Poster: Ferrox
Is het feest op een maandag in Tilburg bij een school
Die kwamen namelijk met precies hetzelfde budget en aantal gasten bij mij aanzetten. Ik heb ze vriendelijk bedankt!!
Ik zou dat never nooit niet doen om meerdere redenen:
- Concurentie vervalsing, voor 400 personen moet toch wel minstens 1 euro per persoon beschikbaar zijn
- onvolledige show, Dat er zo weinig geld is, maakt het voor mij onmogelijk om een show neer te zetten waar ik achter sta. Kortom de kwalliteit gaat VER naar beneden
- Je houd er zelf geen drol aan over.. Het kost je een hoop (extra) geregel, en dat is het echt niet waard!
Kijk maar wat je er mee doet, ik zou het lekker afslaan, ookal is het een school (in tilburg)
Poster: ilseentje
Waarom movingheads als ik vragen mag?
Voor de prijs van 1 movinghead huren heb je 2 scanners gehuurd!
Heb je geld over voor andere dingen te huren of 4 scanners, wat weer meer indruk maakt...
2 movingheads = 4 scanners. Hier in Belgie toch ...
Poster dldavtechniek.nl
Sound Projects X-Act Fullrange monitor Actief, 200 Watt € 20.00
Sound Projects PM Fullrange monitor Actief, 300 Watt € 25.00
Sound projects 118 Subcabinet Actief, 400 Watt € 25.00
Sound Projects SP-2 Fullrange monitor Actief, 300 Watt € 30.00
Sound Projects SP-3- 15 Subcabinet Actief, € 60.00
Sound Projects SP-3- 60 Midhoog cabinet Actief, € 60.00
Sound Projects Tourset 1 Stageset SP3-Tour 2x Sub + 2x Top € 2 00.00
Sound Projects Tourset 2 Stageset SP3-Tour + High Pass 2x Sub + 2x Top + 2x High € 2 50.00
Ophangbeugel SP-2 Beugel voor SP-2 € 5.00
Ophangbeugel X-Act Beugel voor X-Act € 5.00
Poster: FlippinDouble
Wat is precies sub en top, sorry maar ik heb hier geen verstand van :P
Ik denk dat Par's de ebste oplossing zal zijn voor je(weinig geld) en het oogt nog mooi.
Ok ty, en nu wil ik alleen nog weten of deze hele set wel aan te sluiten is op mijn versterker DJM 600s
sorry maar ik heb hier geen verstand van :P
Poster: PatrickBeuken
Waarom neem je dan dergelijke klusjes aan?
Poster: FlippinDoubleeen heleboel stress voor niks dus.. vind het maar een rare school die van jou, om eerlijk te zijn, in je openingspost schoolfeest voor 400 man, later wordt 150 en nu gaat het niet door te weinig kaarten verkocht, en dj regelen ze een week van te voren, beetje raar allemaal bij ons op school gaat elk schoolfeest door en dj's en shit staat altijd al maanden vast
Het feest gaat niet door, te weinig kaartjes verkocht