Huur van lichten voor feest ong. 400 man (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Roov    posted on 16-06-2008 20:02
Wat voor licht kan ik het best huren voor een schoolfeest van de onderbouw tot ong. 16 jaar? Ik heb niet zo heel groot budget aangezien de school niet teveel wilt betalen voor de lichten. Ik ga ongeveer uit van 120 euro. Kunnen jullie me helpen wat goede lichten uit te zoeken. 't liefst lichten die ze ook bij DLD hebben aangezien dat dichtbij is. Ik wil gewoon alles 'plug & play' hebben dus vermeld aub ook de kosten van de bekabeling die ik moet aanschaffen.

Ik heb ook nog boxen nodig. Zijn daar ook nog tips voor (eventueel met versterker of zelfs actieve boxen)?
Groeten,
DJ Roov

What do you think about Huur van lichten voor feest ong. 400 man ??

Vote :   

Boyd    posted on 21-06-2008 19:02
Maar ik vind dat ze er ook wel een maand eerder mee mogen komen, jammer!

Als ik die school was, zou ik zelf regelen met een verhuurbedrijd. En zelf een dj regelen!
XMatiC    posted on 27-12-2008 00:03
Roov
op pagina 1 zeg je 2movieng heads heb je al gezien hoeveel er 1 kost
een fensoenlijke 700 - 1000
Mss een paar
SHOWTEC RAVEBARREL laser effects
en een lichtsetje van de FUN ofzo is ook wel goed
www.youtube.com/LennertDJ
PatrickBeuken    posted on 27-12-2008 00:11
Wat is het doel van jouw post, DjXMatC ? Volgens mij is je advies overbodig. Het feest gaat niet door is hier te lezen.
User edit by PatrickBeuken on 27-12-2008 @ 00:12:06 (100%)
XMatiC    posted on 27-12-2008 01:02
Poster: PatrickBeuken
Wat is het doel van jouw post, DjXMatC ? Volgens mij is je advies overbodig. Het feest gaat niet door is hier te lezen.

Ow
Mijn DOEL: advies geven nee wat doe jij en de andere ?
Btw  DjXMatIC

www.youtube.com/LennertDJ
OneSixty    posted on 27-12-2008 02:47
Poster: DjXMatC

Ow
Mijn DOEL: advies geven nee wat doe jij en de andere ?
Btw  DjXMatIC

misschien je advies te beperken tot dingen waarvan je verstand hebt...
en probeer wat te letten op je zinsbouw en spelling.

welkom trouwens Winking my eye
greup    posted on 27-12-2008 04:12
hoop speculatie om niets.
Gewoon een verhuur bedrijf benaderen en kijken wat zij mogelijk maken.

Helemaal geen gedoe met scanners of mh's doen. Daar heb je met dit budget geen drol aan. gewoon zorgen voor een basis.

Laat a.u.b. even weten wat het geworden is! Ik ben benieuwd wat je met dit budget gedaan krijgt Cool
Snoey    posted on 27-12-2008 05:08
Een keer voor een klus licht gehuurd, en voor 120 kregen slechts 8 parren met 2 statiefen + controller. 

Ik ken wel een adresje hier in Zandvoort die 2 statiefen + 8 parren + controller in de schuur heeft liggen. Ik denk dat hij ze wel voor een zeer schappelijk prijsje kan verhuren. 

Edit:

Boxen en speaker heeft hij ook, ik weet nog van de drive-in shows vroeger dat daar behoorlijk hard geluid uit komt.
www.soundcloud.com/ten-hooven
User edit by Snoey on 27-12-2008 @ 05:10:37 (42%)
Roov    posted on 27-12-2008 14:12
Het feest ging dus helaas niet door... Unhappy
Maar ik denk dat dit topic nog wel handig blijft voor andere mensen die licht nodig hebben, of misschien voor een volgend feest wat ik draai.
greup    posted on 27-12-2008 16:39
Poster: Snoey
Een keer voor een klus licht gehuurd, en voor 120 kregen slechts 8 parren met 2 statiefen + controller. 

Ik ken wel een adresje hier in Zandvoort die 2 statiefen + 8 parren + controller in de schuur heeft liggen. Ik denk dat hij ze wel voor een zeer schappelijk prijsje kan verhuren. 

120 euro voor 8 par(56) incl. sturing en statieven is behoorlijk overprized..... 45 ex btw is een normale prijs daarvoor

Het feest ging dus helaas niet door...

jammer!
Mod edit by greup on 27-12-2008 16:40 (22%)
Snoey    posted on 27-12-2008 17:17
Poster: greup

120 euro voor 8 par(56) incl. sturing en statieven is behoorlijk overprized..... 45 ex btw is een normale prijs daarvoor

Ik was toen nog jong en onbevlekt Winking my eye
www.soundcloud.com/ten-hooven

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

198 Users online: 16 Guests (182 Unknown)
Pages generated today : 92.368
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.570.369