eu-solutions: BPM Experts interim project, permanent resource Hyperion, Cognos, BPC |
Maconomy People Planner brengt projectplanning en resource management samen in één oplossing |
Poster: MoXeGy
kijk dat is nice, ik zou best wel wat willen doneren maar ik kan geen paypall aanmaken etc(alleen via internet bankieren).
Poster: LeadIk begrijp je wel maar je mag mensen niet aansporen om te klikken op je ads. Dat is in strijd met de algemene voorwaarden van Adsense.
Heel aardig dit. Niemend respecteerd dus nog dat we deze site ooit vrijwillig zijn begonnen en dat de google ads het enige is wat ons een paar centen opleverd. En meer dan centen is het ook niet.
Behalve addbllocker zou je ook iets in onze shop kunnen kopen of een kleine donatie doen. Gold members zien namelijk ook geen banners.
Ik kan niemand tegen houden een add blocker te gebruiken maar hoop toch dat de meeste het respect op kunnen brengen om de advertenties toch te tonen, of er eens op te klikken bij wijze van support.
Google bepaald welke adds getoond worden, wij kunnen deze echter wel blokkeren voor bepaalde websites. Deze add hierboven is al geblokkeerd maar het duurt 1 of 2 dagen voordat dit is doorgevoerd.
Google adds zijn verre van perfect maar beter dit dan dat ik op pad moet om advertie ruimte te gaan verkopen, heb wel leukere dingen die ik kan doen![]()
Meld adds die fout zijn of nergens op slaan bij ons dan kunnen we er iets mee doen, voor zover actie niet al is ondernomen.
Poster: MoXeGy
kijk dat is nice, ik zou best wel wat willen doneren maar ik kan geen paypall aanmaken etc(alleen via internet bankieren).
Poster: Convert
...En vind het oook nog totaal meevallen als ik eerlijk moet zijn, vind dat reclame op de juiste plekken staan wat wel opvalt maar niet irrietant is...