nl):D. Misschien dat je daar inspiratie door krijgt:P. Succes!
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
User edit by Xtremer on 07-07-2008 @ 16:34:37 (5%)
Bartjens    posted on 07-07-2008 16:36
@ DJ-Xtremer, inspiratie opdoen op jouw site doe ik liever niet :P Past totaal niet bij wat ik draai :D
Maar mooie site hoor!
www.djbrowbeat.com
Xtremer    posted on 07-07-2008 16:36
Oke, naja in iedergeval succes ermee:D!
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Phenix    posted on 07-07-2008 17:17
Ziet er gaaf uit hoor, alleen een klein foutje in de tekst op je homepage.

Welkom de website van Dj BrowBeat,

Deze dite is momenteel nog “under construction”, hierdoor kan het zijn dat bepaalde pagina’s niet volledig geopend worden. Bedankt voor jullie begrip.

Die dite, zou denk ik site moeten zijn :P

http://www.djmillhouse.nl
User edit by Phenix on 07-07-2008 @ 17:18:37 (6%)
Bartjens    posted on 07-07-2008 17:35
WTF!! Cry   Cry Helemaal nie gezien, thx!
www.djbrowbeat.com
RiX    posted on 07-07-2008 21:53
@ Flexii: Die sites die je aandraagt hebben een veel stoerder en strakker logo. Het logo van Bartjens gebruikt een 'script' font. Dat komt erg klassiek en 'girly' over.
Don Diablo heeft fel rose, maar wel een grove 'graffiti' font gekozen. Snap je...

De header doet je niet denken dat het een dj- site is. Dat is niet om zijn site af te kraken Winking my eye ,maar puur als opbouwende kritiek van een prof. vormgever...

Ik zou een ander font kiezen en mss een wat meer sprankelende kleur.

Verder hele nette site!!

Grz,
Bartjens    posted on 07-07-2008 22:01
van een prof. vormgever...

Dat weten we nu :P

Verder hele nette site!!
Grz,

Thx! :D
www.djbrowbeat.com
RiX    posted on 07-07-2008 22:29
oops, had ik al eerder gezegd jah... sorry :S
Stefjuuh    posted on 08-07-2008 08:30
check je fotopagina, staat nog left op..Winking my eye
DeteqBoy    posted on 09-07-2008 10:21
Ziet er stak uit, gewoon mooi en degelijk. Ik vind het een prima site Happy, laughing
Boyd    posted on 09-07-2008 12:34

@ Flexii: Die sites die je aandraagt hebben een veel stoerder en strakker logo. Het logo van Bartjens gebruikt een 'script' font. Dat komt erg klassiek en 'girly' over.
Don Diablo heeft fel rose, maar wel een grove 'graffiti' font gekozen. Snap je...

De header doet je niet denken dat het een dj- site is. Dat is niet om zijn site af te kraken Winking my eye ,maar puur als opbouwende kritiek van een prof. vormgever...

Ik zou een ander font kiezen en mss een wat meer sprankelende kleur.

Verder hele nette site!!

Grz,

In het logo zit wel wat in, het bruine en het lettertype zou ook goed bij een restaurant kunnen passen. Probeers eens andere elementen te gebruiken, bijv. Een draaitafel, headphones, vinyl, iets wat met de dj scene te maken heeft(nee geen paaldanseresCry)

veel suc6 verder, het ziet er in idd geval verzorgd uit!

Bartjens    posted on 09-07-2008 13:03
Thx voor de comments allemaal, zal eens kijken of ik er wat mee kan ! :D
www.djbrowbeat.com
RoyBeware    posted on 09-07-2008 14:49
ff kieke

Nette en overzichtelijke site.:D
User edit by RoyBeware on 09-07-2008 @ 14:52:00 (100%)
Convert    posted on 09-07-2008 23:30
Vind het wel nette site maar ik zou je adres er ook af halen.. daar komen mensen vanzelf achter als ze je huren Winking my eye

This is an old Topic

No new postings for 6.260 days.
 Post CommentThat would be 208.7 months
or a whopping 17.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

228 Users online: 118 Guests (110 Unknown)
Pages generated today : 86.421
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.883.458