Poster: JJenzz
Iedereen hier op dit forum heeft toch wel 1 keer ergens mogen draaien. Waar ik dus benieuwd om ben is of iemand een grote fout heeft gemaakt tijdens het draaien?
Ik zal beginnen met mij. Vorige maand moest ik op een ton draaien alles verliep perfect tot opeens de muziek uitviel; ik dacht zo kut kut kut. Al het volk keek zo ja de stroom was uitgevallen 5minuten later terug kunnen draaien. Had wel effe door de micro gezegd dat de stroom was uitgevallen
Greetz & beatz
Ik stond een jaartje terug voor 500 man te draaien toen opeens de laag weg viel... Sta je dan zonder laag te draaien. Ik moest gelukkig nog maar 5 min draaien dus had er weinig last van hoor:P.
Poster: JollyJunkie
Ik heb ook een keer gehad dat ik der versterker uitschpte :P, en toen was ut stil...
Ik heb ook een keer met me faders open voorgeluisterd, ik schaaamde me toen egt jonge, sta i liedje voor te beluistere en cue point zoeken terwijl iedereen het door de normale muziek heen hoort xD
Poster: bambamstudio
Ik heb ooit eens voor een kleine 4000 man de versterker uitgeschopt. Voornamelijk de schuld van de organisatie, de versterker lag onder de tafel waar de DJ set op stond.....
Poster: JJenzzhoe kan je iets door de micro zeggen als de stroom is uitgevallen?
Had wel effe door de micro gezegd dat de stroom was uitgevallen![]()
Poster: Gery
hoe kan je iets door de micro zeggen als de stroom is uitgevallen?
Poster: VmaX
Ik deed 2 weken geleden een snelle overgang van kanaal 1 naar kanaal 4 op een DJM600 en had per ongeluk de master mee was effe schrikken aangezien die maar half open was en plotseling in een keer totaal openvloog. Ik kreeg wel vieze gezichten naar mij gericht... Afgang dus
Poster: Twello
daarom heb ik ook liever een potmeter voor de master
Poster: JJenzz
Iedereen hier op dit forum heeft toch wel 1 keer ergens mogen draaien. Waar ik dus benieuwd om ben is of iemand een grote fout heeft gemaakt tijdens het draaien?
Ik zal beginnen met mij. Vorige maand moest ik op een ton draaien alles verliep perfect tot opeens de muziek uitviel; ik dacht zo kut kut kut. Al het volk keek zo ja de stroom was uitgevallen 5minuten later terug kunnen draaien. Had wel effe door de micro gezegd dat de stroom was uitgevallen
Greetz & beatz