Pioneer Mack @ FFWD Dance Parade 2008 (3/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 25-06-2008 22:04
Zoals jullie pas hebben kunnen lezen heeft Pioneer een dikke amerikaanse truck laten maken, hier ter herinnering de plaatjes nog een keer. Meer info en volledige specs vindt je in het andere topic over deze truck.

Lead-in-Mack-Truck Pioneer-Mack-Truck Pioneer-Mack-Truck Mack-vs-VW-Golf-5

Op de truck zit een goede installatie (4x CDJ-1000mk3 en een DJM-800)

Klik voor vergroting !

Het heeft even geduurd, maar de kogel is door de kerk en ik kan melden dat we met dit monster mee gaan rijden met de Fast Forward Street Parade in Rotterdam op zaterdag 9 augustus.

Welk start nummer we hebben weet ik nog niet, maar dat we er een feest van gaan maken is zeker.

Wie er precies gaan draaien is nog niet helemaal bekend maar dit wordt geen hele lange lijst. 30 DJ's die allemaal 11,5 minuten draaien is niks. Niet leuk voor de DJs en weinig verhaal voor de mensen die langs de kant staan.

De volgende namen zijn al wel zeker :

Anders dan de meeste andere deelnemers zal deze truck geen oplegger trekken. Op de plaats waar je die aankoppelt staat bij ons een DJ Booth. Zal dus wel opvallen denk ik.

Heb er echt zin in dus wilde het even melden, kreeg een uurtje geleden pas door dat het definitief is. Hing om wat technische details zeg maar.... :D
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 24-07-2008 16:51 (39%)

What do you think about Pioneer Mack @ FFWD Dance Parade 2008 ??

Vote :   

JayTaph    posted on 05-08-2008 21:32
Poster: Lead
Er is vrijwel niemand die op de parade met vinyl draait. Iedereen die dat al eens gedaan heeft weet dat dat niet te doen is. Heb het zelf ook al een keer gezien toen ik al slim voor Cd koos zag ik een aantal andere mensen echt het vinyl vervloeken.... Overslaan heb je nogal snel last van Winking my eye

En Pioneer gaat geen Technics draaitafel in de booth zetten... er zijn genoeg mensen te vinden die willen draaien en ze niet nodig hebben Winking my eye

Zie mijn gallery Happy, laughing  Wij draaiden (en in principe iedereen) met vinyl (cd-spelers waren er toch nog niet/nauwelijk, laat staan dat ze gebruikt werden). Maar idd, heel moeilijk, zeker als je een wagen hebt waarop iedereen staat te springen. (vandaar dat door de organisatie werd aangeraden om een dat/md van een standaard set mee te nemen).

Maar ik moet zeggen: eerste 2 jaar toen we nog een uur of 4/6 aan het rijden waren hebben we toch leuke sets kunnen neerzetten (met vinyl :p)).

Lead    posted on 06-08-2008 01:59
Ik ben ook begonnen met Vinyl en heb het dik 10 jaar trouw gezweerd... toen was het tijd voor de volgende stap Winking my eye
Let the BASS be louder
Prozei    posted on 06-08-2008 19:27
alleen de weersverwachtingen voor zaterdag zien er niet al te best uit.
JayTaph    posted on 07-08-2008 00:03
ging ook niet zozeer om wel/niet vinyl.. maar toendertijd draaide iedereen ermee, inclusief op de vrachtwagens (in zoverre dat ging). je kon een redelijke set wel neerzetten maar op zo'n dag moet je toch gewoon floorfiller na floorfiller draaien, en dan gaat iedereen NOG harder stampen Happy, laughing

In de wagen zit je droog dus dat is geen probleem Happy, laughing  Groter probleem is 's-nachts midden in de regen opbouwen Happy, laughing
dj-nick    posted on 07-08-2008 20:37
@ JayTaph, dat opbouwen gebeurt meestal in een loods.
Echter is de regen zaterdag wel een probleem, de meeste wagens hebben wel een dak maar als het waait regent het er vanaf de zeikant in.

Ik sta dit jaar wederom op wagen nr 3 en draai ongeveer ter hoogte van de Willemsbrug, de tijd kan ik niet zeker zeggen dat ligt gewoon aan hoe de dag gaat.
Lead    posted on 09-08-2008 04:41
Sow, eindelijk klaar met achterstallig fik-werk. Nu snel ff tukkie doen en morgen lekker dagje draaien... Ik hoop dat ik mensen zie, hoewel het moeilijk zal zijn vanuit de wagen mensen te kunnen herkennen.

Vanmiddag al bij de truck geweest voor het opbouwen en hij stond er mooi bij. Het opbouwen gebeurt overiges gewoon buiten in de openlucht op een parkeer terrein. Was de afgelopen 2 jaar volgens mij ook al zo. De meeste opleggers worden volledige (vrijwel) opgebouwd en ingepakt in zeil. Tenminste, wel degene die slim zijn.

De Pioneer truck is water en weer bestendig dus die hoeft niet ingepakt te worden.

De laatste dingen doen we op de dag zelf. Morgen hangen we de verlichting erin en wordt de DJ booth geinstalleerd.

We rijden met startnummer 11, na ons de Baja en daarna 'Beter komje niet'. Zoals al eerder gezegd vullen we met z'n vieren de hele tijd op in setjes van 20 minuten, hoe en waar dat samen valt met de route weet ik niet, want het loop toch meestal uit.

