Favourite Radiozender (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Favourite radiozender

-Radio 538
-Slam! FM
-Caz!
-3FM
-Q Music
-100% NL
-TMF
-Veronica
-Sky Radio
-Lokaal radio station
-Ik luister geen radio maar eigen muziek

Voting is only possible for our Members
Lead    posted on 09-06-2008 09:55
Ik ben wel eens benieuwd naar welke radio zender jullie het meeste luisteren. Ik ben zelf al jaren fan van Radio 538 en luister dat de nodige uurtjes per dag (zit genoeg in de auto).... Natuurlijk zijn er voor achter je computer een hele lading internet radio stations, maar die vallen buiten deze poll.
Let the BASS be louder

What do you think about Favourite Radiozender ??

Vote :   

Bartjens    posted on 17-06-2008 10:59
Poster: DJ-Xtremer
Me oude stage adres: Radio 538:P.

wat heb je hier gedaan dan?
www.djbrowbeat.com
Xtremer    posted on 17-06-2008 11:07
Ik had daar in de brugklas een dagje stage, mocht daar een beetje meedraaien enzoWinking my eye. Heb alles en iedereen gezien en alle DJ's gesproken, zijn overigens hele vette gasten:D. Heb er nog een foto van...
Ik en Jeroen!
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Bartjens    posted on 17-06-2008 11:12
Poster: DJ-Xtremer
Ik had daar in de brugklas een dagje stage, mocht daar een beetje meedraaien enzoWinking my eye. Heb alles en iedereen gezien en alle DJ's gesproken, zijn overigens hele vette gasten:D.

Vet!  Oude studio nog dus zal wel tijdje trug zijn :P
Welke opleiding volg je dat je daar een dagje gaat stage lopen?
www.djbrowbeat.com
Xtremer    posted on 17-06-2008 11:20
Dat was nog op de middelbare school:P. In de brugklas, geloof 2004 ofzo... Ja inderdaad oude studio, maar wel vet om daar geweest te zijn hoor:D. Ik was toen trouwens 1 van de 2 mensen in dat jaar die bij 538 mocht stage lopen, er mogen er namelijk maar 2 per jaar!
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Sunrise8    posted on 17-06-2008 11:42

ziet er idd vet uit. ja mijn vader heeft in zijn tijd van big diet (jaja heeft die aan meegedaan haha) als een soort droomweek een hele week doen wat hij leuk vond. hij wilde altijd graag een ochtend op de radio presenteren. dus so be it. city fm mocht hij een ochtned presenteren Happy, laughing. is geloof ik nog wel terug te vinden op google Happy, laughing.

ikzelf vind btw freshfm altijd een superlekker radio station om naar te luisteren Happy, laughing en anders slam Happy, laughing. maja thuis luister ik toch meestal me eigen muziekjes Winking my eye

EDIT:
oja fresh fm is niet alleen een internet radio. ik luister het vooral als ik in de auto zit. 95.7 is het op te ontvangen in omgeving amsterdam Happy, laughing. voor je eigen omgeving ff op de site kijken. draaien superrelaxede muziek. als je houdt van de nieuwste nrs en geen oude 90's en urenlang gelul Happy, laughing

Music made me who i am
User edit by Sunrise8 on 17-06-2008 @ 11:45:42 (61%)
Denvo    posted on 17-06-2008 11:50
FRESH FM !
FrenchKiss    posted on 17-06-2008 11:56
Fresh FM
Boyd    posted on 17-06-2008 16:20
538 dancedepartment en fresh FM
Bastian    posted on 17-06-2008 17:54
Radio 1 vergeten! Dit staat altijd bij mij op voor/na het slapen.
538 (Dance Department) is wel m'n party zender.
DrezZ    posted on 17-06-2008 18:02
Topradio staat er niet bij, haha! en zelfs niet stubru! nuja, het gaat over zenders uit Nederland!
Roov    posted on 17-06-2008 18:04
SlamFM, luister ik eigelijk altijd s'ochtend 's middags en s'avonds :P
Laidback    posted on 17-06-2008 18:29
Flaix FM Espana' !

24/7 heerlijke zomerse muziek!

www.flaixfm.net

maar in de auto in NL toch wel 3FM

sochtends Giel of gerard, smiddags toch wel Coen & Sander show!

User edit by Laidback on 17-06-2008 @ 18:30:05 (100%)
Dyno    posted on 17-06-2008 20:17
'S ochtends vroeg Ruud de Wild op Q-Music

De rest van de dag (zit vrijwel de hele dag in de auto) 3FM of mijn eigen mixjes.

---EDIT---

Flaix FM Espana' ! CryDaar luister ik inderdaad in Spanje altijd naar. Lekker voor het stappen!
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
User edit by Dyno on 17-06-2008 @ 20:19:40 (100%)
LauW    posted on 18-06-2008 23:57
Mijn stageadres nu: SLAM!FMCry

Raoel    posted on 19-06-2008 09:52

Het irritante is dat er maar heel weinig goede radio wordt gemaakt. Het is verschrikkelijk dat bij Radio538 elk uur dezelfde muziek wordt gedraaid. De dj's hebben geen eigen inbreng in de platenkeuze en elk programma is hetzelfde. Het enige programma waar ik soms naar luister is Dance Department. De podcast dnwld ik wel elke week.

