Draaien met laptop kan dus niet zuiver maar wel als je ook een booth bij je hebt!
Of timecode gebruikt:p
Ik heb weer gesproken UGH
Poster: orsonwelsh
ik heb me nog maar niet bezig gehouden met timecode...ben daar eigenlijk wel benieuwd naar hoe dat werkt...
Poster: DJ-Xtremer
Hoe werkt dat hele timecode dan? Das toch gewoon doormiddel van je Hardware (CDJ-400 ofzo) tracks aansturen die je op de PC selecteerd? Dat je de track die op je PC staat kunt bedienen met je CDJ? Maargoed dan zou ik nog niet overstappen op Timecode of PC, kans is groter dat je iets kapot krijgt dan een gespreide collectie.
Poster: RiX
Maar timecodes Vinyl voelt als gewoon vinyl toch?
Poster: Didier_Deluxe
Niet oordelen over iets zonder je het zelf eerst gezien en/of uitgeprobeerd hebt
ik zeg toch ook niks verdorie! Ben er alleen reuze benieuwd naar..hahaha
Poster: orsonwelshPoster: Didier_Deluxe
Niet oordelen over iets zonder je het zelf eerst gezien en/of uitgeprobeerd hebt
ik zeg toch ook niks verdorie! Ben er alleen reuze benieuwd naar..hahaha
Poster: MrZookeeper
Erg actueel:
http://futuremusic.com/news/images/vestax_VCM-100.jpg
Wat vind je daarvan?
Tjah, 10 jaar geleden vond men draaien met cd's not done, en kijk eens waar we nu staan.. Binnen nu en 10 jaar is vinyl niet rendabel meer en enkel iets voor fanatiekelingen met veel geld. Vanaf dan draait iedereen wel op een of andere manier digitaal. (waarschijnlijk MIDI)
Ok, het is een beetje extreem, maar jullie begrijpen wel waar ik naartoe wil, de huidige markt is nog niet 100% klaar voor digitaal draaien maar daar komt volgens mij wel snel verandering in.
Eigenlijk ben ik stiekem wel een beetje benieuwd hoeveel van jullie tegen draaien met een PC zouden zijn indien Pioneer een MIDI controller had uitgebracht.
Iemand die alleen op pc's draait,
mag zich geen dj noemen!
vind ik!
xxx v-ness
Poster: djvnzzaIemand die alleen op pc's draait,
mag zich geen dj noemen!
vind ik!
xxx v-ness
Binnen nu en 10 jaar is vinyl niet rendabel meer en enkel iets voor fanatiekelingen met veel geld.
Ik vind "draaien" met een computer totale onzin. Je hebt zelf niet de totale controle
Poster: W_H
Ik vind "draaien" met een computer totale onzin. Je hebt zelf niet de totale controle
Timecode is wel leuk, maar in een club staat het niet.
Poster: brecht
Met pc zuiver draaien is inderdaag helemaal belachelijk, Timecode vind ik ronduit prachtig!!!! Je moet het toch nog altijd zelf doen... Maar zuivere pc dj's zonder DJ Booth, Weg ermee!
Poster: W_H
Timecode is wel leuk, maar in een club staat het niet.
Poster: W_HPoster: W_H