Poster: Look
Ik doe drive-in's dus heb altijd m'n eigen spullen bij me.
in de kroeg waar ik draai staat er een set, maar alsk feestjes doe, of naar fuiven ofzo moet, neem k toch graag mn pioneers mee, je weet nooit wat je er tegenkomt...
Poster: Ashley
neem altijd eigen set mee, is denk ik ook wel het fijnst omdat je die apparatuur goed kent
Poster: bastianhecker
volgens mij word de vraag neit goed begrepen, een word een drive in show door elkaar gehaal met een club dj.. Want Ashley neem aan dat jij niet je eigen zooi mee gaat nemen als je van 12 - 2 bijv in een club/discotheek moet draaien?
Poster: DJ-Xtremer
Ik vind t maar niks die USB DJ's hoor... Wat doe je nou eigenlijk behalve muziek zoeken en op play klikken? Is toch veel leuker om echt te mixen met een echte set waar je echt laat zien dat je echt draait of heb ik het mis? In iedergeval komt t bij mij niet me huis in of op een feest.
Als ik iets organiseer (meestal mede-organiseer) huur ik altijd een mooie pioneer set. Dan is iedereen tevreden...Heb ik zelf ook het liefst...Alleen verkies ik een zelf een A&H mixer, maar dat is persoonlijk en ik ben in de minderheid en we gaan de Pioneer/Iets anders-discussie hier niet voeren...
Poster: BambilanerAls ik iets organiseer (meestal mede-organiseer) huur ik altijd een mooie pioneer set. Dan is iedereen tevreden...Heb ik zelf ook het liefst...Alleen verkies ik een zelf een A&H mixer, maar dat is persoonlijk en ik ben in de minderheid en we gaan de Pioneer/Iets anders-discussie hier niet voeren...