Wrong Advertisements Report (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Roov    posted on 25-06-2008 19:45
Ergens op de site reclame gezien die hier niet thuis hoort?
Gaat het over een of ander product wat niets met muziek te maken heeft? Laat het hier dan even weten zodat de website-leiders er wat aan kunnen doen.

Let Op : Advertenties zullen altijd op deze site blijven. DJR verdient hier geld aan, dit topic is dus alleen bedoelt om VERKEERDE advertenties tegen te gaan. Meld in dit topic ook graag even WAAR je de advertentie bent tegen gekomen!

Guidelines door Lead
Guidelines melden advertenties :

Advertenties die getoond worden die in aanmerking komen voor blokkade kunnen hier gepost worden. Het is niet te zeggen dat deze advertentie ook daadwerkelijk geblokkerd worden, noch zijn de Admins verplicht tot het toelichten hierover. Dit om discussies te voorkomen.

Meld advertenties die misleidend zijn (een CDJ voor $100) of Misplaats (denk aan Achmed op de voorpagina die geblokkeerd is)

Meld niet : alle dingen die niets met DJ-en te maken hebben.
Reclame van printers kan voor iemand die een printer zoekt zin hebben als er een goede aanbieding in staat. Reclame voor paperclips hebben niets met DJ-en te maken, maar zal ook geen overlast veroorzaken. Met andere woorden, een klein beetje gezond verstand a.u.b.

Wat melden : Meld de URL van de adverteerder, meld niet de inhoud van de advertentie want met die info kunnen we niets. Als je met je rechter muisknop op de advertentie klikt, dan properties en ergens in de url zie je dit : adurl=http://www.xxx.nl/cd_m, dat stukje hebben we nodig. Blokkade werkt op domeinnaam van de adverteerder.... .. .. ... ... .
ik durf het bijna niet te zeggen maar er is nog een manier op aan die url te komen (die hem ook geld kost) .. -klik- Cry

Meld deze URL in BOLD in deze thread zodat de admins ze makkelijk in de gaten kunnen houden.

Waar wordt aan gewerkt, of is al verholpen?

Achmed The Dead Terrorist Advertentie

Lijstje voor Lead en W.i.M nog te doen

Vacature systeembeheerder
Maconomy People Planner

eu-solutions: BPM Experts
User edit by Roov on 26-06-2008 @ 14:20:38 (100%)

What do you think about Wrong Advertisements Report ??

Vote :   

Convert    posted on 25-06-2008 19:48
Ik heb reclame gezien van Lexmark (das tog printers merk? en printers heeft niks te maken met muziek) Right?
MoXeGy    posted on 25-06-2008 19:50
gaan we ook de volgende ad's verwijderen?:

Vacature Systeembeheerder
Een op een met xxx? Chat direct met onze recruiter!
www.werkenxxxxxx.nl/

Deze ad stond onder een licht en geluids ad.
User edit by MoXeGy on 25-06-2008 @ 19:50:46 (86%)
Roov    posted on 25-06-2008 19:50
Ja dat klopt, meld even waar dat staat en kan je er misschien ook een screenshot van maken? Dan kan Lead er wat mee..
MoXeGy    posted on 25-06-2008 19:53
User edit by MoXeGy on 25-06-2008 @ 19:54:13 (100%)
Boyd    posted on 25-06-2008 20:06

• eu-solutions: BPM Experts
    interim project, permanent resource Hyperion, Cognos, BPC
  • Maconomy People Planner
    brengt projectplanning en resource management samen in één oplossing
  • Roov    posted on 25-06-2008 20:28
    Poster: BoydGrift

• eu-solutions: BPM Experts
    interim project, permanent resource Hyperion, Cognos, BPC
  • Maconomy People Planner
    brengt projectplanning en resource management samen in één oplossing
  •  
    Waar heb je dit gevonden? Plaats aub even een screenshot oid :P
    Xitrate    posted on 25-06-2008 20:33
    De banner van  die Vietnamese datingssite.
    Dyno    posted on 25-06-2008 20:39
    Die ads van Google doe je niets aan.
    Die worden gegenereerd door Google zelf.
    http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
    Roov    posted on 25-06-2008 20:41
    Poster: DJDyno
    Die ads van Google doe je niets aan.
    Die worden gegenereerd door Google zelf.

Daar kan je wel wat aan doen, je kan site's blokkeren. Dat is ook de rede van dit topic. Zo kan Lead de verkeerde advertenties eruit halen!
    Dyno    posted on 25-06-2008 20:44
    Ja, ik lees net het andere topic hier over, excuses.

Maar, waarom zou je ads gaan blokkeren?
    Ik stoor me niet aan advertenties die over andere dingen gaan dan muziek.
    http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
    Roov    posted on 25-06-2008 20:46
    Misschien jij niet, maar Lead en W.i.M kunnen er wel voor zorgen dat op het forum alleen de dingen staan die ook voor dit forum bedoelt zijn.
    Lead    posted on 25-06-2008 21:22
    Poster: MoXeGy
    gaan we ook de volgende ad's verwijderen?:

Vacature Systeembeheerder
    Een op een met xxx? Chat direct met onze recruiter!
    www.werkenxxxxxx.nl/

Deze ad stond onder een licht en geluids ad.

