Pioneer Mack @ FFWD Dance Parade 2008 (2/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 25-06-2008 22:04
Zoals jullie pas hebben kunnen lezen heeft Pioneer een dikke amerikaanse truck laten maken, hier ter herinnering de plaatjes nog een keer. Meer info en volledige specs vindt je in het andere topic over deze truck.

Lead-in-Mack-Truck Pioneer-Mack-Truck Pioneer-Mack-Truck Mack-vs-VW-Golf-5

Op de truck zit een goede installatie (4x CDJ-1000mk3 en een DJM-800)

Klik voor vergroting !

Het heeft even geduurd, maar de kogel is door de kerk en ik kan melden dat we met dit monster mee gaan rijden met de Fast Forward Street Parade in Rotterdam op zaterdag 9 augustus.

Welk start nummer we hebben weet ik nog niet, maar dat we er een feest van gaan maken is zeker.

Wie er precies gaan draaien is nog niet helemaal bekend maar dit wordt geen hele lange lijst. 30 DJ's die allemaal 11,5 minuten draaien is niks. Niet leuk voor de DJs en weinig verhaal voor de mensen die langs de kant staan.

De volgende namen zijn al wel zeker :

Anders dan de meeste andere deelnemers zal deze truck geen oplegger trekken. Op de plaats waar je die aankoppelt staat bij ons een DJ Booth. Zal dus wel opvallen denk ik.

Heb er echt zin in dus wilde het even melden, kreeg een uurtje geleden pas door dat het definitief is. Hing om wat technische details zeg maar.... :D
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 24-07-2008 16:51 (39%)

What do you think about Pioneer Mack @ FFWD Dance Parade 2008 ??

Vote :   

RenéKuppens    posted on 11-07-2008 13:01
ik ben er ook
Yorick    posted on 11-07-2008 13:17
Ben er helaas niet bijUnhappy Maar zag ook al de line up van Beter Kom Je Niet truck,, daar moest ik wel van kwijlen:O
justjustin    posted on 11-07-2008 13:26
Poster: RenéKuppens
ik ben er ook

je valt in herhaling hahahaWinking my eye
RenéKuppens    posted on 11-07-2008 14:27
Poster: justjustin

je valt in herhaling hahahaWinking my eye

ouder dom haha

spamme kan ook:P
Convert    posted on 11-07-2008 19:35
Haha vet ding jammer dat ik er niet kan zijn is me namelijk wat te ver weg :P

Ik las al dat er alleen dj's kwamen die op cd's draaien.
Maar lijkt me wel keer lastig als deze truck naar event gaat en er staan geen turntables...:P

Voor Pioneer is het tog niet zo'n moeite om maar 2 technicjes van ongeveer 450euro aan te schaffen :P
Basrose    posted on 11-07-2008 20:45
Het draaien met vinyl op een truck valt ook niet mee... Ik denk dat tts niet eens op de truck passen
Dyno    posted on 11-07-2008 20:54
Poster: tairip

Wattan niet... als jij een knalset neer zet naast deze DJ's dan boeit het geen reet!

Ja, een knalset neerzetten, dát kan ik wel. Maar ik bedoel dat ze eerder bekende namen op zo'n truck zetten dan dat ze mij vragen.
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Lead    posted on 12-07-2008 13:16
Er is vrijwel niemand die op de parade met vinyl draait. Iedereen die dat al eens gedaan heeft weet dat dat niet te doen is. Heb het zelf ook al een keer gezien toen ik al slim voor Cd koos zag ik een aantal andere mensen echt het vinyl vervloeken.... Overslaan heb je nogal snel last van Winking my eye

En Pioneer gaat geen Technics draaitafel in de booth zetten... er zijn genoeg mensen te vinden die willen draaien en ze niet nodig hebben Winking my eye
Let the BASS be louder
Convert    posted on 12-07-2008 17:26
EY wat jammer :P Ik wil wel komen Cry
Stefjuuh    posted on 12-07-2008 19:14
Mocht de truc op een demodag staan, kan je natuurlijk altijd 2 cdj's aan de kant schuiven..
tairip    posted on 12-07-2008 19:48
Poster: Stefjuuh
Mocht de truc op een demodag staan, kan je natuurlijk altijd 2 cdj's aan de kant schuiven..

