Heil Patrick!
Poster: Bastian
Ik zou eerst (en dat raad ik ook alle andere dj's aan) een lijstje met namen maken die je wel vet vind klinken en hier een beetje goed over brainstormen.
Een naam moet je ook niet 1, 2, 3 kiezen maar hier moet je echt zeker van zijn dat dit een pakkende naam is!
Poster: DJ-Xtremer
Ik vind DJ Styloo wel een vette naam... Wat zeggen jullie:D?
haha wat:P Pen?
Oke dus opzoek naar een nieuwe naam?
DJ HardHeil vind ik wel goed klinken, alleen een beetje naar de hardcore kant.
DJ Style-H
gejat van styloo, en je style is Hardstyle.
dat je maar niet voor de gek gehouden wordt (styloos)
ik ben eigenlijk ook wel op zoek...(dj triplex is ook niet zo origineel)
Daar zit wat in ja Is ook een beetje Hip-hop naam. Ben totaal -100% Hiphop dus niks voor mij
. En hij bestaat natuurlijk al:P. Ik ga nog wel ff verder kijken...
DJ Hardtrickz
wat zijn echt jou favoriete hardstyle platen? misschien dat je iets met een tekst daaruit kunt doen
De Hardstyle die ik nu top vind is die van Project One of Clive King of Headhunterz. En DJ Hardtrax?
Poster: x-ample
altijd dat vragen aan anderen.. zooo creatief!
Poster: DJ-Xtremer
Zoals je ziet helpt t wel. Hoelang heb jij er dan overgedaan voordat je een goede naam had? Ik probeer met tips van andere een naam te vinden, het is een makkelijke en goede manier om aan hulp te komen. Daar zijn we toch voor op DJR om andere DJ's te adviseren en hulp te bieden als dat nodig is? Dus als je in de toekomst nog verdere krietiek hebt dan zet je dat maar in de late leeuw
.
Poster: x-ample
Ik heb zelf en samen met me draaimaatje zitten branstormen, niks aan anderen gevraagd want dat is wel zo simpel.