Poster: DJ-Xtremer
Me oude stage adres: Radio 538:P.
Poster: DJ-Xtremer
Ik had daar in de brugklas een dagje stage, mocht daar een beetje meedraaien enzo. Heb alles en iedereen gezien en alle DJ's gesproken, zijn overigens hele vette gasten:D.
ziet er idd vet uit. ja mijn vader heeft in zijn tijd van big diet (jaja heeft die aan meegedaan haha) als een soort droomweek een hele week doen wat hij leuk vond. hij wilde altijd graag een ochtend op de radio presenteren. dus so be it. city fm mocht hij een ochtned presenteren . is geloof ik nog wel terug te vinden op google
.
ikzelf vind btw freshfm altijd een superlekker radio station om naar te luisteren en anders slam
. maja thuis luister ik toch meestal me eigen muziekjes
EDIT:
oja fresh fm is niet alleen een internet radio. ik luister het vooral als ik in de auto zit. 95.7 is het op te ontvangen in omgeving amsterdam . voor je eigen omgeving ff op de site kijken. draaien superrelaxede muziek. als je houdt van de nieuwste nrs en geen oude 90's en urenlang gelul
Het irritante is dat er maar heel weinig goede radio wordt gemaakt. Het is verschrikkelijk dat bij Radio538 elk uur dezelfde muziek wordt gedraaid. De dj's hebben geen eigen inbreng in de platenkeuze en elk programma is hetzelfde. Het enige programma waar ik soms naar luister is Dance Department. De podcast dnwld ik wel elke week.
Op 3fm wordt nog echt radio gemaakt en dan met name door Giel Beelen(vooral op vrijdagnacht), Koen en Sander show(behalve de muziek). Overdag wordt er tenminste niet constant dezelfde muziek gedraaid.
Thuis luister ik geen radio. Alleen CD's, livesets of zelf een setje in elkaar flansen.
Poster: LauW
Zo steekt radio niet in elkaar, ook bij 538 zal er een logica in hun playlist zitten. Zenders draaien zelden/nooit wat ze zelf leuk vinden maar wat de consument op dat moment leuk vind. Tracks worden ook vaak getest op burn gehalte en cijfer e.d. om daarmee goed in te spelen op de vraag van de luisteraar
Poster: Convert
RADIOPANIEKZAAIER
of
REALHARDSTYLERADIO
of
BASSVIBES (tijdelijk offline)