Ja maar het is de PIONEER truck! Winking my eye Alleen voor Pioneer promo lijkt me. Net als wat Lead al zei!
Bambilaner    posted on 12-07-2008 19:53

Men kan er natuurlijk ook van die extreem professionele voor dj's geschikte Pioneer draaitafels inzetten Happy, laughing
www.facebook.com/vinniebegooddj
Convert    posted on 14-07-2008 00:11
Zonder pitch Cry
tairip    posted on 14-07-2008 00:31
Poster: Convert
Zonder pitch Cry

Gewoon flink aan je platter draaien :D
Illusion    posted on 14-07-2008 02:03
Poster: Bambilaner

Men kan er natuurlijk ook van die extreem professionele voor dj's geschikte Pioneer draaitafels inzetten Happy, laughing

Whahahahah dat was serieus mijn eerste turntable.. ik bedoel... Lp Speler:p haha.

Voordat ik zo hard bezig was als nu was ik al gek van electronica, en mensen wisten dat wel eens en vroegen wel eens of ik in dit en dat geïntereseerd was. Kwam er iemand een keer met dit ding aanzetten:p.

Je hebt er geen ruk aan:p Maar toch grappig om dat ding hier weer ff terug te zien. Haha:d

Die Pioneer truck is by the way wel bruut
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 14-07-2008 @ 02:04:14 (8%)
rickdekoning    posted on 14-07-2008 16:35
ik ben gvd net op vakantie
DeteqBoy    posted on 15-07-2008 11:42
die dag kom ik net terug dus ben bang dat het hem niet gaat worden!
Convert    posted on 23-07-2008 13:18
Poster: Illusion

Whahahahah dat was serieus mijn eerste turntable.. ik bedoel... Lp Speler:p haha.

Voordat ik zo hard bezig was als nu was ik al gek van electronica, en mensen wisten dat wel eens en vroegen wel eens of ik in dit en dat geïntereseerd was. Kwam er iemand een keer met dit ding aanzetten:p.

Je hebt er geen ruk aan:p Maar toch grappig om dat ding hier weer ff terug te zien. Haha:d

Die Pioneer truck is by the way wel bruut

Je kan alleen zo weinig met zo'n ding he :P Ja alleen plaatjes luistere dan moet je zo'ding bovenop je pio instalatie knalle :P
dj-nick    posted on 23-07-2008 16:52
Zag hem gister nog op tmf.

Lead is het trucknummer al bekend, wie weet rij ik wel voor of achter jullieCry
mentheman88    posted on 24-07-2008 02:33
Op de loveparade vorige week was ook een pioneer truck. Was daar ook bij. Was dit diezelfde truck? En hoe zorg je dat je op de truck komt waneer je er bent? Kaartjes ofzo?
dj-nick    posted on 24-07-2008 10:52
Poster: mentheman88
Op de loveparade vorige week was ook een pioneer truck. Was daar ook bij. Was dit diezelfde truck? En hoe zorg je dat je op de truck komt waneer je er bent? Kaartjes ofzo?

Alleen dj's + vrienden en danseressen komen op de kar.
User edit by dj-nick on 24-07-2008 @ 10:53:10 (1%)
Stagiar    posted on 24-07-2008 12:38
Wel toevallig! Ik las vorige week die thread over de Pioneer Mack en heb er toen wat meer informatie over opgezocht, toen ik zaterdagavond naar huis reed van Extrema (werk). Reden we er toevallig langs op de A50 :D Wat een onwijs wreed ding is dat Happy, laughing
Lead    posted on 24-07-2008 16:50
Het startnummer is nog niet bekend, hoop dat spoedig te vernemen.

De truck op de Love Parade was een andere truck. Dat was een gewone truck/oplegger combi terwijl dit echt een showtruck is.

Op een speciaal deel van de Pioneer website kun je zien waar de truck allemaal wordt ingezet. Het is niet iets waar alleen de DJ afdeling gebruik van maakt, maar vooral onze car audio afdeling.
Let the BASS be louder
RenéKuppens    posted on 05-08-2008 19:23
yo kick is nmr al bekend?
dutchman    posted on 05-08-2008 19:32
waajoo...hadden jullie niet ff kunnen melden dat die laatst in amersfoort stond bij herik rail:O

was ik sowieso langs gekomenWinking my eye

vet ding hoor

407 Users online: 214 Guests (193 Unknown)
Pages generated today : 58.591
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.532.364