Wat is jou afgang geweest (2/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

JJenzz    posted on 15-06-2008 11:25
Iedereen hier op dit forum heeft toch wel 1 keer ergens mogen draaien. Waar ik dus benieuwd om ben is of iemand een grote fout heeft gemaakt tijdens het draaien?
Ik zal beginnen met mij. Vorige maand moest ik op een ton draaien alles verliep perfect tot opeens de muziek uitviel; ik dacht zo kut kut kut. Al het volk keek zo ja de stroom was uitgevallen 5minuten later terug kunnen draaien. Had wel effe door de micro gezegd dat de stroom was uitgevallen Winking my eye

Greetz & beatz

What do you think about Wat is jou afgang geweest ??

Vote :   

Convert    posted on 15-06-2008 16:26
Waarom ga jullie dan niet op vinyl heb je die play en cue knopjes niet bij elkaar:P
VmaX    posted on 15-06-2008 16:29
Poster: Convert
Waarom ga jullie dan niet op vinyl heb je die play en cue knopjes niet bij elkaar:P

Vinyl is zoveel meesleuren Cry
To stay tuned, become a fan on my facebookpage
Bastian    posted on 15-06-2008 16:41
Poster: Convert

Je wilt niet weten hoe vaak een naald kan over slaan...
soundcollector    posted on 15-06-2008 16:50
Kheb een keer meegemaakt dat k gewoon de verkeerde cd eruit haalde of de verkeerde naald eraf nam, ma kheb altijd 1 cdje ligge wat heel stil begint en dan stekk die er snel in
meestal hebbe ze het da ni zo snel door... ofwel ff iets door de micro roepen fzo....

Het is vaak wel beschaamend maar tis al een jaar fzo elede dat dit nog is gebeurd

gr
RoyBeware    posted on 15-06-2008 17:40
K heb geukkig niet niet gehad dat ik de verkeerde naald of cd eruit haalde.
Kijk eerst welke schuif er open staat, maar het gaat vaak automatisch.

T zal mij vast nog wel over komen :p vond het al erg genoeg tijdens het test draaie dat ik tegen mn naald stootte of tegen de play/pauze knop :$:$.

djmaarten    posted on 15-06-2008 17:50
Volgens mij is hier al een topic over, of misschien wel al 2.

typ ff bij search: grootste fout
Sandr    posted on 15-06-2008 17:54
Ik heb al wel het een en ander meegemaakt (negatief gezienWinking my eye ) hier kleine opsomming:

*Stroom valt uit
*Haperende cd spelers (cdj 800, en 1000 mk3)
*Bedrijsleider die verteld dat het tot 4 uur duurt, om 4 uur geluid uit, licht aan. Kom de eigenaar doodleuk vertellen dat het toch tot 5 uur is.
*Uitsmijter die jog wheel aanstoot

en nog het een en ander waar ik op dit moment even niet op kan komen.....
Play that funky music white boy....
bartezzz    posted on 15-06-2008 18:08
naja dat je staat te draaien voor een volle zaal en dat ineens je hele linker kant aan gluid uitvalt en iedereen jouw aankijkt alsof jij er wat aan kan doen zegmaar...
RoyBeware    posted on 15-06-2008 18:16
Poster: Sandr

*Uitsmijter die jog wheel aanstoot

Wat heeft hij te zoeken bij de DJ Booth?
fisted    posted on 15-06-2008 19:35
mijn afgang is ook raar, hoe het komt weet niemand voorlopig :s
Alles aangesloten, getest en alles werkte perfect! Versterker, mixer, cd, plaatspelers, alles gechekt..
Mixer halfopen (kleine zaal) versterker tot 3/4 open.. Alles ging perfect tot op 1moment! barbecue was klaar, en mocht mee eten, muziek was toen niet belangrijk zijden ze, mocht ik bij mense zitten die ik kende.. Zit ik gezellig mijn barbecue op te eten, en plots niks van muziek!! Stroom alles perfect.. tot dat er bleek dat mijn boxen erdoor lagen! en was nog niet lang bezig feestje dus! gelukkig de broer van jarige had boxen staan van 400watt.. zo heeft hij mij gered :p best el afhang zo!
Sandr    posted on 15-06-2008 19:43
Poster: Roy-776

Wat heeft hij te zoeken bij de DJ Booth?

