Poster: Jorrit
It seems to me like some sort of contest by Pioneer Pro DJ (DJ sounds), take a look on the Djsounds website.
Poster: bambamstudio
so...tell us more about this contest !
Poster: Jorrit
take a look on the Djsounds website.
eigen schuld...dikke bult...
niet echt handig om een usb stick achter te laten...hebben ze bij defensie ook ervaring mee..
Poster: tairip
Who is joining this game!
Poster: orsonwelsheigen schuld...dikke bult...
niet echt handig om een usb stick achter te laten...hebben ze bij defensie ook ervaring mee..
Poster: Snoey
Ik snap zowiezo niet waarom jullie dit serieus nemen. De titel is van een bekende film en zijn nickname is de naam van de hoofdrol speler van die film. Twee feiten waar bij mij het lampje gaat branden.
Ik snap zowiezo niet waarom jullie dit serieus nemen. De titel is van een bekende film en zijn nickname is de naam van de hoofdrol speler van die film. Twee feiten waar bij mij het lampje gaat branden.
Poster: Emmol28
Je kent Pete Thong niet? Dat is toch wel een zeer gerespecteerde dj
Poster: justjustina
Jij hebt er ook 6 maanden overgedaan om hier achter te komen
a
En heb jij in die 6 maanden tijd al die USB stick al gevonden?
Poster: Lead
Die stick bestaat overigens wel hoor