Poster: Look
Je hebt helemaal gelijk, maar ik denk dat het voor mij toch echt te duur wordt dan.Als ik een beetje meer gevraagd wordt ga ik wel over op het kopen van muziek, maar nu is het nog te minimaal (1/2x per maand).
en legale mp3'tjes kosten nu ook de wereld niet...
Poster: MaD
Heb een keer staan Cue`en terwijl dat kanaal nog open stond :P
Poster: Bambilaneren legale mp3'tjes kosten nu ook de wereld niet...
Poster: djmaarten
heb wel is dat als ik het nummer er in gooid dat de echo nog aanstaat en soms hoo rik het niet..:P
Poster: Bambilaneren legale mp3'tjes kosten nu ook de wereld niet...
Poster: Gery
héél vervelend! heb dit juist ook voorgehad.
ik was een setje aan het opnemen, en op het goede moment ingegooid, alles perfect, maar effecten niet op voorbeluistering op DJM800 dus ik zet de fader open en 't is bagger... opname dus naar de klote. haha
was maar gwn in mijn kelder
Poster: Lightzone
ik wil niet veel zeggen , maar ik draai nog minder dan jou dan maar ik koop wel alles hoor tegenwoordig...
het respect voor de maker is bij jou ver te zoeken...
Poster: Sebasz
|^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | |____
|.THE WHO GIVES A | | |'""|""\_ ,_
| __ FUCK TRUCK __ l ||__|__|__|
| (@)(@)* * * *(@)(@) * * * | ( @)
heeft niks met respect te maken. hij kan toch wel de maker respecteren om zijn werk maar wilt er niet voor betalen. Wettelijk mag je ook gewoon muziek downloaden of je hetnummer nou al hebt of niet
Poster: Renziz
Mijne is nog steeds, dat bij een van mijn eerste feestjes op het hoogtpunt mijn versterker rooksignalen gaf en het voor gezien hield
Poster: Bartjens
hehe, hoe krijg je dat voor elkaar dan?
Wat ik nog wel eens had was dat ik de verkeerde eject knop indrukte :S dan is het ineens erg stil in de zaal
Poster: soundcollector
idd, ik draai vaak rock enzo ( de mensen hier wille diversiteit alsk van negen tot 4 snachts ofzo ga draaien, kank nie constant house ofzo draaien) en ja ofwel koop je de cd origineel ofwel illegaal downloaden... ik ben in bezig van 1 cd map allemaal originele cd's en da kost me ook veel geld... Voor sommige is een euro mss nie veel ma er zijn mensen die minder geld hebbe en die het gewoon illegaal moeten doen...
trouwens, denk je echt doordat 5/10 mensen illegaal muziek spelen, die artiesten niet genoeg geld verdienen, ik vind als een artiest meer als 5000€ per maand verdient, dat hij niet hoeft ligge zeike over zen geld van liedjes en da wilt nie zegge datk die man of vrouw of weetk veel nie respecteer, want alsk het nie zou respecteren zouk de muziek ook nie draaien of luisteren
Ik vind dat ze iets losser mogen worden in dat "illegale" gedoe mrja
back ontopic !!!hier zijn al genoeg topics over
Niet echt afgang maar wel vervelend( met de drive in):
Verkeerd ingelicht zijn, qua genres.
Je neemt veel rock mee, willen ze club.
Je drive in maat de stekker eruitzien lopen(Zelfs wanneer je gezegt hebt de stekker anders te doen)
Boze caféhouder: Klanten waaren weggelopen door het doordreunen van de bas.(Nee ik kon mijn set niet afstellen, geen tijd voor gehad, schuld bij cafehouder)
Niet echt afgangen maar wel knap lastig
Poster: MickeyMickNiet echt afgang maar wel vervelend( met de drive in):
Verkeerd ingelicht zijn, qua genres.
Je neemt veel rock mee, willen ze club.
Poster: Bartjens
Neem je nooit je hele collectie mee met drive in werk dan?
Poster: LookVoor jou misschien niet, maar ik zou het niet lang volhouden.
voor dat ik begin wil ik even melden dat ik een voorstander ben van het kopen van originele cd's ik koop er gemiddeld zo'n 2 à 3 per maand, en heb ook veel legale downloads, dus het is niet zo dat ik ben van de illegale mp3's maar......
Als je bijvoorbeeld Tiësto als mooi voorbeeld pakt die gast krijgt voor een uurtje draaien 30.000 euro ofzo, of als je kijkt frans Bouwer, voor een half uur zingen 10.000 euro ofzo, en zo is het met al die artiesten, die verdienen bakken met geld aan die optredens van ze, vooral die dj's die wel bijna iedere week op allemal feesten als Nope is Dope enz draaien. Nou die hoeven echt niet te gaan zeuren dat ze niet genoeg geld krijgen omdat er dj's draaien met illegale mp3's
Poster: Flexiivoor dat ik begin wil ik even melden dat ik een voorstander ben van het kopen van originele cd's ik koop er gemiddeld zo'n 2 à 3 per maand, en heb ook veel legale downloads, dus het is niet zo dat ik ben van de illegale mp3's maar......
Als je bijvoorbeeld Tiësto als mooi voorbeeld pakt die gast krijgt voor een uurtje draaien 30.000 euro ofzo, of als je kijkt frans Bouwer, voor een half uur zingen 10.000 euro ofzo, en zo is het met al die artiesten, die verdienen bakken met geld aan die optredens van ze, vooral die dj's die wel bijna iedere week op allemal feesten als Nope is Dope enz draaien. Nou die hoeven echt niet te gaan zeuren dat ze niet genoeg geld krijgen omdat er dj's draaien met illegale mp3's
Poster: Lightzone
tsja , zo kun je wel beginnen maar het is niet aan ons om te oordelen of zij betaald moeten krijgen...
je betaald om een nummer, niet om hun tegen jou zin rijker te maken...
erg raar argument , dus voortaan ga ik alles maar stelen ...