Wie weet, tot morgen :D
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 11-08-2008 12:51 (1%)
Tizio    posted on 09-08-2008 09:16
Goed nieuws jongens, de zon schijnt, blauwe lucht en nu zo'n 18 graden, het gaat een mooie dag worden!
greets from Rotterdam!
Basrose    posted on 09-08-2008 10:09
ik en prozei zijn ook de hele dag bij de truck te vinden... misschien zien we sommige van jullie nog!

het weer ziet er idd goed uit gaat een mooie dag worden !
Basrose    posted on 09-08-2008 22:39
Net terug van de ffwd... helemaal verrot maar wat een dag... een Supervette truck van pioneer!..

Goeie muziek en een geweldige sfeer... op naar volgend jaar... Iedereen bedankt voor de leuke dag!
Sebasz    posted on 09-08-2008 23:34
Jammer dat het zo ver weg was :P Anders was ik wellicht langsgekomen Happy, laughing
Btw Lead, bedankt nog voor het pakket he! Winking my eye
Lead    posted on 10-08-2008 18:24
Was zeker een super geslaagde dag.... Ergens uit het raam gebaarde nog iemand naar mijn pet.... Ben benieuwd wie dat was, moet haast wel iemand van hier zijn Winking my eye

Dagje hardstyle knallen, even wat toestanden bij het begin omdat kleding van onze danseressen kwijt was was, maar is uiteindelijk toch nog goed gekomen.... Na een uurtje toch alle dames in hetzelfde pakje.

Ik kijk terug op een vermoeidende lange top dag :D
Inderdaad, wie weet komt er nog een jaar, ik hoop het ook.
Let the BASS be louder
justjustin    posted on 10-08-2008 20:14
mooie vrouwen waren er op de truck zag ik alweer op de foto's....
Lucky Lead
Stevenvdvorm    posted on 10-08-2008 21:41
haha ik zag je nog los gaan op de kar!

Ik zat in de lantaarnpaal haha:P
RenéKuppens    posted on 10-08-2008 22:03
Was zeker een super geslaagde dag.... Ergens uit het raam gebaarde nog iemand naar mijn pet.... Ben benieuwd wie dat was, moet haast wel iemand van hier zijn Winking my eye

Dagje hardstyle knallen, even wat toestanden bij het begin omdat kleding van onze danseressen kwijt was was, maar is uiteindelijk toch nog goed gekomen.... Na een uurtje toch alle dames in hetzelfde pakje.

Ik kijk terug op een vermoeidende lange top dag :D
Inderdaad, wie weet komt er nog een jaar, ik hoop het ook.

Ik heb langs de kant nog ff staan schreeuwen DJ RESOURCE Rulezz! maar je was zo druk aan piele met je sigaret! haha

RenéKuppens    posted on 10-08-2008 22:03
Poster: Stevenvdvorm

dan heeft de politie een foto van je haha!
Basrose    posted on 10-08-2008 22:29
kon kwa filmpjes nog niet heel veel vinden van de pioneer truck maar fotos zijn er in overvloed... de mack viel goed in de smaak!

Hier een filmpje door een bezoeker gemaakt:

http://www.youtube.com/watch?v=YefAYwaFZyg
Prozei    posted on 10-08-2008 22:41
lead gaat weer  los

User edit by Prozei on 10-08-2008 @ 22:42:37 (100%)
tairip    posted on 10-08-2008 23:24
Haha niet bepaald oude track die gedraaid werd Lead.... haha Oh my god!

Hier een betere picca van Lead, zo te zien heeft hij de hele dag zo gestaan mits hij niet moest draaien:P Bron: Partyflock.nl

Lead @ FFWD
User edit by tairip on 10-08-2008 @ 23:56:25 (100%)
Stevenvdvorm    posted on 11-08-2008 00:30
Poster: RenéKuppens
Poster: Stevenvdvorm

dan heeft de politie een foto van je haha!

haha kunnen ze mooi in hun fotoalbum plakken!

Cyrille    posted on 11-08-2008 00:57

Haha dat was ik vanuit het raam op de Nieuwe Binnenweg. Heb nog een paar foto's gemaakt, die post ik morgen even!
Lead    posted on 11-08-2008 01:40
Poster: Prozei
lead gaat weer los

Ik kan deze pic niet vinden op partyflock.....

Poster: Cyrille
Haha dat was ik vanuit het raam op de Nieuwe Binnenweg. Heb nog een paar foto's gemaakt, die post ik morgen even!

Ben benieuwd :D
Let the BASS be louder
Xtremer    posted on 11-08-2008 10:06
VetCool! Als het volgend jaar weer is kom ik zeker kijken:D. Zeker met zo'n Line-up als deze!
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
tairip    posted on 11-08-2008 10:45
Ik kan deze pic niet vinden op partyflock.....

Je hebt PM waar die staat!
NickName    posted on 11-08-2008 11:44
Zekers vet. Ik was ff aan het kijken op youtube en vond dit http://nl.youtube.com/watch?v=iMpeksDE0m8. Lead ben jij dat met dat  zwarte petje?
Convert    posted on 11-08-2008 12:19
Lead helemaal uit z'n dak bij die ProDJ dames:P

251 Users online: 73 Guests (178 Unknown)
Pages generated today : 53.070
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.526.843