Poster: Lead
Nee, de memorycard van de CDJ-1000mk2 is niet echt bruikbaar daarvoor.
De cue punten worden wel gelezen, waveforms niet. Je kunt met de CDJ-1000mk3 of DVJ-1000 geen Hot- en Cue punten schrijven zodat deze gelezen kunnen worden in een mk2.
Ga je Cue punten opslaan (wel aan te raden), wil je ze overal kunnen gebruiken en stel je prijs op een duidelijke waveform display (verslavend) -> ga voor de MK3
Mechanisch is de MK3 wel verbeterd (jogwheel/displays). Ook is hij ietsje sneller gemaakt qua overall performance en MP3 compatible, maar van een MK2 hoef je niet minder plezier te hebben.
Wil je bij de tijd blijven en kun je het financieel trekken zou ik voor de MK3 gaan... aan het einde van de rit zou ik je portomonee laten bepalen
Poster: DJ-Xtremer
Ik zou de MK3 kiezen. De displays zijn beter, search gaat sneller en Jog Adjust is toch wel erg handig. Je hebt het misschien niet nodig, maar hou er rekening mee dat de MK2 al een wat oudere CDJ is met minder snelheid:P. Ik gebruik zelf de MK3's en geloof me je gaat van ze houden:P. Succes!
Poster: VmaX
Voor mijn portomonee kan ik zowel de mk2's als de mk3's betalen. Maar is het verstandig om zoveel meer geld uit te geven voor waveform(gebruik je dit echt veel?)
Het is erg handig om te zien wanneer een beat begint voor het inmixen en cue-en. Op de MK3 is dat veel nauwkeuriger dan de MK2 (check de dots). Ga gewoon voor de MK3's dus:P.
Poster: Lead
Waveform is heel verslavend... Ik draai niet graag meer zonder... En Memory kaartjes maak ik ook veel gebruik van, ik zou zelf zonder twijfel voor mk3's gaan... als je portemonee groot genoeg is
...Vele maken zich zorgen over shock-proof van een CDJ of CD speler... Bij een CDJ is de kans op overslaan er gewoon niet:D...