Poster: FlippinDoublevoor 240euro per maand sta ik zelfs nog nie recht, laat staan wakker worden.
Ga ochtendkrant lopen, 10 euro per uur!! 6 dagen in de week. Dat is dus 240 euro per maand!
Poster: the-melody
voor 240euro per maand sta ik zelfs nog nie recht, laat staan wakker worden....
Poster: bambamstudio
van werken ga je niet dood....welkom in de maatschappij
Poster: the-melody.
voor 240euro per maand sta ik zelfs nog nie recht, laat staan wakker worden....
Poster: bambamstudioWerken ja, maar met zo'n loon. Sorry hoor. Ik werk nu bij Euroclean, met een uurloon van 10,83 per uur als vakantiewerk. Das 5 dage in de week maakt 40 uur, reken dus maar op jezelf. Das pas werken. Maar 240euro, sorry zoeken ze maar een 8 jarig jochie dat naief is.
van werken ga je niet dood....welkom in de maatschappij
Werken ja, maar met zo'n loon. Sorry hoor. Ik werk nu bij Euroclean, met een uurloon van 10,83 per uur als vakantiewerk. Das 5 dage in de week maakt 40 uur, reken dus maar op jezelf. Das pas werken. Maar 240euro, sorry zoeken ze maar een 8 jarig jochie dat naief is.
Werken ja, maar met zo'n loon. Sorry hoor. Ik werk nu bij Euroclean, met een uurloon van 10,83 per uur als vakantiewerk. Das 5 dage in de week maakt 40 uur, reken dus maar op jezelf. Das pas werken. Maar 240euro, sorry zoeken ze maar een 8 jarig jochie dat naief is.
Das een voltijdse job ja, vakantiewerk noemen ze zoiets in belgië, weet niet hoe het in nederland zit. Werk je maximaal 23 dagen voltijds, en heb je een mooi loon met een minimaal aan belastingen.
Poster: bambamstudioJij bent ook volwassen he
...zal maar niet posten wat ik per uur verdien.......
Ik heb nu werk om de 14 dagen bij mn vader 1 weekend in NL, en het ander weekend in BE werk ik 3 dagen in een frituur.
Verders in de vakantie's de helft ervan bij mn vader elke dag ofwel halve dagen ( na 1 week + - € 100) hele dagen ( € 150).
En de andere helft vakantie werk dat ik in BE vindt.
Nu niet komen zagen dat het NIET mag, het mag namelijk wel.
Je mag 23 dagen in binneland werken + 23 dagen in buiteland:d
Poster: DJ-Xtremer
:EDIT: Ga langs een uitzendbureau! Daar geven ze goud voor vakantiemedewerkers.