Poster: MrZookeeper
Erg actueel:
http://futuremusic.com/news/images/vestax_VCM-100.jpg
Wat vind je daarvan?
Poster: DJ-Xtremer
Vind het niks, hoe wou je mixen zonder jog of pitchbend? Dan ga je toch al snel naar autosync niveau.
Poster: Twello
Natuurlijk vind ik met ALLEEN computer wel redelijk nep.
Poster: MickeyMick
Zo te lezen houden weinig mensen rekening met de nieuwe numark; De TT met midi.
Ook snap ik dit stellingantwoord niet: Doe mij maar een DJ-Booth!
Ik heb een pc icm vestax vci 100. En die staat in mijn booth
Ook kan de stelling vele malen duidelijker:
Draaien met pc, Met of zonder midi controller? Met of zonder gebruik van de synq knop.
Ik zeg dit is een gemiste kans voor de Topicstarter.
Poster: DJ-Xtremer
Vertel maar wat je wilt horen, jij weet het zo goed dus kom maar op met die verhalen.
Draaien met een computer is niks aan, tenzij je timecode gaat gerbuiken!
Want daarbij behoud je de skills, en maak je gebruik van een makkelijke manier van effecten, muziek database etc.
En ja, veel progamma's hebben een sync knop of iets dergelijks. Hier is helemaal niks mis mee, het kan handig zijn als je net ff handen te kort komt. Of iets leuks met ableton erin wil mikken.
Poster: orsonwelsh
doe mij maar ordinair mixen met plaatjes en cd-tjes...
en als je 2 cdj 400's hebt gewoon lekker usb stikkies meenemen. Daar je tracks opzetten...scheelt helemaal gewicht..
maar doe mij maar het oude ambachtswerk...zonder alle hulpmiddelen, drivers, draadjes, timecode's en effecten..
down to the core business!
Poster: orsonwelsh
Ha..Ja idd, volle tent..vochtig en dan poef...je laptop uit..daar sta je dan..
moet er niet aan denken...
dus doe mij dan maar weer die oude hernia terug voordat ik ooit met een laptop ga draaien...nee, beter id..dan stop ik er wel mee..
En ik vind persoonlijk dat je oog moet hebben voor het publiek en niet voor je beeldscherm!
draaien is niet alleen maar plaatjes doormixen potverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hahah