als ik rodec mx180 mk 3 heb, een mengpaneel zonder effecten kan ik dan of bestaat er een bakje met enkel effecten op dat ik er probleemloos kan aanhangen? mag 250 euro kosten
plz reply vlug ^^
What do you think about kan ik appart effectenbakje kopen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik zeg ja, alleen als er een aux (send/return) op zit.
Kwa effectenbak, de pioneers zijn te duur. Ik denk dat je naar een korg koasspad mini moet gaan kijken ofzow, of een tweedehands koasspad 2. Neem geen behringer tweakalizer, want die verkracht je geluid.
Een tweedehands EFX-500 is ook wel te vinden voor pakweg 250 euro hoor. Maar je zal die wel tussen mixer en versterker moeten plaatsen. De MX-180 heeft geen send/return.
User edit by skyline643 on 26-06-2008 @ 23:05:16 (24%)
This is an old Topic
No new postings for 6.287 days. Post CommentThat would be 209.6 months or a whopping 17.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.