Poster: Flexii
vandaag precies over een week op voor mn rij-examen, iemand nog tips:P
Poster: Esmee
gewoon rustig doen en mocht t niet lukken doe je het toch nog gewoon een keertje over?veel mensen halen het niet in 1x dus dat is niet erg.
Poster: JuniorDDP
Ik was er voor de eerste keer door, geen lessen gevolgd, mijn vader heeft het mij geleerd en zo veel mogelijk geoefend (ik rij ook graag met de auto)!
Nu heb ik mijn rijbewijs al ongeveer een half jaar en het is zalig! de vrijheid die je hebt! ook makkelijk voor te gaan draaien, ik kan nu zelf de auto of de camionet nemen om ergens naar toe te gaan (de camionet voor als ik gerief moet meenemen).
Tips voor examen:
* MATIG JE SNELHEID (zeer belangrijk)
* rustig blijven
* goed luisteren naar de examinator
* VOLG DE VERKEERSREGELS
de 2 in het grootgedrukt zijn de buispunten, dus let daar op!
Poster: Dubbel_Fristie
Heb juist geleerd dat je beter 105 kan rijden dan 95.
Maar de rest van je genoemde zaken zijn denk ik niet meer dan vanzelfsprekend
Poster: Flexii
Ik heb geleerd dat je je gewoon aan de snelheid moet houden, als je 50 mag moet je ook gewoon 50 rijden en als je 120 mag moet je ook gewoon 120 gaan rijden, als je te langzaam gaat rijden is vaak storender dan wat te hard
Poster: JuniorDDP
Ik was er voor de eerste keer door, geen lessen gevolgd, mijn vader heeft het mij geleerd en zo veel mogelijk geoefend (ik rij ook graag met de auto)!
Nu heb ik mijn rijbewijs al ongeveer een half jaar en het is zalig! de vrijheid die je hebt! ook makkelijk voor te gaan draaien, ik kan nu zelf de auto of de camionet nemen om ergens naar toe te gaan (de camionet voor als ik gerief moet meenemen).
Tips voor examen:
* MATIG JE SNELHEID (zeer belangrijk)
* rustig blijven
* goed luisteren naar de examinator
* VOLG DE VERKEERSREGELS
de 2 in het grootgedrukt zijn de buispunten, dus let daar op!
Poster: Tomazos
en je moet zelf verzekerd overkomen tijdens het rijden.. dus 40 rijden waar je 50 mag dat is niet 'zelf verzekerd', beter rij je 50/55, en als je rij examinator een zeur gast is.. zegt hij zelf wel: let op je snelheid he
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.