Eigen gear meenemen (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Als ik ergens moet draaien;

-Is er altijd een set aanwezig
-Neem ik mijn eigen gear mee

Voting is only possible for our Members
JJenzz    posted on 16-06-2008 15:59
Als je ergens moet draaien, neem je dan altijd jou gear mee of gebruik je die van wat daar aanwezig is? En een vraagje ik ga de cdx-1 van synq van een vriend van me kopen voor 250 euro is dat een goede keuze? Ben ondertussen aan het sparen voor de cdj's400 kan een jaar duren daarom dat ik die dubbele cdspeler ga kopen voor dat jaartje door te brengen.

What do you think about Eigen gear meenemen ??

Vote :   

Bram-V    posted on 16-06-2008 16:06
Als ik n klus heb voor mezelf dan neem ik mn eigen spullen mee, als ik voor mn verhuur bedrijf werk staat alles klaar (hoef ik zelfs geen muziek mee te nemen)
sanderk    posted on 16-06-2008 16:09
enigste wat ik meeneem is de efx-1000 verder niks
meestal staat er alles al ...
Boyd    posted on 16-06-2008 16:10
Tja, als er een redelijke set is gebruik ik die. Anders neem ik mn eigen mee.
Flexii    posted on 16-06-2008 16:28
ik doe meestal drive-in op verjaardagen, schoolfeesten en examenfeesten dus ik neem eigenlijk wel altijd mijn eigen apparatuur mee
soundcollector    posted on 16-06-2008 16:33
ik vraag meestal een setje, staat er ddie nie dan vraag ik huur per ding watk moet meenmenen Winking my eye

gr
Ashley    posted on 16-06-2008 17:47
neem altijd eigen set mee, is denk ik ook wel het fijnst omdat je die apparatuur goed kent
Maar wat nou als het lukt, mama?
bambamstudio    posted on 16-06-2008 17:50
Altijd een set aanwezig, ik ga niet sjouwen met mijn eigen zooi.
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
LouisCasper    posted on 16-06-2008 18:23
Ik doe drive-in's dus heb altijd m'n eigen spullen bij me.
http://www.louiscasper.com
bambamstudio    posted on 16-06-2008 18:24
Poster: Look
Ik doe drive-in's dus heb altijd m'n eigen spullen bij me.

das wat anders idd
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
bastianhecker    posted on 16-06-2008 18:29
volgens mij word de vraag neit goed begrepen, een word een drive in show door elkaar gehaal met een club dj.. Want Ashley neem aan dat jij niet je eigen zooi mee gaat nemen als je van 12 - 2 bijv in een club/discotheek moet draaien?
DrezZ    posted on 16-06-2008 18:59

in de kroeg waar ik draai staat er een set, maar alsk feestjes doe, of naar fuiven ofzo moet, neem k toch graag mn pioneers mee, je weet nooit wat je er tegenkomt...

Bartjens    posted on 16-06-2008 19:17
Ik overleg altijd met de opdrachtgever, is er geen pioneer set aanwezig neem ik m'n eigen mee voor een kleine vergoeding.
www.djbrowbeat.com
Stefjuuh    posted on 17-06-2008 11:20
Poster: Ashley
neem altijd eigen set mee, is denk ik ook wel het fijnst omdat je die apparatuur goed kent

Tenzij je eigen apparaatuur overslaat bij de eerste beste kleine tik die het krijgt..

Als er wat staat dat prima is, neem ik niks mee, vind ik t minder, zou ik er wel over denken even mn eigen mixertje mee te nemen..!:P
robbert    posted on 17-06-2008 12:10
Heb eens ergens moeten draaien waar gear aanwezig was, 2x cdj-800 + dateq xtc. Niks mis mee zou je zeggen. Kom ik daar, blijken het de meest afgezeikte cdj's te zijn die ik ooit heb gezien. Daar waren al minstens 30 glazen bier overheen gegaan..

Toch maar liever draaien op eigen gear Winking my eye
Ashley    posted on 17-06-2008 16:06
Poster: bastianhecker
volgens mij word de vraag neit goed begrepen, een word een drive in show door elkaar gehaal met een club dj.. Want Ashley neem aan dat jij niet je eigen zooi mee gaat nemen als je van 12 - 2 bijv in een club/discotheek moet draaien?

nee uiteraard, maar ik ben ook nog niet zo oud om uberhaupt in een club te mogen draaien dus dat is bij nog niet aan de orde Winking my eye

Maar in de vraag staat niet of het in een club is of niet ...Happy, laughing
Maar wat nou als het lukt, mama?
Yarne    posted on 17-06-2008 16:12
kheb nu gegaan voor "is er altijd een gear"  maar das ni juist, MEESTAL is er een gear

het gebeurd wel vaak dat ik mijn cd spelers méé neem omdat ik nu eenmaal niet graag draai met van die dubbele cd speler, liever tabletop Happy, laughing

maar als meestal is dat er ook dus hoef ik die ook niet mé te nemen
RoyBeware    posted on 17-06-2008 16:15
Paar x mn eigen set mee genomen, maar meestal stond er een mooie set :D

