DJ Meubels
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

thomaz    posted on 14-06-2008 16:20
Ik ben zelf van plan om een DJ-meubel te maken. En daarom ben ik ben eigenlijk wel benieuwd wat voor dj meubels jullie gebruiken voor optredens als je moet draaien op feestjes? Heb je ze zelf in elkaar gezet of zo gekocht. Of heb je misschien voorbeelden en foto's van DJ Meubels? Zodat ik weer wat inspiratie kan krijgen voor mijn ontwerp.
User edit by thomaz on 14-06-2008 @ 16:21:15 (62%)

What do you think about DJ Meubels ??

Vote :   

Max-E    posted on 14-06-2008 16:26
ikzelf heb n meubel gemaakt van 2 brede laage kasten en 1 smalle lage kast..

is nu breed genoeg voor 2x draaitafel, 2x monitor en 19 inch mengpaneel(en dan is dr nog ruimte tussen alles!)

zal ooit wel ns voor n foto zorgen! heb dus geen ontwerp ofsoWinking my eye
Stefjuuh    posted on 14-06-2008 17:46
Heb gisteren mijn spullen neergezet op 2 sta-tafeltjes, (2kanaalsmixer, en dubbelaar). Thuis heb ik gewoon een grote plank tegen de muur aangeschroeft..!:P

Als je vaak ergens feestjes draait zou ik: Of zorgen dat je daar hoge tafels hebt, en dat aankleden met een doek ofzo.. Of een metalen tafel kopen..
djmaarten    posted on 14-06-2008 22:26
ik heb voor mijn controller en mijn 19'' mixer van mdf hout iets moois gemaakt dat een beetje schuin afloopt. maar tegenwoordig heb ik alles in een flichtcase zitten. als tafel heb een opklapbaar ding die mooi in de auto kan en dan kan de rest er boven op. en ik heb op de lapjes markt in utrecht een kleed gekocht met allemaal glitters er op.en die is dan aan een ander doek vast genaaid.

Edit als je iets groot's wil maken van hout ofzo, zorg dan wel dat je niet teveel en te dik hout gebruikt, zoiets wordt al gauw heel zwaar.
User edit by djmaarten on 14-06-2008 @ 22:26:51 (37%)
RePlayz    posted on 15-06-2008 09:01
ik heb 3 losse units gemaakt. 1 voor de dubbelaar, mixer en versterkers.......de 2 andere voor de enkele cd-spelers. Deze units heb ik gemaakt uit een geraamte van metalen hoek-profielen (gewoon van de Gamma). het mooie daarvan is, is dat ze al gaten hebben, waardoor je alles fijn aan elkaar kan zetten. Een soort 'Mecano' in het groot haha :P
Het geraamte heb ik zelf aan de binnenkant met hout afgewerkt en dus ook meteen nog een beetje verstevigd......aan de buitenkant krijg je een houten meubel te zien met metalen sier-strips om de randen, vind ik zelf mooi uitzien Winking my eye

De 3 losse units kan je makkelijk meenemen en ik heb ze door middel van 4 vleugelmoertjes kan ik ze aan elkaar bevestigen
fisted    posted on 15-06-2008 10:43

ook eens aan gedacht om te kijken naar de dj booths? daar heb ik inspiratie op gedaan Winking my eye Mijn ontwerp is bijna klaar, daarna uitwerken, maar eerst mijn Tabletops kopen, (vooor juiste afmetingen Winking my eye)
Succes ermee Winking my eye

This is an old Topic

No new postings for 6.298 days.
 Post CommentThat would be 209.9 months
or a whopping 17.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

205 Users online: 75 Guests (130 Unknown)
Pages generated today : 26.487
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.843.033