Hallo,
Ik draai binnenkort op een festival in Oosterhout vlak bij Nijmegen.
Het is een festial om met verschillende muziekstijlen kennis te maken, er spelen bands DJ's (wwaronder ik), je ontvangt geen geld maar het werkt wel goed als promotie denk ik.
Iedereen speelt/draait een halfuurtje net erg lang dus maar wel net lang genoeg.
Het is natuurlijk wel gratis deelnemen en je hoeft geen spullen mee te nemen bhalve een koptelefoon, er staat dus al een set.
Als je intresse hebt moet je snel zijn want er zijn nog maar 2 plaatsen vrij: van 20:00 tot 20:30 en van 20:30 tot 21:00!
Wie het eerst is mag ! :D
Het is op 20 Juni 2008 en het festival heet 'We Love Music'
maar nu vraag ik me toch wel af hoe laat ik nou moet draaien enzo.. misschien kan je het beter direct maken (van organisator naar ons (dj's)), want ik vind het nu allemaal zo onduidelijk...
Poster: Adrien1989
Het duurd ergens van half 8 tot 11 uur, ik zou wel graag willen weten hoe laat ik dan evt zou moeten draaien. Ik vind het erg vreemd dat alles zo extreem vaag geregeld is....
Het is geen feest!
Je hebt bijvoorbeeld ook dans festivals waarmee je met dans kennismaakt, op dit fetival maak je met muziek kennis, er zullen dus ook geen lichten zijn (denk ik) en er zullen niet veel mensen dansen maar vooral veel mensen komen kijken!
Voor degene die direc contact willen en hyves hebben neem contact op met dit presoon. :D
Poster: Beerbo
ik geef mijn plaats op...ik mag niet van mijn ouders, want ze vinden me te jong om ergens te gaan draaien...
kloteouders