DJM 800 :D 2x CDJ 1000MK3:D daar word je wel vrolijk van.
fisted    posted on 17-06-2008 16:28
voor gewoone feestjes, eigen set... als de zaal te doen is natuurlijk..
Bij grotere staat die er al..
Wat ik Altijd bijheb is mijn headphone en eigen muziek natuurlijk :p omdat ik 1keer fuif moest draaien (eerste dan) waren er 3headphone's beschikbaar maar geen 1dat werkte :s sindsdien eigen headphone Winking my eye
PatrickBeuken    posted on 17-06-2008 17:04
Als ik zelf draai gebruik ik altijd mijn eigen set. Ik draai ook regelmatige zonder drive-in show in café's waar al een DJ set staat, maar dan nog neem ik mijn eigen spullen mee. Ik kan namelijk niet zonder laptop en usb-mixer / geluidskaart.
User edit by PatrickBeuken on 17-06-2008 @ 17:04:53 (1%)
Xtremer    posted on 17-06-2008 18:22
Ik vind t maar niks die USB DJ's hoor... Wat doe je nou eigenlijk behalve muziek zoeken en op play klikken? Is toch veel leuker om echt te mixen met een echte set waar je echt laat zien dat je echt draait of heb ik het mis? In iedergeval komt t bij mij niet me huis in of op een feestWinking my eye.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Bram-V    posted on 17-06-2008 18:43
Waar ik met pc draai is het meestal voor mensen die hun 40ste of 50ste verjaardag vieren. dan is het meer van belang dat je zo veel mogelijk verschillende muziek hebt uit alle jaren dan dat jij daar met dure apparatuur staat. Bovendien zijn er bijna geen mensen van die leeftijd die het iets uitmaakt.
Aan de andere kant in een danscafe voor studenten e.d. past een PC inderdaad niet zo goed.
PatrickBeuken    posted on 17-06-2008 19:25
Poster: DJ-Xtremer
Ik vind t maar niks die USB DJ's hoor... Wat doe je nou eigenlijk behalve muziek zoeken en op play klikken? Is toch veel leuker om echt te mixen met een echte set waar je echt laat zien dat je echt draait of heb ik het mis? In iedergeval komt t bij mij niet me huis in of op een feestWinking my eye.

Ik draai niet voor mijn plezier, maar voor het plezier van het publiek. Publiek boeit het niks met wat voor apparatuur ik werk. Vaak kunnen ze de apparatuur nieteens fatsoenlijk zien omdat ik in een café in een booth sta en met drive-in meestal op een podium. Het voordeel voor het publiek is dat ik binnen 3 sec kan voldoen aan hun wensen. Het voordeel voor mij is dat ik mijn rug niet kapot sleep aan cd-tassen etc. Ik draai overigens allround (veel verschillende stijlen door elkaar), dus er valt zeer weinig te mixen.
User edit by PatrickBeuken on 17-06-2008 @ 19:27:07 (32%)
soundcollector    posted on 17-06-2008 20:56
Ik vind dat het niks uitmaakt als je nu met pc of niet draait... Op de pc en dan inladen op een cd speler is toch net hetzelfde als jij in je cd mapjes en platebakke moet gaan zoeken...

En zoals bram zei kan je beter alle muziek hebbe dan de helft niet bij hebbe... Ik geef hem groot gelijk Winking my eye je zal zowiezo toch moeten kijke wat het publiek wil...
Bambilaner    posted on 17-06-2008 21:15

Als ik iets organiseer (meestal mede-organiseer) huur ik altijd een mooie pioneer set. Dan is iedereen tevreden...Heb ik zelf ook het liefst...Alleen verkies ik een zelf een A&H mixer, maar dat is persoonlijk en ik ben in de minderheid en we gaan de Pioneer/Iets anders-discussie hier niet voeren...

www.facebook.com/vinniebegooddj
mrwhoopie    posted on 18-06-2008 02:45
Poster: Bambilaner

Als ik iets organiseer (meestal mede-organiseer) huur ik altijd een mooie pioneer set. Dan is iedereen tevreden...Heb ik zelf ook het liefst...Alleen verkies ik een zelf een A&H mixer, maar dat is persoonlijk en ik ben in de minderheid en we gaan de Pioneer/Iets anders-discussie hier niet voeren...

aah nog aan A&H lover,ge staat me ferm aan ; )

193 Users online: 129 Guests (64 Unknown)
Pages generated today : 41.697
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.935.242