Het is nu ongeveer een jaar geleden dat ik mijn gear verkocht heb ( 2x dns-3500 + synq smx1 + boxen en versterker ) ondertussen is het zo weer beginnen jeuken dat ik het absoluut niet kon laten om opnieuw een setje te kopen . Ik heb de drang proberen weg te dringen maar iedere keer ik zo een super plaatje hoorde of een goeie mix die ik wou evenaren zou en moest ik terug draaien. Dus heb ik vandaag terug een setje aangeschaft nl 2 stanton's c 314 (vanwege de loop out adjust functie) en volgende week zou mijn nieuw mengpaneeltje ook moeten aankomen (reloop rmx30 blackfire edition) .
ik heb deze keuzes gemaakt omdat ik wel absoluut terug wou draaien maar ik had geen zin om er weer zoveel geld in te pompen .
Ik zit dus momenteel enorm op dat mengpaneeltje te wachten zodat ik er na een jaar pauze er weer in kan vliegen .
Ik heb eigenlijk gewoon even dit topic gestart om te laten weten hoe blij dat ik ben dat ik terug met muziek mijn eigen ding kan gaan doen . gewoon chill op mijn kamertje paar lekkere plaatjes opleggen en er zo kunnen in opgaan . Als ik zo terug denk kan ik amper niet geloven dat ik mijn vorig setje weggedaan heb . maarja nu even een nieuwe start en maar hopen dat ik vlug terug op mijn vroeger niveau kom en dit eventueel zelfs kan overtreffen .
het is mss gek om hier comments op te geven , dat is ook mss niet de bedoeling(zou natuurlijk wel leuk zijn) maar ik had gewoon de drang om het van de daken te schreeuwen
Poster: Winston
Welcome back. En nu heb je geleerd dat jeje set nooit moet verkopen. Once a DJ, always a DJ! Music is forever.