als de school niet te veel wil uitgeven aan de lichten dan doe jij dat dus ook niet,, niet te moeilijk doen, gewoon 2 t4bars met par 56 dan heb je voldoende sfeer licht en dan nog een dikke strobe en iets met straaltjes een scanner ofzo.
wat krijg je er voor betaald van de school aangezien je dus ook nog een speakerset moet huren en das niet zo goedkoop voor 400 man,, hoe groot is de ruimte?
Poster: BoydGrift
Ik had al gezegd dat het weinig was, maar wat flexii zegt: Geluid is ook niet egt goedkoop, en alles via dmx is niet 100% plug and play.
Poster: Flexii
Maar ik las net in de ll dat het vrijdag al is,, dat is ook behoorlijk kort tijd he,, zeker in deze periode van het jaar (examenfeesten), mag je dan nog blij zijn als je nog kan huren op zo'n korte termiijn
Poster: JollyJunkie
Vrijdag kan nog wel een jaar duren
Poster: Flexii
wat is dat nu weer voor domme opmerking
Poster: JollyJunkie
Niet dom, ik probeerde je duidelijk te maken dat het niet persee aankomende vrijdag hoeft te zijn, kan net zo goed nog een maand ater zijn weet ik veel :P
Blijkbaar begreep je dat dus niet....
Poster: FlippinDouble
Vandaag te horen gekregen dat ik mee draai op het schoolfeest! Heb er super veel zin in :P Aanstaande vrijdag is het. Foto's krijgen jullie natuurlijk als eerste te zien bij party pictures!
licht + geluid alleen boxen en eventueel versterker
licht + geluid alleen boxen en eventueel versterker
Ik denk dat je voor 140 euro echt wel wat leuk licht kan regelen! Waar ik meestal huur had ik laatst voor 300 man 150 euro budget voor het licht. Scheelt 100 man, maar met 150 euro had ik:
2x Martin MAC 250
3x FourBar PAR 64
1x Martin Atomic 3000
en een spiegelbol + motor!
incl. Truss, Besturing enz.
Dus lukken zal het toch wel!
Tip: goed onderhandelen met de verhuurders! Vraag korting, en je kan ook vragen als je het ophaalt wat het dan op de kosten bespraart!
Succes!