Poster: Stefjuuh
verder ligt het natuurlijk ook aan de opname zelf, als het bijvoorbeeld met een bartsmit microfoon is opgenomen, maakt het echt geen donder uit hoeveel kb/s je het omzet!
(@ Down-Town.. waarom zou je je tweeters opblazen?)
Poster: djmaarten
dat heb ik ook wel is met nummers van limewire is het toch 190 kbps en dan is het zo'n *** kwaliteit.
Poster: Down_Town
Even een toelichting op het opblazen van tweeters.
In een ver verleden toen internet nog niet zo snel was waren alle mp3's in 128kbps. verstand van mp3 had ik nog niet dus ik downloade een paar nummers via napster. Toen ik deze nummers in de plaatselijke disco draaide deden scherpe geluiden gewoon zeer aan je oren. Flink treble en mid terug draaien hielp een beetje maar het geluid was knudde. Daarna heb ik een hele tijd geen mp3's meer op cd gebrand. Toen ik later wat meer verstand kreeg van mp3 bestanden begreep ik dat de kwaliteit hoger moest voor een beter geluid.
Tweeters opblazen overdreef ik een beetje vandaar de smiley.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.