Ik heb weer een nieuwe Promo Mix in elkaar gedraaid. Deze keer iets totaal anders dan normaal van mij: een house set! De mix is een combinatie van oude en nieuwe tracks en is meer mainstream dan ik normaal gesproken draai. Ook dit keer heb ik weer geprobeerd een set te maken met een goede opbouw en natuurlijk met goede overgangen. Ik ben dan ook benieuwd wat jullie er van vinden en feedback is dan ook meer dan welkom.
Alvast bedankt voor het luisteren.
---------------------------------------------------------------------
Mayk Froix - Promo Mix June 2008
Genre.............: House
Year................: 2008
Quality..............: 320kbps
Playing Time.......: 00:29:12
Total Size.............: 67.0 MB
Tracklisting
01. Swen Weber - The Pusher (Original Mix - Intro Edit)
02. Underworld - Born Slippy (Joe K Remix)
+ Plastikman - Spastik
03. Hijack - Party People
04. Steve Angello & Sebastian Ingrosso - 555
05. EDX - Premiumline (Original Mix)
06. Ali Wilson - Quiver (Progressive Mix)
07. Mario Ochoa & DJ Fist - Showtime (Original Mix)
08. Fatboy Slim - Right Here, Right Now (Vadran Bootleg)
09. Timmy & Tommy - Full Tiltin (Joint Operations Centre Remix)
+ Technotronic - Pump Up The Jam
10. K-System - Samba 69 (Original Mix)
Downloads
Prachtige mix!
Technisch zit hij heel goed in elkaar zeker het stukje met underworld en plastikman vind ik heel goed..
De tracklist had misschien wel iets zomerser gemogen gezien de tijd van het jaar, maar dat zal wel aan mij liggen dus daar moet je je niets van aantrekken. (ik moest tog iets van kritiek geven he :p)
Poster: Didier_DeluxePrachtige mix!
Technisch zit hij heel goed in elkaar zeker het stukje met underworld en plastikman vind ik heel goed..
De tracklist had misschien wel iets zomerser gemogen gezien de tijd van het jaar, maar dat zal wel aan mij liggen dus daar moet je je niets van aantrekken. (ik moest tog iets van kritiek geven he :p)
Heeft één van de heren nog geluisterd?
Poster: Cyspoz
Downloading...
Feedbacking...
Zeer goede mix, alles zit er super strak in. Mix tempo is lekker, geen haastwerk maar wel de nodige afwisseling. Een hele duidelijke opbouwende lijn door je mix heen, waarbij je in genre en sfeer beeld best wel een verplaatsing doet en ook het tempo omhoog brengt. Aan het einde zit een duidelijke climax.
Let wel op het tonale aspect van mixen, heb één momentje gehoord waarbij ik meende iets zacht te horen wat niet helemaal klopte. Verder eigenlijk niks op aan te merken en gewoon top!
Poster: FlippinDouble
Hij klinkt echt super geil!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.