Geld verdienen om te kopen (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

JJenzz    posted on 10-06-2008 17:51
Nuja ik ben 15 jaar en heb weinig budget (voor pioneer). Ik ben van plan om pioneer djm 800 en cdj 1000 mk 3 te kopen in totaal is dat dus 4300 euro hier. Dat is dus niet makkelijk om te sparen. Ik heb nog een site gezien waar ik wel interesse in heb, waar je op een maandje gemakkelijk dat kan verdienen. maar ik weet niet of het te vertrouwen is.
Hier staat hij alvast.(ik weet niet of sites getoond mogen worden sorry hiervoor).
www.bijverdienste.com

Nu vraag ik mij af heeft iemand hiermee ervaring mee, iemand al gedaan, zou je het vertrouwen, ... ? Het zou alvast gaaf zijn moest het waar zijn Winking my eye .

thanxxx LàJensz

What do you think about Geld verdienen om te kopen ??

Vote :   

Roov    posted on 10-06-2008 17:54
Hartstikke nep, het gaat hier alleen maar om spam :P, ze willen gewoon reclame maken of virus meeverzenden.
bambamstudio    posted on 10-06-2008 18:00
gewoon krantenwijk nemen, vakken vullen bij de AH...snel rijk worden bestaat alleen maar als je de lotto wint Happy, laughing
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
EloidELot    posted on 10-06-2008 18:00
Dat kan echt wel niet! als je 25 euro wil kwijtspelen moet je dat pakket maar bestellen.

amateuristische site!
wat doen ?
wie zijn ze?
maatschappelijke zetel?
BTW-nummer?

rule number one! there's no such thing a free meal!
als je met zoiets(want wat ze doen Confused) rijk kan worden moet je toch al een heel wat altruïst zijn, om onervaren, ongeschoolde mensen te laten meedelen in  je winst, je eigen idee! Een normaal ondernemer kijkt naar de marktprijs en beseft dat hij niet meer moet betalen (of neem een beetje meer) om aan personeel te geraken! Hier willen de ondernemers gewoon hun werkkrachten met geld beladenConfused
yea right!
MatthiasDB    posted on 10-06-2008 18:16
If it looks to good to be true, it probably is!
zoek een vakantiejob fzo, ga je veel sneller je geld zien!
Roov    posted on 10-06-2008 18:27
Ga ochtendkrant lopen, 10 euro per uur!! 6 dagen in de week. Dat is dus 240 euro per maand!
cptN    posted on 10-06-2008 18:38
Je kunt ook beginnen met wat goedkoper spul of 2e hands, en kijken of het je bevalt. Marktplaats staan nl. vol met zulke sets van mensen die het na een tijdje al weer beu waren Winking my eye
Hen    posted on 10-06-2008 18:44
Beetje overdreven dit :P Ik zou eerst eens een leuk bijbaantje zoeken en dan pas eventueel na gaan denken over welke gear je gaat kopen. Een leuk bijbaantje is niet alleen handig om je gear te kopen :P Dat mixen ben je straks misschien wel beu zoals hierboven gezegd. Zoek dus gewoon een baantje(wat ook niet 1,2,3 te regelen is) spaar dan wat geld en kijk dan welke gear je wilt. Om goed te mixen heb je niet perse zo'n dure gear nodig, in een fiat panda kun je auto rijden, maar in een ferrari is het fijnerWinking my eye
Adrien1989    posted on 10-06-2008 18:47
Ik werk al vanaf mijn 15e in de keukenHappy, laughing.
the-melody    posted on 10-06-2008 18:48
Poster: FlippinDouble
Ga ochtendkrant lopen, 10 euro per uur!! 6 dagen in de week. Dat is dus 240 euro per maand!
 voor 240euro per maand sta ik zelfs nog nie recht, laat staan wakker worden.Cry...
bambamstudio    posted on 10-06-2008 19:16
Poster: the-melody
voor 240euro per maand sta ik zelfs nog nie recht, laat staan wakker worden.Cry...

van werken ga je niet dood....welkom in de maatschappij
Sebasz    posted on 10-06-2008 19:20
Poster: bambamstudio

Zeg nou eerlijk 240 euro per maand is niet veel daarvoor zou ik ook niet gaan werken hoor :P
Xtremer    posted on 10-06-2008 19:21
Vraag allerlei winkels tegen de tijd dat je 16 benWinking my eye. Ga vullen bij Appie doe ik zelf ook:D Maar even iets anders je draait als beginner of heb je al een boothWinking my eye.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
AndersHJ    posted on 10-06-2008 19:26
 .

Voor hetgeen je moet doen? wat krantjes brengen :p ik zou het zeker doen Winking my eye
User edit by AndersHJ on 10-06-2008 @ 19:26:09 (5%)
the-melody    posted on 10-06-2008 19:28

Werken ja, maar met zo'n loon. Sorry hoor. Ik werk nu bij Euroclean, met een uurloon van 10,83 per uur als vakantiewerk. Das 5 dage in de week maakt 40 uur, reken dus maar op jezelf. Das pas werken. Maar 240euro, sorry zoeken ze maar een 8 jarig jochie dat naief is.
BouncingBeats    posted on 10-06-2008 19:47
Werken ja, maar met zo'n loon. Sorry hoor. Ik werk nu bij Euroclean, met een uurloon van 10,83 per uur als vakantiewerk. Das 5 dage in de week maakt 40 uur, reken dus maar op jezelf. Das pas werken. Maar 240euro, sorry zoeken ze maar een 8 jarig jochie dat naief is.

