DJs gezocht, vlak bij Nijmegen! (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

JollyJunkie    posted on 16-06-2008 20:41

Hallo,
Ik draai binnenkort op een festival in Oosterhout vlak bij Nijmegen.
Het is een festial om met verschillende muziekstijlen kennis te maken, er spelen bands DJ's (wwaronder ik), je ontvangt geen geld maar het werkt wel goed als promotie denk ik.
Iedereen speelt/draait een halfuurtje net erg lang dus maar wel net lang genoeg.

Het is natuurlijk wel gratis deelnemen en je hoeft geen spullen mee te nemen bhalve een koptelefoon, er staat dus al een set.
Als je intresse hebt moet je snel zijn want er zijn nog maar 2 plaatsen vrij: van 20:00 tot 20:30 en van 20:30 tot 21:00!
Wie het eerst is mag ! :D

Het is op 20 Juni 2008 en het festival heet 'We Love Music'

User edit by JollyJunkie on 16-06-2008 @ 22:04:33 (11%)

What do you think about DJs gezocht, vlak bij Nijmegen! ??

Vote :   

JollyJunkie    posted on 17-06-2008 09:20
Waar het precies is: De Klif in Oosterhout, is een soort van gymzaal theatherzaal alles in een en er staan wel bordjes naartoe anders kan je naar mij komn ik weet welwaar het is :P
Meer info is er eigenlijk niet. Het duurt totaal van 19:30 tot 23:00
Sebasz    posted on 17-06-2008 11:44
ik woon in nijmegen *hint* Cry
Renzis    posted on 17-06-2008 11:46
je hebt een PM
yogum    posted on 17-06-2008 12:53
Ik woon ook in Nijmegen...

Maar sorry hoor, maar 't is wel vreemd dat ten eerste, jij dat mag regelen (jij was toch er voor gevraagd, je organiseerd het toch niet?) en dat ten tweede, het festival nergens op internet te vinden... :S

Niet dat ik je niet geloof, maar ik vraag me wel af hoe groot dit festival nou eigenlijk is, en wat je er aan zou hebben om te draaien.
JollyJunkie    posted on 17-06-2008 13:04
Voor iedereen die denkt dat het een gigantisch festival is: Dat is niet waar er zullen best wat mensen komen maar echt groot is et niet hoor Winking my eye
Dit is de flyer, maar ik kan er niet echt veel informatie uithalen...
Tijnie    posted on 17-06-2008 13:32
ik ken iemand die woont in balgoy. Dat is niet zo heel ver van nijmegen als ik mij niet vergis? Ik kan het hem eens vragen, aangezien hij niet geregistreerd is op DJR.
yogum    posted on 17-06-2008 14:31
Oke dan, bedankt voor de info Happy, laughing Helaas kan ik niet... misschien volgende keer Winking my eye
Berbo    posted on 17-06-2008 16:41

maar nu vraag ik me toch wel af hoe laat ik nou moet draaien enzo.. misschien kan je het beter direct maken (van organisator naar ons (dj's)), want ik vind het nu allemaal zo onduidelijk...

Adrien1989    posted on 17-06-2008 16:53
Het duurd ergens van half 8 tot 11 uur, ik zou wel graag willen weten hoe laat ik dan evt zou moeten draaien. Ik vind het erg vreemd dat alles zo extreem vaag geregeld is....
Flexii    posted on 17-06-2008 17:24
Poster: Adrien1989
Het duurd ergens van half 8 tot 11 uur, ik zou wel graag willen weten hoe laat ik dan evt zou moeten draaien. Ik vind het erg vreemd dat alles zo extreem vaag geregeld is....

ik zou je er uberhaupt niet moe aangaan maken, is volgens mij echt onder je niveau, ik krijg de indruk dat het hier echt weer zon buurtfeest betreft een of ander talenten dacht voor de jeugd!, daarom krijg je ook geen vergoeding je publiek zal zijn tussen de 11 en 15 en er zijn als je geluk hebt 100 man daar, zo denk ik erover, ik bedoel niet beledigend bedoeld(!!) ofzo maar op welk "festival" vind je nou dj's van 12 jaar oud?
JollyJunkie    posted on 17-06-2008 19:12

Het is geen feest!
Je hebt bijvoorbeeld ook dans festivals waarmee je met dans kennismaakt, op dit fetival maak je met muziek kennis, er zullen dus ook geen lichten zijn (denk ik) en er zullen niet veel mensen dansen maar vooral veel mensen komen kijken!
Voor degene die direc contact willen en hyves hebben neem contact op met dit presoon. :D

Berbo    posted on 17-06-2008 19:40
ik geef mijn plaats op...ik mag niet van mijn ouders, want ze vinden me te jong om ergens te gaan draaien...
kloteoudersCry
Renzis    posted on 18-06-2008 10:06
Poster: Beerbo
ik geef mijn plaats op...ik mag niet van mijn ouders, want ze vinden me te jong om ergens te gaan draaien...
kloteoudersCry

Verstandige mensen!
Adrien1989    posted on 18-06-2008 22:43
Ik ga er toch vanaf zien, het is me allemaal te vaag en ik moet er toch 3 kwartier voor rijden en ik zit er niet zo op te wachten om dat te doen om ff een half uurtje te draaien en wat rond te kijken enzo, terwijl ik niet eens precies weet waar ik aan toe benHappy, laughing.

Ik wens de organisatie, andere dj's/bands/etc en bezoekers veel plezierHappy, laughing
OrsonWelsh    posted on 19-06-2008 07:49
kom wel even kijken..woon toch in Malden, bij Nijmegen!
JollyJunkie    posted on 21-06-2008 18:46
Het is geweest!
Er stonden 2 CDJ-800 MKII en een  NUO 3, wel een lekker degelijk setje dus maar ik ko me niet echt uitleven, : ik vond dat ik er niet echt creatief mee kon zijn want ik miste effecten en hot-starts en ik vond het cue-en op de Pioneers ook niet fijn.
Er kwamen ongeveer 50 mensen maar het was naar mijn idee meer publiek dat van Rap/hardcore hield en dat draai ik niet, verder leek bijna elke overgang op elkaar en had ik een monitor die kraakte.

Maar er mag dus een slotje op!
Nvie    posted on 21-06-2008 19:53

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

108 Users online: 31 Guests (77 Unknown)
Pages generated today : 51.701
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.958.993