Cash zonder moeite
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Jori    posted on 10-06-2008 20:19
Ik heb laats deze twee sites gezien: awsurveys.com en bux.to.

Op awsurveys moet je steeds 2 korte (3 zinnen) recensies schrijven (over 2 verschillende sites) waar voor je 4$ krijgt. Elke maand wordt het vernieuwd en uitgerekend verdien je 25$ per maand. Plus dat je elke maand nog kans maakt op 500$ :p. Ik heb het nu getest en het werkt!! Het nadeel is dat je pas kan worden uitbetaald als je 75$ hebt, maar goed, je hoeft ook maar een uurtje per maand te besteden. Dus hoe werkt het? Nieuwe sites hebben veel aan recencies zodat ze hun site en service kunnen verbeteren, daar betalen ze veel voor. Het is niet veel geld, maar voor de wat jongere mensen (zoals ik) zeker de moeite waard. Je krijgt uitbetaald via Paypal, je hoeft alleen maar een email-adress te gebruiken verder NIKS, dus geen personlijke gegevens. Completely safe dus en je hoeft ook NIKS te betalen om te beginnen. En je krijgt ook 1.25$ voor iedereen die zich registreerd die door jou is doorverwezen.
Als je je wilt registreren doe dat dan graag via deze link [edit] Dan krijg ik er weer wat geld bijCry Oh ja, voor je eerste recensie krijg je 6$.

Op bux.to moet je 30 sec een add bekijken, je hoeft er niet naar te kijken maar je moet hem wel open laten. Krijg je dan 1 dollar cent voor. Dat komt neer op, 15cent per dag, 1,05$ per week, 4,5$ per maand. Is best weinig, ook weer niet niks, maar hier gaat het om je referals(de mensen die je hebt doorverwezen). Jij krijgt namelijk het geld dat hun verdienen ook(en hun houden hun geld). Stel je hebt 10 referals, is dus al 4.5x10= 45$ per maand. Nou ben je na een tijdje wel klaar met doorverwijzen en dus kan je ook referals kopen. Wat je natuurlijk mooi kan doen met je geld van awsurveys. En hoe meer referals hoe meer winst je maakt. Er zijn dus mensen die na een half jaar 2000$ hebben. En hier heb ik dus ook graag dat je mijn referal link gebruikt  [edit]

Dus eerst geld maken met awsurveys en bux.to. Dan je geld van awsurveys investeren in bux.to referals en dan hopen op veel geld. En dan een deel van het vele geld weer investeren en zo doorgaan tot je heel veel geld krijgt. Het duurt lang, maar je hoeft er bijna geen tijd aan te besteden. Let wel op dat je recensies worden gecontroleerd, je hoeft geen goeie te schrijven maar ze moeten wel ergens op slaan!!

Hoop dat jullie hier iets aan hebben en ben benieuwd hoeveel geld jullie gaan maken.

Mod edit by Lead on 11-06-2008 18:58 (2%)

What do you think about Cash zonder moeite ??

Vote :   

Roov    posted on 10-06-2008 20:26
Ik heb $130 op bux.to . Het zijn wel oplichters ik zit al sinds Januari op mijn betalingen te wachten Unhappy
zalo    posted on 10-06-2008 20:28
@ jori: heb je al geld ontvangen?
jannickv    posted on 10-06-2008 20:32
hiervoor kreeg ik dus een ban op aboutdj...
Stefjuuh    posted on 10-06-2008 20:34
Meteen een ban..? Beetje zielig..!
Jori    posted on 10-06-2008 20:49
Poster: zalo
@ jori: heb je al geld ontvangen?

Van awsurveys wel, bux.to nog niet maar daar heb ik ook nog geen geld van opgehaald(omdat ik daar net ben begonen)

Poster: jannickv
hiervoor kreeg ik dus een ban op aboutdj...

Beetje raar dan, kunnen ze beter eerst een waarschuwing geven lijkt mij dan...
@admins en mods: Ehm, als dit ongewenst is op het forum, sorry! Wil het er wel afhalen. Of alleen mijn links eraf?

@ Flippin Double: Geen idee of het oplichters zijn, heb je al een mail gestuurd voor support?. En heb je wel Alertpay ipv Paypal?

Edit: 300e post:p
User edit by Jori on 10-06-2008 @ 20:50:09 (5%)
MD    posted on 11-06-2008 12:54
Ik heb 2 jaar geleden veel mee gedaan aan zo een programma's... het kwam altijd op hetzelfde neer: oplichting. Wanneer je je geld verdiend hebt betalen ze je niet uit... ik wacht al 2 jaar op een uitbetaling :p
bambamstudio    posted on 11-06-2008 13:08
Cash zonder moeite: win de lotto
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Lawrenz    posted on 11-06-2008 13:11
@ Stefjuuh kan me er wel in vinden dat ie een ban voor heeft gekregen, als je een beetje zoekt op Google vind je dat mensen die daaraan gewerkt hebben hun geld nooit krijgen, hun account met geld erop (wat dan nog niet gestort is) gesloten wordt voor onverklaarbare reden etc. Weet niet of dat nu nog zo is maar ik vind het nog steeds tijdsverspilling omdat het meestal idd oplichterij is.
sanderk    posted on 11-06-2008 13:20
die ik heb zijn gewoon nederlands gebruik ik al zon 3 jaar

zie topic   kleine bijverdienste

heb al zon 5 x uit laten betalen en me vriendin nog meer x

donkey    posted on 11-06-2008 14:53
hier is dan Cry kwil ook wel geld verdienen hoor :p

to Jori : Om de hoeveel tijd krijg je op aw surveys nieuwe surveys bij ?
Maniax
User edit by donkey on 11-06-2008 @ 15:05:47 (100%)
Mod edit by Lead on 11-06-2008 18:58 (13%)
DeteqBoy    posted on 11-06-2008 18:10
heb me ook maar even bij awsurveys aangemeld, en ik deel donkey´s vraag :P
Bram-V    posted on 11-06-2008 18:34
Ongelooflijk dat jullie hier met z'n alle in tuimelen.
Niks wordt zo slecht betaald als dit soort internet dingen. (als je het geld uberhaupt ooit krijgt)
Als je zorgt dat je werk krijgt dan heb je in 1 uur verdiend wat je met dat soort gekke dingen in een maand verdiend. Kom achter je beeldscherm vandaan en maak je handen vuil, het schijnt soms nog best leuk te zijn ook, werken.
Lead    posted on 11-06-2008 19:00
Poster: Stefjuuh
Meteen een ban..? Beetje zielig..!

Nee hoor... als je iets doet tegen de regels (posten van commerciele links) en dit is opgenomen in de sites regeltjes kun je hier zo een ban voor krijgen....

Ook hier, commerciele links dienen goedgekeurd te worden door de admins.

En deze links waren nooit goed gekeurd, dit is puur bedrog !

Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

198 Users online: 132 Guests (66 Unknown)
Pages generated today : 26.063
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.980.467