ELECTRO Requests
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

AndersHJ    posted on 17-06-2008 20:03
Als jullie zelf requests hebben, laat je maar gaan... Wel in electro stijl houden liefst Winking my eye
Ik zoek er ook een paar:

*op 4:20
http://nl.youtube.com/watch?v=ZamrFLrbPQQ&feature=related

*Het eerste nummer:
http://nl.youtube.com/watch?v=-A5ky58MRJA&feature=related

*op 1:05
http://nl.youtube.com/watch?v=Jvtk_dJlhqk&feature=related
User edit by AndersHJ on 17-06-2008 @ 20:49:17 (100%)

What do you think about ELECTRO Requests ??

Vote :   

Bambilaner    posted on 17-06-2008 20:13
Eerste is van Dj Mehdi (Signatune) en dus niet van Boys Noize...Tweede wel geloof ik. herken het enkel, titel ontsnapt mij...
www.facebook.com/vinniebegooddj
AndersHJ    posted on 17-06-2008 20:15
Poster: Bambilaner
Eerste is van Dj Mehdi (Signatune) en dus niet van Boys Noize...Tweede wel geloof ik. herken het enkel, titel ontsnapt mij...

Er staat "op 4:20" Signatune kende ik al
En ik bedoel niet dat de liedjes van BN zijn maar hij draait ze wel...
Bambilaner    posted on 17-06-2008 20:16
Excuses...weinig tijd voor het moment maar wou toch even helpen...
www.facebook.com/vinniebegooddj
AndersHJ    posted on 17-06-2008 20:18
Poster: Bambilaner
Excuses...weinig tijd voor het moment maar wou toch even helpen...

en dat apprecieer ik Winking my eye
Nandi    posted on 17-06-2008 21:38
1ste is van boys noize( denk ik toch klint me toch heel bekend in de oren) titel weet ook niet zoek gwn es op zen cd Oi Oi Oi nrml staat die daar op!

2 is klaxons- Atlantis to interzone(digitalism rmx) Of ander remixen 

3de Geen idee , maar daar na begint waters of nazareht van justice , misschien een intro van dat lied ?
User edit by Nandi on 17-06-2008 @ 21:39:47 (19%)
AndersHJ    posted on 17-06-2008 21:57
Poster: Nandi
1ste is van boys noize( denk ik toch klint me toch heel bekend in de oren) titel weet ook niet zoek gwn es op zen cd Oi Oi Oi nrml staat die daar op!

2 is klaxons- Atlantis to interzone(digitalism rmx) Of ander remixen

3de Geen idee , maar daar na begint waters of nazareht van justice , misschien een intro van dat lied ?

Ht is allesins dat liedje maar volgens mij niet die remix. En hb alle remixn uitgepluisd en vind er niet een dat er op lijkt...
Nandi    posted on 17-06-2008 22:08
Hmm , Klaxons- Golden skans to interzone ( so me remix) ? of de Nightmoves rmx? , dave p and adam sparkles festival remix extended break ? De Destroy disco remix  ? in iedergeval het moet er wel een van zijn
AndersHJ    posted on 17-06-2008 22:45
Poster: Nandi
Hmm , Klaxons- Golden skans to interzone ( so me remix) ? of de Nightmoves rmx? , dave p and adam sparkles festival remix extended break ? De Destroy disco remix ? in iedergeval het moet er wel een van zijn

ok thx
Ik beluister ze allemaal even... Hij zal er wel tussenzitten zeker Winking my eye

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

611 Users online: 338 Guests (273 Unknown)
Pages generated today : 18.935
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.571.233