Even polshoogte nemen of alles nog goed ging. Was nogal ruig avondjeCry
Play that funky music white boy....
Sunrise8    posted on 15-06-2008 21:59
haha het was niet zozeer mijn schuld maar toch gebeurde het.
het was de bruiloft van mijn vader dus ja jonge en oude mensen. dus ik draaide redelijk nieuwe dansbare muziek die ook oudere mensen leuk vinden en een vriend van me zegt. je moet een oud nr deringooien die geremixed is. dus hij zegt zo: ja die van pink floyd - proper education

dus ik mix die track in en iedereen verlaat massaal de dansvloer haha. voel je je toch wel kut hoor. maar ach. volgende plaatje stond iedereen weer Happy, laughing.
Music made me who i am
User edit by Sunrise8 on 17-06-2008 @ 15:18:12 (4%)
Prozei    posted on 16-06-2008 01:01
ik heb wel eens gehad dat een gozer naast de booth stond te springen.en elke x dat ie op de grond kwam zag ik me naald skippen.en toen zag ik een paar bier glazen op me af komen.
Stefjuuh    posted on 16-06-2008 12:23
Hmm minder... had het afgelopen vrijdag, alles beetje neergezet @ kroeg op werk.. stootte ik tegen zoown tafeltje aan.. cd speler dik overslaan.. overgang naar de klote.. Ach.. er waren alleen maar paar mensen die ik kende.. dus t was niet zo belangrijk!:P
MaD    posted on 16-06-2008 16:50
Heb een keer staan Cue`en terwijl dat kanaal nog open stond :P
noadja.com /// aboveall.nl
D-Ray    posted on 16-06-2008 17:18
Verkeerde kanaal dichtgooien :P
LouisCasper    posted on 16-06-2008 17:44
Ik kreeg een keer een verzoeknummer, namelijk oerend hard van normaal. Toen ik hem opgezet had bleek ik een verkeerde versie te hebben! 'Oehoe oehoe, we moeten naar de hoeren toe!'

Gelukkig kon het publiek er wel om lachen.
http://www.louiscasper.com
Ashley    posted on 16-06-2008 17:45
Een keer bij een feest gehad dat het opbouwen wat moeizaam ging, en de versterker die het een uur geleden nog perfect had gedaan, het maar niet wilde doen. En het was dus een zodanig feest waarbij iedereen een half uur TE VROEG komt, en dan allemaal verwachtingsvol naar je gaan kijken. Ik dacht dat ik nog een half uur de tijd had om die versterker te fixen, maar nee hoor... allemaal oogjes op mij gericht ik schaamde me best wel haha!
Maar wat nou als het lukt, mama?
bambamstudio    posted on 16-06-2008 17:51
Poster: Look
Ik kreeg een keer een verzoeknummer, namelijk oerend hard van normaal. Toen ik hem opgezet had bleek ik een verkeerde versie te hebben! 'Oehoe oehoe, we moeten naar de hoeren toe!'

Gelukkig kon het publiek er wel om lachen.

die versie van normaal ken ik niet Happy, laughing
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
LouisCasper    posted on 16-06-2008 18:25
Tsja Limewire is toch niet zo betrouwbaar als het om titels/artiesten gaat!Winking my eye
En luister nu zoiezo elk nummer als ik het download!

Zo leer je toch nog wat van je fouten heWinking my eye
User edit by LouisCasper on 16-06-2008 @ 18:25:50 (36%)
bambamstudio    posted on 16-06-2008 18:26
Tsja Limewire is toch niet zo betrouwbaar als het om titels/artiesten gaat!Winking my eye
En luister nu zoiezo elk nummer als ik het download!

Zo leer je toch nog wat van je fouten heWinking my eye

muziek koop je.....
LouisCasper    posted on 16-06-2008 18:28
Ik ben bang dat ik dat niet doe!Cry
User edit by LouisCasper on 16-06-2008 @ 18:28:15 (11%)
bambamstudio    posted on 16-06-2008 18:28
Ik ben bang dat ik dat niet doe!Cry

das beter ook, afgaan is niet leuk Happy, laughing
LouisCasper    posted on 16-06-2008 18:30
Dat is waar, maar anders wordt het me sowieso een te dure hobby en ik wil er liever niet mee stoppen..
bambamstudio    posted on 16-06-2008 18:31
Dat is waar, maar anders wordt het me sowieso een te dure hobby en ik wil er liever niet mee stoppen..

das de rede waarom ik geen ferrari rijd...te duur, dus heb ik die hobby niet.
Downloading is killing music, maar das een andere discussie

162 Users online: 64 Guests (98 Unknown)
Pages generated today : 29.504
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.846.050