Ik weet niet of we echt alles wat lichtelijk offtopic is weg kunnen houden, die lijst wordt eindeloos lang. Laten we de echt vervelende of misplaatste eruit halen. Lexmark vind ik inderdaad niet thuis horen op DJR, maar wie weet zoek je eens een printer Winking my eye

Foute datingsites, vage handel en misplaatste toestanden kunnen we wel bijhouden denk ik.
    Let the BASS be louder
    Mod edit by Lead on 25-06-2008 21:27 (51%)
    Lead    posted on 25-06-2008 21:39
    Guidelines melden advertenties :

Advertenties die getoond worden die in aanmerking komen voor blokkade kunnen hier gepost worden. Het is niet te zeggen dat deze advertentie ook daadwerkelijk geblokkerd worden, noch zijn de Admins verplicht tot het toelichten hierover. Dit om discussies te voorkomen.

Meld advertenties die misleidend zijn (een CDJ voor $100) of Misplaats (denk aan Achmed op de voorpagina die geblokkeerd is)

Meld niet : alle dingen die niets met DJ-en te maken hebben.
    Reclame van printers kan voor iemand die een printer zoekt zin hebben als er een goede aanbieding in staat. Reclame voor paperclips hebben niets met DJ-en te maken, maar zal ook geen overlast veroorzaken. Met andere woorden, een klein beetje gezond verstand a.u.b.

Wat melden : Meld de URL van de adverteerder, meld niet de inhoud van de advertentie want met die info kunnen we niets. Als je met je rechter muisknop op de advertentie klikt, dan properties en ergens in de url zie je dit : adurl=http://www.xxx.nl/cd_m, dat stukje hebben we nodig. Blokkade werkt op domeinnaam van de adverteerder.... .. .. ... ... .
    ik durf het bijna niet te zeggen maar er is nog een manier op aan die url te komen (die hem ook geld kost) .. -klik- Cry

Meld deze URL in BOLD in deze thread zodat de admins ze makkelijk in de gaten kunnen houden.
    Let the BASS be louder
    Mod edit by Lead on 25-06-2008 21:43 (10%)
    Stefjuuh    posted on 25-06-2008 22:12
    je "klik" werkt nie
    Berbo    posted on 25-06-2008 22:34

klik op de advertentie Cry lezen vriend!

waah! herken de voetballer is leuk! :D
    maar lead, hoeveel krijg jij voor 1 klik?

User edit by Berbo on 25-06-2008 @ 22:43:58 (100%)
    Convert    posted on 25-06-2008 22:53

Bij deze Lead heb ik ff een screenshot gemaakt, vind hem indd ook niet erg bij Muziek passen:P
    En wij hebben ook nog eens zelf een Lexmark gehad 2 versleten in 2 weken :P
    Lead    posted on 26-06-2008 00:24
    Geen banners posten, alleen de URL van de adverteerder hebben we iets aan. Maar vind die niet zo vervelend hoor. De meeste advertenties komen 1 weekje voorbij en houden dan vanzelf meestal weer op.
    Let the BASS be louder
    Convert    posted on 26-06-2008 09:44
    Oke, zou ik in vervolg op letten :P
    Roov    posted on 26-06-2008 20:01
    http://manageengine.adventnet.com/products/applications_manager/index.html?adwords01image2&CampaignID=200320442&gclid=CI_OlI7ZkpQCFQ2qQwodVUE0uA
    Kan je die ook blokeren? Gaat over applicatie manager ofzo :P
    Convert    posted on 03-07-2008 20:52
    Ik zie nu 1 van Nakkano ofzo van gratis ringtones hoort hier volgens mij ook niet Winking my eye

EDIT:
    En onder de plek waar je altijd je mail ontvangt staat reclame van Packman, hoort hier ook niet lijkt mij zo:P
    User edit by Convert on 03-07-2008 @ 20:53:55 (100%)
    Roov    posted on 31-08-2008 13:32
    Ik zie nu een advertentie over gangbang etc. Met naakte vrouwen :P
    Lead    posted on 31-08-2008 13:36
    Zoals a leerder gezegd : post de link waarnaar de add verwijzt, met jouw info kan ik niets...
    Sex adds mogen natuurlijk niet voorbij komen hier op DJResource Winking my eye
    Let the BASS be louder
    Roov    posted on 31-08-2008 13:40
    Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
    http://privatamateure.com/show_amateur.php?amateur_nickname=Catwoman_geil&wmid=3078&program=&campaign=4953&sc=0

http://privatamateure.com/

Lead    posted on 31-08-2008 13:45
    Is toegevoegd aan de blokkadelijst... zal vanaf morgen dus niet meer getoond worden... Zoiets hoort hier natuurlijk niet thuis...
    Let the BASS be louder
    Roov    posted on 31-08-2008 14:18
    http://85.12.43.98/www/delivery/ck.php?oaparams=2__bannerid=45__zoneid=44__cb=4e9a0e67aa__maxdest=http://85.12.43.84/go/?cmp=nm_bm3c_300x250&uid={uid}&guid={guid}&aid={aid}&rid={rid}

Nu ik toch bezig ben Winking my eye. Het is zo'n warning met je systeem is geinfecteerd

101 Users online: 10 Guests (91 Unknown)
    Pages generated today : 70.227
    Most visitors online this month : 361
    Lifetime Pageviews since 2003 : 238.458.601