Op 3fm wordt nog echt radio gemaakt en dan met name door Giel Beelen(vooral op vrijdagnacht), Koen en Sander show(behalve de muziek). Overdag wordt er tenminste niet constant dezelfde muziek gedraaid.

Thuis luister ik geen radio. Alleen CD's, livesets of zelf een setje in elkaar flansen.

thomaswessels    posted on 20-06-2008 16:22
fearfm!!
User edit by thomaswessels on 08-03-2009 @ 11:15:56 (94%)
Twizz    posted on 23-06-2008 17:56
XFM! 4 sure, kvind het een schande dat die niet in de poll staat.

538 SUCKS big time.

maar dan ook egt big, big time..

Sorry jeroen, maar ik weet niet hoe jij naar die K*TZENDER kan luisteren. achja, ieder zijn eigen keus.

maaruh ik wil ff het volgende verhaaltje kwijt:
538 draait hits, en dan niet alle hits ongeveer evenvaak maar een nummer dat ze zelf wel leuk vinden 5x per dag. laatst was dat Ian Carey - keep on rising.. dit kon ik op gegeven moment op het werk egt niet meer aanhore en toen heb ik gwoon de radio uitgezet. 

Maar ik denk dat een echt extreem voorbeeld is: RHCP - Dani California.
Dit werd afgelopen zomervakantie, gedurende zeker 2 maanden, gemiddeld 8x per dag gedraait. en dit zuig ik niet uit mn duim, op gegeven moment heb ik het zelfs geturfd voor 3 dagen.

En af en toe wisselen ze alle hits van het moment af met een 'oude klassieker'. Ik kan je iets leuks vertellen(let er maar eens op) dit zijn altijd de volgende 3.
Coolio - Gangsta's Paradise
Confused - I got five on it (fzow)
en een dance klassieker er zo nu en dan tussendoor is altijd deze: BBE - Seven Days and 1 week

Let op mijn woordenWinking my eye

Daarom heb ik thuis altijd XFM! aanstaan.
(ok hier worden sommige nummers ook af en toe wat te vaak gedraait; denk maar aan die k*tremix van Alphabeat - Fascination of die remix van Kane - Shot of a gun, maar dit is 20000x minder erg dan op gayfm(=538)  )

Ik heb gesproken.
LauW    posted on 23-06-2008 21:29
Zo steekt radio niet in elkaar, ook bij 538 zal er een logica in hun playlist zitten. Zenders draaien zelden/nooit wat ze zelf leuk vinden maar wat de consument op dat moment leuk vind. Tracks worden ook vaak getest op burn gehalte en cijfer e.d. om daarmee goed in te spelen op de vraag van de luisteraar Happy, laughing
Twizz    posted on 23-06-2008 21:44
Poster: LauW
Zo steekt radio niet in elkaar, ook bij 538 zal er een logica in hun playlist zitten. Zenders draaien zelden/nooit wat ze zelf leuk vinden maar wat de consument op dat moment leuk vind. Tracks worden ook vaak getest op burn gehalte en cijfer e.d. om daarmee goed in te spelen op de vraag van de luisteraar Happy, laughing

Weet ik, maar toch..

en dan komt er nog eens bovenop da ze bij die zender(bij veel shows) alleen maar onzin kunne lulle...
ArCee    posted on 17-07-2008 15:22
538 is zooooooooooooooo Cry Slap geleuter op niks af, dj's die denken dat ze humor bezitten maar het nog niet eens kunnen schrijven zonder taalfouten en de hele dag door door dezelfde slappe hitjes aan 1 ruk door. Daarbij opgeteld dat ik zowat meer reclame hoor als muziek die me echt kan bekoren, zie daar, de perfecte mix om een emmer vol te lotsen. Cry Jammer dat Fresh tegenwoordig achteruit is gegaan nu alle dj's de laan uit zijn. Misschien maar eens gaan samen werken met Totaal?? Cry
User edit by ArCee on 17-07-2008 @ 15:23:51 (40%)
Convert    posted on 17-07-2008 15:38
Gery    posted on 17-07-2008 21:26
belgische zender: topradio !!!
DJ - Producer
ArCee    posted on 17-07-2008 23:57
Poster: Convert
RADIOPANIEKZAAIER
of
REALHARDSTYLERADIO

of
BASSVIBES (tijdelijk offline)

Als je van harde meuk houd wel ja Cry

This is an old Topic

No new postings for 6.253 days.
 Post CommentThat would be 208.4 months
or a whopping 17.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

181 Users online: 126 Guests (55 Unknown)
Pages generated today : 41.416
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.934.961