Poster: NielsR
Vinyl komt terug, ze vinden een manier uit om vinyl nog goedkoper te persen dan cd'tjes en iedereen wilt terug met vinyl
Poster: cross-over
Het gaat er niet om wat je hebt het gaat er om hoe je het gebruikt.
Poster: JollyJunkie
Welke idioten hebben er nou pacemaker gestemd? :P
CDJ natuurlijk :D Ik ivnd het gewoon fijner dan op een beeldschermpje lopen turen, ik wil echt voelen wat ik doe en als alles dan zo erg gedigitaliseert is heb ik dat gevoel niet meer.
CD's zijn voor mij al genoeg gedigitaliseert, eigenlijk heb ik het liefst vinyl maar de mogelijkheden zijn daar gewoon beperkt mee!
Poster: Nandi
Ja , mix tussen cdj en pc zoals djvc zegt , als de vinyl maar niet uitsterft!
Dvj , zal niet zo een hype worden denkik , lijkt me te duur... Tenzij er goedekopere dvj spelers komen.
Poster: Basrose
De Dvj spelers zijn niet het probleem denk ik. Ik denk eerder dat de mixer en alle mogelijke schermen en beamers een probleem word... Daarnaast heb je nog 2 dingen waar je tegenaan loopt. Er zijn niet extreem veel djs die dvds hebben... deze zijn een stuk duurder dus dan zal de draaiprijs ook flink omhoog moeten. Daarnaast heb je veel discotheken die zn grote inverstering niet snel doen omdat ze zich afvragen of er ook echt mensen speciaal voor het dvd systeem komen. dus extra klanten.
Ik denk dat de cdjs voorlopig nog bijven in clubs... De meeste mensen zijn tevreden met wat er nu is... nieuwe dingen is altijd leuk maar voor een hoop niet noodzakelijk.