Poster: Bartjens
hehe, hoe krijg je dat voor elkaar dan?
Wat ik nog wel eens had was dat ik de verkeerde eject knop indrukte :S dan is het ineens erg stil in de zaal
Poster: Sandr
Onderhand wordt dit topic een grote afgang omdat er weinig meer over afgang wordt gepraat...Alleen maar over het wel al dan niet muziek (il)legaal kopen.
Ik loop hier nog niet zo lang rond, maar meen me toch te herinneren dat er hier meerdere topics over zijn.....
Poster: Sandr
Onderhand wordt dit topic een grote afgang omdat er weinig meer over afgang wordt gepraat...Alleen maar over het wel al dan niet muziek (il)legaal kopen.
Ik loop hier nog niet zo lang rond, maar meen me toch te herinneren dat er hier meerdere topics over zijn.....
Poster: Stefjuuh
Waarom niet gewoon de functie dat je niet kan ejecten tijden play? Werkt zeer handig op mijn cdspeler..
Poster: pke
-chiro fuif in Duffel op 10 minuten 6x stroom uit, bleek er ergens een domino in een plas water te liggen aan den toog
p
Poster: MatthiasDB
daarom zetten wij dus NOOIT het hele tooggebeuren bij op de stroomgroep/kring als licht en geluid...
Poster: pke
Na het eerste jaar hadden ze hun les ook geleerd.
Zelf zet ik geen licht of geluid, ik kom er enkel spelen.
grtz
p
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.