VMX 1000 broeder!
Om geld binnen te krijgen met drive in heb je een goeie lichtshow nodig, ik zou dus ook gaan voor 2xT4 met par 56 eraan.. Kijk, in Duitsland, veel goedkoper voor dezelfde parren!
Maarja, als je je booth wilt verbeteren zou ik toch voor 2 dezelfde cd spelers gaan..
Poster: TizioVMX 1000 broeder!
Om geld binnen te krijgen met drive in heb je een goeie lichtshow nodig, ik zou dus ook gaan voor 2xT4 met par 56 eraan.. Kijk, in Duitsland, veel goedkoper voor dezelfde parren!
Maarja, als je je booth wilt verbeteren zou ik toch voor 2 dezelfde cd spelers gaan..
Poster: Lead
Maaruh, je kut je oude naam toch blijven gebruiken ??
Bedankt voor de antwoorden.
Ik denk inderdaad dat ik me 2de CDJ ga kopen want dat werkt wel beter.
ik wil ook wel op DMX aanschaffen maar is dat niet een vak apart. Ik bedoel houw ik dan nog wel tijd over voor de CDJ's?
@ Lead
Ik zou inderdat me oude (...) acount terug willen. zou jij kunnen kijken wat mijn andere op dit email adres is. bedankt
ik denk dat ik dan even verder spaar voor een 2de CDJ 800 en lampen. weet iemand wat ik dan nog nodig heb voor een redelijke drive in. en wat mij dat dan gaat kosten?
bedankt
Licht, met de controller maak je wat presets (scenes en chases), je zet er 1tje aan en hoeft je daar eventjes geen zorgen om te maken. Bij een ander soort nummer kun je weer een andere opzetten ed. Kijk als je in de discotheek komt, zou je die 2 dingen niet tegelijk WILLEN doen, maar een paar effecten en parren is echt wel te doen..
Wat ik je aan kan bevelen voor licht:
2xT4 met par 56+statieven €500-800 (komt door Duitsland, heb ik ze ook gehaald)
Wat effecten, wat je nu hebt voldoet wel
Een stroboscoop is altijd wel leuk, redelijk model DMX +- €100 (kan ook iets goedkoper)
Rookmachine, €100-200 (ik zou dmx nemen, anders heb je weer 'n losse afstandbediening)
De basis heb je dan wel, verder:
Wat scan's vanaf €160 heb je een ledscannertje van ADJ
voor wat meer kwaliteit zit je toch wel aan de €250-200
Movingheads, zijn natuurlijk geweldig, alleen daar zit ook een prijsje aan: vanaf €300, alleen dan heb je niet al te veel
En natuurlijk een laser, in allerlei prijsklassesn, vanaf €150-300 heb je al iets, maar of het het lang uithoud/ goed genoeg is?
Ik hoop dat je wat wijzer bent dit is natuurlijk mijn filisofie, als je zelf andere ideeen hebt, laat ze ook even weten!
Poster: Ashley
ik zou als ik jou was als je een drive-in wilt ook gaan zorgen voor wat beter geluid
wat zwaardere/betere boxen ofzo
Poster: Ashley
ik zou als ik jou was als je een drive-in wilt ook gaan zorgen voor wat beter geluid
wat zwaardere/betere boxen ofzo
Poster: Nickiey
Ik weet niet of 750 watt genoeg is. me speakers doen het nog wel (eergister gekocht :D)
nice
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.