zo, ben er terug aan begonnen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

david87    posted on 14-06-2008 21:12

Het is nu ongeveer een jaar geleden dat ik mijn gear verkocht heb ( 2x dns-3500 + synq smx1 + boxen en versterker ) ondertussen is het zo weer beginnen jeuken dat ik het absoluut niet kon laten om opnieuw een setje te kopen . Ik heb de drang proberen weg te dringen  maar iedere keer ik zo een super plaatje hoorde of een goeie mix die ik wou evenaren zou en moest ik terug draaien. Dus heb ik vandaag terug een setje aangeschaft nl 2 stanton's c 314 (vanwege de loop out adjust functie) en volgende week zou mijn nieuw mengpaneeltje ook moeten aankomen  (reloop rmx30 blackfire edition) .
ik heb deze keuzes gemaakt omdat ik wel absoluut terug wou draaien maar ik had geen zin om er weer zoveel geld in te pompen .
Ik zit dus momenteel enorm op dat mengpaneeltje te wachten zodat ik er na een jaar pauze er weer in kan vliegen .

Ik heb eigenlijk gewoon even dit topic gestart om te laten weten hoe blij dat ik ben dat ik terug met muziek mijn eigen ding kan gaan doen . gewoon chill op mijn kamertje paar lekkere plaatjes opleggen en er zo kunnen in opgaan . Als ik zo terug denk kan ik amper niet geloven dat ik mijn vorig setje weggedaan heb . maarja  nu even een nieuwe start en maar hopen dat ik vlug terug op mijn vroeger niveau kom en dit eventueel zelfs kan overtreffen .

het is mss gek om hier comments op te geven , dat is ook mss niet de bedoeling(zou natuurlijk wel leuk zijn) maar ik had gewoon de drang om het van de daken te schreeuwen Cry

What do you think about zo, ben er terug aan begonnen ??

Vote :   

Roov    posted on 14-06-2008 21:17
Leuk dat je weer bent begonnen hoor! Join the club :P
ArTy    posted on 14-06-2008 21:23
Waarom was je eigenlijk gestopt?
Winston    posted on 14-06-2008 21:25
Welcome back. En nu heb je geleerd dat jeje set nooit moet verkopen. Once a DJ, always a DJ! Music is forever.
Tic Toc
donkey    posted on 14-06-2008 21:28
haha :d leuk dat je weer begonnen bent..

van waar ben je in limburg ?
Maniax
Ashley    posted on 14-06-2008 23:33
Poster: Winston
Welcome back. En nu heb je geleerd dat jeje set nooit moet verkopen. Once a DJ, always a DJ! Music is forever.

wat een geweldige uitspraak maar weer, winston! Winking my eye

leuk dat je weer begonnen bent! succes met alles
Maar wat nou als het lukt, mama?
fisted    posted on 14-06-2008 23:37
nice :D het zit in je bloed hé :p En zoals gezegt door Winston, je lesje geleerd :p
Succes en hopen dat je idd snel terug op niveau bent hé Winking my eye
david87    posted on 15-06-2008 14:30
ik was gewoon even gestopt , omdat het me niet meer intresseerde . ik had het gevoel dat ik stil stond ik kreeg ook geen aanvragen meer voor ergens te gaan draaien , terwijl toen ik gestopt was ik wel weer aanvragen kreeg en dat was best wel irriterend.

ik had ook wel een mooie som voor mijn vorig setje gekregen . lcd tv en ps3 ermee gekocht waar ik trouwens ook nog altijd zeer tevreden van ben .

ik ben van borgloon in Belgisch Limburg

en heb er inderdaad van geleerd . zulke gear waar je zo in kan opgaan zou je eigenlijk nooit moeten verkopen .

ps: it's good to be back
User edit by david87 on 15-06-2008 @ 14:32:08 (9%)
Convert    posted on 15-06-2008 16:38
Indd leuk dat je er weer bent dump maar een keer een setje hier Winking my eye
DeteqBoy    posted on 17-06-2008 19:33
hehe tof dat je toch weer bent gaan draaien :D
Bouncy    posted on 17-06-2008 19:39
Welcome back!
david87    posted on 20-06-2008 12:46
zo heb ondertussen ook mijn gear toegevoegt aan de dj booth's .

commentaar altijd welkom

greetz

This is an old Topic

No new postings for 6.293 days.
 Post CommentThat would be 209.8 months
or a whopping 17.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

240 Users online: 77 Guests (163 Unknown)
Pages generated today : 26.785
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.843.331