Wat is jou afgang geweest (4/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

JJenzz    posted on 15-06-2008 11:25
Iedereen hier op dit forum heeft toch wel 1 keer ergens mogen draaien. Waar ik dus benieuwd om ben is of iemand een grote fout heeft gemaakt tijdens het draaien?
Ik zal beginnen met mij. Vorige maand moest ik op een ton draaien alles verliep perfect tot opeens de muziek uitviel; ik dacht zo kut kut kut. Al het volk keek zo ja de stroom was uitgevallen 5minuten later terug kunnen draaien. Had wel effe door de micro gezegd dat de stroom was uitgevallen Winking my eye

Greetz & beatz

What do you think about Wat is jou afgang geweest ??

Vote :   

Sandr    posted on 19-06-2008 17:31
Onderhand wordt dit topic een grote afgang omdat er weinig meer over afgang wordt gepraat...Alleen maar over het wel al dan niet muziek (il)legaal kopen.

Ik loop hier nog niet zo lang rond, maar meen me toch te herinneren dat er hier meerdere topics over zijn.....
Play that funky music white boy....
Stefjuuh    posted on 19-06-2008 17:38
Poster: Bartjens

hehe, hoe krijg je dat voor elkaar dan?

Wat ik nog wel eens had was dat ik de verkeerde eject knop indrukte :S dan is het ineens erg stil in de zaal Cry

Waarom niet gewoon de functie dat je niet kan ejecten tijden play? Werkt zeer handig op mijn cdspeler..
Flexii    posted on 19-06-2008 17:38
Poster: Sandr
Onderhand wordt dit topic een grote afgang omdat er weinig meer over afgang wordt gepraat...Alleen maar over het wel al dan niet muziek (il)legaal kopen.

Ik loop hier nog niet zo lang rond, maar meen me toch te herinneren dat er hier meerdere topics over zijn.....

klopt je hebt helemaal geljikWinking my eye, soo back ontopic again?

Ik heb wel eens gehad dat ik een loop had gemaakt en dat ik iets te snel was met em uitzetten (oftewel ik had niet goed gedrukt), ik denk op eens wat is dat liedje maar een tonig:P oeps
Bambilaner    posted on 19-06-2008 19:54
Poster: Sandr

Even goede vrienden :p

Ooit eens gehad op een chirofuif die ik mee-organiseerde dat een zekere knuppel het nodig vond om rond half drie zijn pint uit te gieten over een of andere elektrische voorziening...Weg muziek, weg sfeer, weg alles...
www.facebook.com/vinniebegooddj
DeteqBoy    posted on 19-06-2008 19:57
ik heb wel is een keer vroeger toen ik nog drive in deed met mijn knie tegen de aan uit knop van de versterker aangestoot. Toen was het opeens ook heel stil en ik moest eerst 2 minuten zoeken voordat ik doorhad dat het de versterker was haha :P
Bartjens    posted on 19-06-2008 19:57
Poster: Stefjuuh

Waarom niet gewoon de functie dat je niet kan ejecten tijden play? Werkt zeer handig op mijn cdspeler..

omdat je dan knopjes in blijft drukken, ik vind dat persoonlijk erg irritant. Maar wanneer je het 1 x verkeerd doet let je er de volgende keer wel op hoor :P
www.djbrowbeat.com
pke    posted on 20-06-2008 16:22
Waar moet ik beginnen:
-ooit de verkeerde cd afgezet (dat krijg je met teveel champagne tijdens het draaien).
-kleine kelder in Mechelen (Boesj) op 1 avond 2x stroom uitgevallen (dus niet mijn schuld)
-chiro fuif in Duffel op 10 minuten 6x stroom uit, bleek er ergens een domino in een plas water te liggen aan den toog
-met schuiven van ecler aant spelen tot het faderkapje de zaal in vloog, ik heb het niet meer terug gezien.

grtz
p
MatthiasDB    posted on 20-06-2008 19:21
Poster: pke
-chiro fuif in Duffel op 10 minuten 6x stroom uit, bleek er ergens een domino in een plas water te liggen aan den toog
p

daarom zetten wij dus NOOIT het hele tooggebeuren bij op de stroomgroep/kring als licht en geluid...
pke    posted on 20-06-2008 20:02
Poster: MatthiasDB

daarom zetten wij dus NOOIT het hele tooggebeuren bij op de stroomgroep/kring als licht en geluid...

Na het eerste jaar hadden ze hun les ook geleerd.
Zelf zet ik geen licht of geluid, ik kom er enkel spelen.

grtz
p
MatthiasDB    posted on 21-06-2008 09:23
Poster: pke

Na het eerste jaar hadden ze hun les ook geleerd.
Zelf zet ik geen licht of geluid, ik kom er enkel spelen.

grtz
p

wij met het verhuurbedrijf wel :p en idd, meestal na 1 keer leren ze hun les wel!
maar het is altijd no-go als de organisatie met hun toogverlichting/vrieskisten wil inprikken op onze PSU...
ze mogen mooi een eigen paddestoel voorzien met een eigen lijntje 380 apart gezekerd op de stroomgroep! dat willen we dan ook nog wel klaarleggen voor hun

meestal gaat het dan van "maar alé, dat gaat tochConfused" en dan de avond zelf knippert het tooglicht soms harder dan het onze Cry meestal vatten ze dan wel hoe het komt dat ze niet bij ons mochten inprikken
User edit by MatthiasDB on 21-06-2008 @ 09:24:08 (8%)
benoit    posted on 21-06-2008 10:44
ik heb ooit eens gehad dat een vriend van mij de hoofdtelefoon op de cue liet vallen
twas maar eventjes stil
dus geen groot probleem

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

168 Users online: 73 Guests (95 Unknown)
Pages generated today : 29.622
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.846.168