Hallo,
Een vraag voor de mensen die hun cd-collectie met lightscribe ordenen. Ik wil dit ook gaan doen, maar kan nergens goede CD-R lightscribe vinden. Ik wil goede schijfjes die op een spindel zitten, maar kan hier niets van vinden. Weet iemand waar ik zo spindels met 50 of 100 lightscribe CD's kan vinden, want om nou telkens spindels van 25 of 10 te kopen zie ik ook nog niet zitten. Alvast bedankt.
Lattttttttrrrrrrrrrrr
Poster: MuffHouseSnap nog steeds niet waarom mensen 1 nummer op een cd branden terwijl je er veel meer kwijt kan
Poster: FreezIk vroeg me af of de print op de cd niet snel vervaagd bij vochtigheid en dergelijke?
Poster: Lead
Niet met Watershield printable CD-R's, dan kunnen je CD's zelfs tegen druppels vocht
Poster: nicknaughty
ik heb lightscribes van verbatim, en ben er zeer over te spreken. vlak over de grens in duitsland zijn ze niet zo heel duur meer, al betaal je wel iets meer dan gewone cd's he.
je hebt ook zo'n tooltje dat je kan downloaden wat je lightscribe labels donkerder maakt (lightscribe ELCU) da's ook handig. Ook spuit ik na het scriben fixeerspray op de cd's zodat de zwarte tekst/plaatjes niet vervagen na verloop van tijd.
Wat een spraakmakend topicc toch weer!
Allemaal in ieder geval bedankt voor de info, maar wetende dat het lightscriben een half uur duurt zeg ik: laat maar hange :D (ja zo lui ben ik wel).
Zo'n cd inktjet printer is zeker handig!
Ik vind het ook geen probleem om geld uit te geven aan kwaliteits cd's, alleen laten we wel redelijk blijven, 1 track per cd vind ik echt te weinig... vooral voor een beginnende dj kost dit klauwen vol met geld :P
Voorlopig doe ik alleen nog maar drive in showtjes, en kan zo prima m'n hardeschijven gebruiken op mn cdj400 en numark D2. Ik wil in de toekomst nog wel naar cd's ofzo maar voorlopig gaat dit wel lekker...
Poster: qntr0l
En wat versta jij onder CD's van goede kwaliteit dan? Ik gebruik zelf Sony's, omdat ik toevallig weet dat B-front ze ook gebruikt (maatje heeft ooit eens een promo van hem gekregen en die was gefikt op een Sony exemplaar)
Poster: Tizio
Mijn plextor branders hebben het opgegevendusja, snel ff n goedkoop alternatief, liteon, best aardig.. het er ook al een heel dzooitje DL dvd's mee grebrand en hij heeft lightscribe... ben meestal niet van de goedkope zooi maar voor 29 euro is t n goed ding!
Na even in dit en andere topics gekeken hebben doen de meetsen van jullie het toch op printables, alleen welke zijn nou echt goed?!
Poster: Tizio
Ow ik kan genoeg sites vinden om te kopen hoor, maar ik zal even kijken
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.