Weet iemand uit de boekjes wat de beste hoogte is om draaitafels te installeren.
30cm? 1,50m?, ....
Mod edit by Lead on 23-06-2005 15:23 (20%) [MOD Edit] onzinnige dode link
What do you think about draaihoogte draaitafels ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Is heel persoonlijk denk ik, Polcardus. Iemand van 1.60 meter wil een lagere tafel dan iemand van 2.00 meter. Mijn Draaitafel (meubel) is 1.00 meter hoog. Ik denk dat tussen de 0.90 en 1.10 wel doorgaans is.
ik ben zelf 1,87 mijn tafels staan op 108 centimeter daarbij zijn mijn onderarmen in een arbo verantwoorde houding t.o.v. mijn bovenarmen. te weten 90 graden ik heb het gewoon getest door verhuisdozen op elkaar te stapelen en daar mijn TT,s op te zetten , toen meten , en toen timmeren succes
Misschien een vraag die de meesten verbaasd, maar als je erbij wil zitten? Buro stoel is natuurlijk ook te verstellen, ma gewoon zorgen dat je je armen ongeveer horizontaal hebt?
als je dr achter wil zitten kun je beter eve een bar kruk zien te vinden, das handiger! anders heb je straks een setup waar je niet achter kan staan en das vervelend!
Ja precies.. ben nog bezig met ontwerp van de tafel.. dat ik'm bijv op 2 hoogtes kan instellen, ma keb 1 probleem.. me kamer is op zolder.. en de enige plek is onder een schuin dak.. dus als ik'm dan omhoog klap komt de hele tafel de kamer binnen... iemand goeie oplossing?
ligt ook een beetje aan de breedte en grote van je kamer, heb mijn tafel ook zelfgemaakt...zie mamo.... wil je wel helpen met ideeen maar dfan moet je wel vertellen wat je er op wil en hoe groot alles is (kamer)
Ik ben net als Rhino 187 en heb de tafels op gelijke hoogte (108 cm) staan (nee niet afgekeken). Het is voor mij ook een lekkere hoogte om te draaien. Van het weekend had ik een feestje waar ze nog iets (ca. 5cm) hoger stonden, en daar vond ik helemaal niks mis mee.
ik had ze thuis op een op een verhoging van meer dan 1.20 staan. Maar ik ben dan ook 1.98. Ik kom ook altijd wel na een avondje draaien met pijn in m'n rug thuis, maar dat weegt natuurlijk niet op tegen de plezier die ik heb (en de pay-check :D )
(ik heb ze nu op de grond staan . Met een kussentje er voor. (om te zitten natuurlijk) 
das nie fijn idd, je wil absolute niet geboogen voor je draaitafels staan.. das idd super slecht voor je rug.. dus zo als Lead al zegt beter te hoog dan te laag (als ie wat te hoog is krijg je mischien pijn in je armen maar daars niets mis mee, in je rug wel... das erg ongezond)
Freefloats verhogen je decks ook zo'n 5-10 cm dus die kunnen ook nog wel eens handig zijn voor andere dingen dan de schokken opvangen
Let the BASS be louder
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community