Hét Grote Pro Light Foto-Topic! (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Relight    posted on 11-06-2008 17:28
Omdat er hier, volgens mij, te weinig leven is in het Pro Light forum onderdeel heb ik besloten om door middel van dit nieuwe topic extra / nieuw leven in dit forum onderdeel te blazen.

Het is de bedoeling dat je hier foto's plaatst van je eigen lichtshow of van een lichtshow die je mooi vind.
Plaats er, indien aanwezig, ook even een materiaallijstje bij, dat vind ik namelijk leuk om te lezen Happy, laughing .

Reacties (op de lichtshows) negatief of positief zijn ook welkom. Onderbouw alleen wel je mening, het is natuurlijk niet de bedoeling dat iedereen een post maakt met: 'mooi' of 'lelijk'.

Ik trap zo af met een paar eigen foto's om dit topic op te starten.

Edit: heb je misschien foto's waar je een bepaald effect op ziet en je wilt graag weten wat het precies is? Post de foto eveneens hier en ik probeer het voor je uit te zoeken.
User edit by Relight on 11-06-2008 @ 17:30:04 (27%)

What do you think about Hét Grote Pro Light Foto-Topic! ??

Vote :   

Bartjens    posted on 18-07-2008 15:48
Poster: A-flex
Hier nog eens iets leuk dat we opgesteld hedden.
Foto gemaakt met GSM en te weinig licht :P

Hoe heb je die aansluitingen van de halve cirkel aan de hele cirkel gemonteerd??
www.djbrowbeat.com
tairip    posted on 18-07-2008 16:15
Poster: Bartjens

Hoe heb je die aansluitingen van de halve cirkel aan de hele cirkel gemonteerd??

Je hebt van die platen met een scharnier eraan... die op je truss passen!
Roov    posted on 18-07-2008 16:27
Ik zet mijn foto´s van mijn feestje in een kroeg morgen wel ff online!
Bartjens    posted on 18-07-2008 18:48
Poster: tairip

Je hebt van die platen met een scharnier eraan... die op je truss passen!

Ok, en hoe zet je die vast? Kun je in elke hoek vastzetten of zijn deze alleen in een vast aantal hoeken (Graden) te monteren?
www.djbrowbeat.com
Boyd    posted on 18-07-2008 18:53
Ik denk dat je ze in elk gewenste hoek kunt vastzetten.
Nvie    posted on 18-07-2008 19:21
Je zet zo'n bookcorner meestal vast met een spacer en swivel coupler 

Bartjens    posted on 18-07-2008 19:29
Kijk, dat bedoel ik Cry
www.djbrowbeat.com
dj-nick    posted on 18-12-2008 15:57
Zal maar weer is leven in dit topic brengen.

Zal binnenkort even andere foto's droppen.
User edit by dj-nick on 18-12-2008 @ 15:58:51 (3%)
Relight    posted on 18-12-2008 16:17
Ziet er netjes uit, vooral die LEDbollen zijn erg leuk zo. Die zie je nog niet veel op klussen.

Is het setje wat achter ligt een echt ACL-setje of zijn het gewoon NSP-parretjes?

Heb je trouwens een app. lijstje?
Flexii    posted on 18-12-2008 16:40
zal ik ook maar eens een foto van mij posten dan(A):P Castle of Love 2008
User edit by Flexii on 18-12-2008 @ 16:41:29 (36%)
Bartjens    posted on 18-12-2008 16:46
Misschien is het handig om een beetje meer info te geven :P
Waar
Wanneer
Welke apparatuur
Eigen productie of van bedrijf waar je werkt enz
www.djbrowbeat.com
DeteqBoy    posted on 18-12-2008 17:52
toffe foto flexxi Happy, laughing
Flexii    posted on 18-12-2008 19:35
Waar: Kerkrade, Limburg, Nederland
Wanneer: 18 augustus 2008
Wat: Castle of Love, House evenement met 2 stages artiesten als DR Lektroluv, Hardwell, Billy the Klit, Vato Gonzalez, Ryan Marciano & Sunnery James, sidney samson enz.

bedrijf waar ik freelance voor werk, mijn taak opbouwen, afbreken en LightingOperator op de stage van DR Lektroluv, Ryan Marciano & sunnery James, Sidney Samson, benny Rodrigues en nog een paar andere dj's.
lijst van apparatuur,, als ik die hier moet posten ben ik wel even bezig dus daar begin ik niet aan sorry(A):P
Relight    posted on 18-12-2008 20:03
Wel gaaf zo. Ziet er strak uit.

Voor welk bedrijf freelance je?

Mocht je ooit special effects nodig hebben dan hoor ik het wel hè? Winking my eye
Flexii    posted on 18-12-2008 20:08
Poster: Relight
Wel gaaf zo. Ziet er strak uit.

