Vraagje : Opnemen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

TheRedust    posted on 06-06-2008 18:55
Hallo,
Ik zou graag mijn setje is willen opnemen, want dan kun je foutjes zelf terugvinden etc.. Ben beginnende DJ, kheb wel al een paar feestjes gepasseerd en kreeg al wa goede en slechte commentaren, hints en tips etc.. maar wat moet ik doen om op te nemen ?

mijn mixer is een Akiyama MC-E2 ,

Danku voor het antwoorden Happy, laughing

Sander, The Redust

What do you think about Vraagje : Opnemen ??

Vote :   

JollyJunkie    posted on 06-06-2008 19:00
Als je een tape-uitgang hebt moet je kabeltje van gwn Banaan naar computer kopen, als je geen tape-uitgang hebt maar wel een balanced uitgang, moet je een kabeltje kopen van (balanced) Jack naar computer.
Als je dan wilt opnemen moet je ff Audacity downloaden en dan op opnemen (rood rondje) drukken Winking my eye
Als je geen tape of balanced uitgang hebt kan je het proberen op je master en dan het geuild van de computer...
Bouncy    posted on 06-06-2008 19:01
Waarmee wil je opnemen? met minidisk of met cd.

Ga op zoek naar de rec out of iets in de trand aan de achterkant van je mixer. Verbind deze met de pc.

Hier zijn al topic's over, gebruik de search!

EDIT:

Jollyjunkie was me voor!
User edit by Bouncy on 06-06-2008 @ 19:01:29 (17%)
Wout-r    posted on 06-06-2008 21:19
Dit kun je doen als je een PC in de buurt hebt staan. Heb je geen PC in de buurt staan, kun je bijvoorbeeld een iKey proberen of iets dergelijks.
tairip    posted on 07-06-2008 00:26
Poster: JollyJunkie
Als je een tape-uitgang hebt moet je kabeltje van gwn Banaan naar computer kopen, als je geen tape-uitgang hebt maar wel een balanced uitgang, moet je een kabeltje kopen van (balanced) Jack naar computer.
Als je dan wilt opnemen moet je ff Audacity downloaden en dan op opnemen (rood rondje) drukken Winking my eye
Als je geen tape of balanced uitgang hebt kan je het proberen op je master en dan het geuild van de computer...

Dit is wel een hele vage uitleg! Ik wou al heeeeeel lang een tpoic hierover maken met plaatjes! Misschien binnenkort eens aan beginnen! In NL wel te verstaan!
TheRedust    posted on 07-06-2008 13:40

Dankuwel, ik weet wat ik moet doen Winking my eye !

Ashley    posted on 07-06-2008 13:56
waar koop je zo'n banaan naar computer kabeltje Cry
Maar wat nou als het lukt, mama?
DJHilde    posted on 07-06-2008 21:10
Waar je zo'n banaan-naar-je-computer-kabeltje moet kopen?? Geen idee, weet wel waar je een kabeltje moet kopen voor vanaf je rec. naar de pc; die kun je nl. bij bijna elke electronica winkel wel krijgen, mediamarkt enz.
Prozei    posted on 07-06-2008 22:05
idd elke goede electronica dj zaak heeft ze leggen.
zo niet zou je een jack naar tulp veloopje kunnen halen en een tulp naar mini jack kabel
User edit by Prozei on 07-06-2008 @ 22:06:02 (100%)
ceesietopc    posted on 08-06-2008 13:38
Als je de handleiding ff checkt, zie je dat je mixer twee master uitgangen heeft.
één RCA (tulp) en een Jack. De RCA gebruik je waarschijnlijk om je speakers aan te sluiten. Nou, koop een kabletje om de jack aan te sluiten op de line in van je pc. (das het blauwe gaatje :P).

Die kabeltjes kan je kopen bij het onderdelenhuis.
Lead    posted on 08-06-2008 14:01
Je zou als eerste ook even mijn DJ topic kunnen lezen, daar staat alles in wat je nodig hebt Winking my eye

Je Mix opnemen
Let the BASS be louder
Wout-r    posted on 08-06-2008 14:54
Poster: Lead
Je zou als eerste ook even mijn DJ topic kunnen lezen, daar staat alles in wat je nodig hebt Winking my eye

Je Mix opnemen

Daar linkte ik ook al heen Happy, laughing
Daar staat inderdaad alles in wat je moet weten

This is an old Topic

No new postings for 6.305 days.
 Post CommentThat would be 210.2 months
or a whopping 17.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

147 Users online: 68 Guests (79 Unknown)
Pages generated today : 29.862
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.846.408