Hangt er ook een beetje van af, hoe lang je nog zou moeten sparen natuurlijk voor djm 800 en/of cdj 1000 mk3. Maar met de huidige set-up die je je kan veroorloven (djm 400 + cdj 400) kan ze zeker meer dan uit de voeten! En opzich is het ook slecht idee omdat zowel de djm 400 en cdj 400 nog een jongere lanceringsdatum hebben ten opzichte van hun grote broertjes djm 800 en cdj 1000mk3. Dit kan wel wat schelen in een eventuele latere verkoopprijs, moest je het toch terug beu geraken of iets anders willen omdat de kans groter is dat pioneer eerder de cdj 1000 mk3 zal updaten dan de net nieuwe cdj 400 (in de veronderstelling dat een nieuwe versie de oude versie in nieuwprijs doet zakken en er een alternatief wordt gevormd, waardoor interesse in de oude versie kan afnemen).
Ik zou gewoon nu de set nemen die je je kan veroorloven en als het niet echt veel langer sparen is voor de 'grotere' setup, ga dan voor deze als je zeker weet dat je deze dan ook wil houden.
Poster: Bambilaner
En wat de Djm-800 betreft moet je ene beetje aan de toekomst denken...waar wil je naartoe? Nog iets aansluiten?
De volgende setjes zou ik kiezen:
DJM-400 + CDJ-800 MK2, 400 of 200's (meer voor thuis gebruik)
DJM-700 + CDJ-800 MK2's (voor thuis en goed geschikt voor on the road)
DJM-800 + CDJ-1000 MK3's (super set voor thuis, maar is meer voor on the road)
Tja als je er serieus geld in wilt stoppen zou ik voor de DJM-800 - CDJ-1000 MK3 combi gaan.
Nadeel van de CDJ-400 is dat hij een kleinere jog heeft, als je een DJM-400 of 800 ofzo koopt heb je ook geen effecten nodig. CDJ-800 MK2 is groter en degelijker vind ik.
Poster: JJenzz
@ dj-extremer: cdj 400 staan meer in clubs in belgië dan je denkt hoor. Ik Ben de laatste maand naar 5 verschillende clubs geweest en ik heb 4vande 5 cdj's400 staan en in 1 stond de 800 ahathink again. 400 gaat ook on the road hoor, het heeft gewoon een kleinerjog dan de 800.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.