Een Mx is nog beter he
Ben er niet voor. Giet er per ongeluk een pintje in en dat ding gaat geen muziek meer doorlaten (Ecler wel daarintegen, spreek uit eigen ervaringen);
Te klein knoppen
Te stroeve knoppen
No Rodec for me !
Poster: ZiaxBen er niet voor. Giet er per ongeluk een pintje in en dat ding gaat geen muziek meer doorlaten (Ecler wel daarintegen, spreek uit eigen ervaringen);
Te klein knoppen
Te stroeve knoppen
No Rodec for me !
Poster: ZiaxBen er niet voor. Giet er per ongeluk een pintje in en dat ding gaat geen muziek meer doorlaten (Ecler wel daarintegen, spreek uit eigen ervaringen);
Te klein knoppen
Te stroeve knoppen
No Rodec for me !
Te klein knoppen
Te stroeve knoppen
No Rodec for me !
Poster: Gery
rodec zijn kwalitatief goede mixers, niks op aan te merken.
een nadeel, de masters enzo zijn niet gelimiteerd waardoor rodecs heel erg makkelijk versterkers kunnen overbelasten.
iemand van een verhuurbedrijf wist mij eens te vertellen dat de meeste problemen bij hun versterkers afkomstig waren van rodecs (of door de dj's nie niet weten wat rode leds betekenen)
rodecs oversturen kan perfect zonder echt veel vervorming, bij pioneer treed dan de limiter in zijn werk waardoor het geluid veel slechter klinkt...
verder vind ik nog een ding ontbreken op rodec en dat is een PFL - master mix knop!
Poster: JuniorDDP
Weet ge wat het probleem is met de meeste dj's, is dat ze hun gain knop te luid zetten en daardoor belasten ze hun versterker! De rode led's bij rodec willen echt zeggen dat je erover gaat (wat niet het geval is bij pioneer, daar mag je soms in het rood gaan) bij Rodec niet!
Dus het licht niet aan de master of het type Rodec, maar gewoon Dj's die hun mengpaneel niet kennen, ik ga nooit over het rood bij Rodec, terwijl ik bij een pioneer mengpaneel dit soms wel eens mag doen (maar ik doe het nooit)! Er is dus een verschil in leds bij pioneer en rodec en dj's weten dit niet!
De mx 180 mk 3 is een stevige mixer met de juiste toonregeling en led aanduiding (in dbspl), maar je mag niet in het rood gaan want dat is verkeerd, dus je moet een juiste regeling vinden tussen je master, gain en versterker, en als je dat normaal doet, gaat niets kapot!