Wat? Jij werkt 40 uur per week, en dat als vakantiewerker? Volgens mij is dit een voltijdse job, niet?
Of bedoel je 5 uur per week? Al snap ik nog niet hoe je dan aan 40 zou komen.

On Topic:
Ik heb zelf ook een baantje, 2 keer per week rekken vullen, heb ook ongeveer 250 in de maand. Niet slecht als studentenjob, maar om daar een überPio-set van te kopen, lijkt me beetje gek. Dat geld kan je beter uitgeven aan muziek vind ik. En dan een beetje een minder dure set aanschaffen, waar je het misschien beter op leert.
the-melody    posted on 10-06-2008 19:48
Das een voltijdse job ja, vakantiewerk noemen ze zoiets in belgië, weet niet hoe het in nederland zit. Werk je maximaal 23 dagen voltijds, en heb je een mooi loon met een minimaal aan belastingen.
Xtremer    posted on 10-06-2008 19:50
Als je beginner bent grijp dat niet meteen naar het beste en duursteWinking my eye. Bouw het op en begin op een basisset om het te leren, ga daarna voor iets duurders kijken.

:EDIT: Ga langs een uitzendbureau! Daar geven ze goud voor vakantiemedewerkersCry.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
User edit by Xtremer on 10-06-2008 @ 19:52:33 (51%)
Stefjuuh    posted on 10-06-2008 19:52
Tjah.. als je wat ouder bent verdien je wat meer hea?

Zit zelf rond de 170/maand denk..(?) verschilt heel erg per maand, in de vakantie kan ik meer werken. Maar ik ga dus echt niet sparen voor uberpioneers, voor 1 cdj-1000 kan je 2 cdj-400's kopen! Doe mij die maar!:P
bambamstudio    posted on 10-06-2008 19:52

...zal maar niet posten wat ik per uur verdien.......
BouncingBeats    posted on 10-06-2008 19:55
Das een voltijdse job ja, vakantiewerk noemen ze zoiets in belgië, weet niet hoe het in nederland zit. Werk je maximaal 23 dagen voltijds, en heb je een mooi loon met een minimaal aan belastingen.

Ja, ik ben zelf ook Belg hoor.
Aah ok, je doet dit gewoon in de vakantie, snap het. Ik had begrepen dat je zo werkte in het jaar.
Srry
the-melody    posted on 10-06-2008 19:56

...zal maar niet posten wat ik per uur verdien.......
 Jij bent ook volwassen he Happy, laughing 
Dj_Fantasy    posted on 10-06-2008 20:01

Ik heb nu werk om de 14 dagen bij mn vader 1 weekend in NL, en het ander weekend in BE werk ik 3 dagen in een frituur.
Verders in de vakantie's de helft ervan bij mn vader elke dag ofwel halve dagen ( na 1 week + - € 100) hele dagen ( € 150).
En de andere helft vakantie werk dat ik in BE vindt.

Nu niet komen zagen dat het NIET mag, het mag namelijk welWinking my eye.

Je mag 23 dagen in binneland werken + 23 dagen in buiteland:d

dj2dj.nl
zalo    posted on 10-06-2008 20:04
hoe naief kan je zijn omdat te geloven
een bedriijf dat zoveel betaald met zo'n slechte site.

En op 1 jaar kwart miljoen verdienen, Sorry dat is het toppunt van naiviteit als daar iets in zal

Ga werken, koop aandelen, weet ik veel....
Bart_    posted on 10-06-2008 20:15
Ik werk bij mijn neef, voor 4,5 per uur. Daar moet ik zonnepanelen leggen, elektriciteitskabels trekken, etc. (kalverinstalaties, hij werkt met de nieuwste technologie (zonnepanelen dusWinking my eye))
Is best veel tegenover de andere winkels.
Reken er maar niet op dat je als 'vakantiewerk' meer als 4,5 euro per uur gaat verdienen hoor.
Bij de Super hier in de buurt verdien je 3 euro per uur, zowat het gemiddelde hier in de buurt.
MatthiasDB    posted on 10-06-2008 20:19
Poster: DJ-Xtremer
:EDIT: Ga langs een uitzendbureau! Daar geven ze goud voor vakantiemedewerkersCry.

maar daar krijg je wel str*ntjobs voor in de plaats!
hoor genoeg van mensen die bij interim ingeschreven zijn... kunnen ze hier in de plaatselijke steenbakkerij net afgebakken stenen van de band halen middenin de zomer!
heeft op n week zn rug verneukt en net geen blaren aan zn handen overgehouden...

EDIT: @ bart: elke vakantiejob die ik al heb gehad zat tegen een uurloon van 9 à 10 euro/uur... ik zou naar andere jobs opzoek gaan als ik jou was!
User edit by MatthiasDB on 10-06-2008 @ 20:20:23 (36%)

163 Users online: 66 Guests (97 Unknown)
Pages generated today : 29.538
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.846.084