Dit jaar organiseert de Summer Dance Party voor de 9e keer een grote DJ Contest voor zomers DJ talent uit Aalsmeer, Amstelveen, Uithoorn, Hoofddorp en wijde omgeving. De voorrondes vinden plaats in juli en de grote finale is tijdens het middagprogramma van de Summer Dance Party.
Het zomerse strandfeest op het Aalsmeerse Surfeiland vindt dit jaar op zaterdag 16 augustus plaats, aan het eind van de schoolvakantie. Met een dansvloer direct aan het strand en een grote licht- en geluidsinstallatie aan een hijskraan wordt een perfecte openlucht discotheek neergezet. De winnaar van de contest opent 's avonds dit bijzondere feest. Jouw kans om voor zo'n 2.000 bezoekers je kunsten te vertonen.
Wil je meedoen? Weet je iemand die mee zou moeten doen? Geef je op!
Aanmelden kan door een mailtje te sturen naar contest@summer-dance-party.nl. Vermeld naast je naam, adres, etcetera zo veel mogelijk relevante informatie en/of links over jezelf. De organisatie neemt vervolgens contact met je op om je uit te nodigen voor een van de voorrondes.
De vernieuwde site van de Summer Dance Party volgt snel.
http://www.summer-dance-party.nl/
leuk om mee te nemen idd.....
Zo ver is het niet...misschien ff aanmelden
(edit: hoe meld je jezelf aan )
wel ver weg
Poster: RenéKuppenswel ver weg
ik ben dan helaas op vakantie
Poster: justjustinleuk om mee te nemen idd.....
Zo ver is het niet...misschien ff aanmelden
(edit: hoe meld je jezelf aan)
Wil je meedoen? Weet je iemand die mee zou moeten doen? Geef je op!
Aanmelden kan door een mailtje te sturen naar contest@summer-dance-party.nl. Vermeld naast je naam, adres, etcetera zo veel mogelijk relevante informatie en/of links over jezelf. De organisatie neemt vervolgens contact met je op om je uit te nodigen voor een van de voorrondes.
Helaas, is tijdens 'mijn' ( ) lowlands
Wordt 'm dus niet.
DARN! Dan ben ik op vakantie..
Ik ga 2 augustus weg.. ben terug als ik weer naar school moet..