Voor welk bedrijf freelance je?

Mocht je ooit special effects nodig hebben dan hoor ik het wel hè? Winking my eye

U-Rent.Biz, is maar klein bedrijfje, actief in regio parkstad, af en toe doe ik wel eens dit soort klusjes mee, verder werk ik voor vast in een ander bedrijf Weerwaas, (naast school natuurlijk),, maar daar doe ik eigenlijk nooit dit soort dingen,, alleen bandjes, promsconcerten enzo
Relight    posted on 18-12-2008 20:25
Heb ook weer wat foto'tjes gevonden.
Is van een showtje een tijdje geleden in een discotheek ergens in Groningen volgens mij.

Het gaat hier om de Special FX tour, waarop onder meer mega ventilatoren, co2-jets, een fullcolour laser, strobo's, blinders, sunstrips, movingheads, bullfogs en een waterscherm zitten. Volgens mij heb ik dat toen aangestuurd met een Jands Event 408.

Hieronder zie je de sunstrips in actie. ! Jeej, actieve sunstrips! Happy, laughing

Danseressen die ook bij de show horen. Altijd leuk in combinatie met een waterscherm! Happy, laughing Happy, laughing

En tenslotte een overzichtsfoto'tje. Je ziet een waterscherm aan de truss met daaraan ook nog 4lite blinders. En op het meubel / op de kistjes staan washes. In de truss hangen spotjes en washes. En achter de ventilator zie je toevallig een stroboscoopje. Happy, laughing

Flexii    posted on 18-12-2008 20:57
een full collor laser en een waterscherm en jij hebt daar geen foto van met die 2 samen,, dat vind ik dan weer minder he:P
Relight    posted on 18-12-2008 21:18
Heb ik wel. Ff zoeken :P

Euh, ik heb deze. Hier staat een ander meisje onder het waterscherm, haha. Met laser. En blinders, waarvan ik inderdaad per ongeluk één kanaal ben vergeten open te zetten.

Tja, programmeerfoutje kan gebeuren, maarja, ik word ook zo afgeleid... haha

User edit by Relight on 18-12-2008 @ 21:22:15 (100%)
Tizio    posted on 19-12-2008 09:18
Ziet er uit als een strakke(zie ook wel plaatje 2) show! :P

Gotta love that blue lasert!
User edit by Tizio on 19-12-2008 @ 09:19:08 (47%)
DPro    posted on 02-01-2009 21:25
Poster: A-flex
Hier nog eens iets leuk dat we opgesteld hedden.
Foto gemaakt met GSM en te weinig licht :P

Na da stampuh stampuh stampuh zou ik maar ff snel laten, de truss staat op zoverre van hier te zien op 4 pootjes te dansen waarvan er 2 maximaal een vloeroppervlak hebben van 30 x 30 cm ff een klein tikkie en hij ligt om...
Leuk bedacht maar een pijnlijke situatie wat sommige mensen toch wat kopzorgen kan geven..
OneSixty    posted on 02-01-2009 21:29
als je goed kijkt zie je dat er aan de binneste halve cirkel 2 trussen nog naar achtere gaan, en die rusten weer op een windup.
maar overal 1m baseplates hadden beter geweest als je het mij vraagt ^^
(zeker met die zatte toestanden die je soms meemaakt)
DPro    posted on 02-01-2009 21:34
tja leuk als er ene aan de voorkant aan gaat hangen met een dronken bui... naar achter kiepen zal ie nie... dj zal hij dan ook wel net overheen zijn gevallen mja naar de voorkant.... tja.... (geloof mij maar die statieven zijn niet gelokt als er een kracht omhoog gaat en heeft deze gast ook de pootjes uitgezet? 
Zowiezo de zogenaamde bookcorners helpen het gehalte gammelheid een stuk mee..
MoXeGy    posted on 02-01-2009 22:46
Ondertussen weer het een en het ander afgebroke bij mijn stage bedrijf, ben sins kort ook oproep kracht/zaterdagse medewerker Happy, laughing

Relight    posted on 08-01-2009 17:42
Staat dat headje op de 2de foto zonder baseplate op de truss?
Lijkt zo dat ie gewoon op de eitjes staat.
User edit by Relight on 08-01-2009 @ 17:42:29 (5%)
TheHunter    posted on 08-01-2009 20:45
Ziet er netjes uit MoxeGy.
Complimenten.Cool

This is an old Topic

No new postings for 5.965 days.
 Post CommentThat would be 198.8 months
or a whopping 16.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

119 Users online: 10 Guests (109 Unknown)
Pages generated today : 70.127
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.458.501