Reclame op DJR (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Boyd    posted on 25-06-2008 16:34
Hallo,
zoals iedereen ziet(ook mensen die goldmember zijn), staat er bijna rechts bovenin een reclame vak.
Niet ergelijk zou je zeggen, de site moet anders ook ergens van betaald worden. Geen punt dus, maar ik heb een hekel aan google ads! Als er nou is netjes een beatport reclame, dancetunes, rjshop, iets wat met het muziek gebeuren te maken heeft reclame staat is alles perfect. Alleen dit spamt google op djresource:

Een overleden achmed, waarvan niet eens duidelijk is waar die voor adveteerd.

Njaaa,

dit is er ook weer uit,

Ik hoor wel wat jullie ervan vinden

Grzzz Boyd

Btw: soms vershijnen er ook zulke dingen:

• eu-solutions: BPM Experts
    interim project, permanent resource Hyperion, Cognos, BPC
  • Maconomy People Planner
    brengt projectplanning en resource management samen in één oplossing
  • User edit by Boyd on 25-06-2008 @ 16:36:44 (59%)

What do you think about Reclame op DJR ??

Vote :   

Volano    posted on 25-06-2008 23:47
    Snap niet goed waar hier al die heisa over is. Achmed the Dead terrorist is enkel een typetje van de Amerikaanse buikspreker Jeff Dunham. De sketch steekt gewoon de draak met al die zelfmoordcommando's in irak enzo.Dit heeft zover ik weet niets met racisme te maken. En het zinnetje "Silence, i Kill you" (op de site van Jeff Dunham zelfs veranderd tot "Silence, I keel you"Winking my eye is een van de oneliners die Jeff Dunham in zijn shows gebruikt. Ik vind ook dat hier mss beter reclame zou gemaakt worden voor muziek of Equipment gerelateerde sites. Ringtonereclame stoort mij altijd maar denk dat het hier vooral over gaat dat er een Achmed skelet opstaat terwijl het gewoon een razendpopulair amerikaans typetje is dat meer en meer begint door te sijpelen in europa.
    JuniorDDP    posted on 25-06-2008 23:49
    Tis wel zot grappig, maar walter vind ik beter --> meer politieke humor :p
    RAS    posted on 26-06-2008 00:29
    Ik zie die reclame nooit. 't is dat je er hier een screenshot bij zet, want bij mij worden alle adds geblokkeerd.

enne, Achmed the dead terrorist is idd best grappig Happy, laughing

http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go
    User edit by RAS on 26-06-2008 @ 00:34:13 (93%)
    Volano    posted on 26-06-2008 15:53
    Poster: JuniorDDP
    Tis wel zot grappig, maar walter vind ik beter --> meer politieke humor :p

Indd die is ook wel goe, me z'n steken onder water, maar mijne all time favorite is peanut, die is gewoon niet normaal Winking my eye

This is an old Topic

No new postings for 6.163 days.
     Post CommentThat would be 205.4 months
    or a whopping 16.9 years
    You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

216 Users online: 27 Guests (189 Unknown)
    Pages generated today : 31.644
    Most visitors online this month : 380
    Lifetime Pageviews since 2003 : 238.639.395