sinds ik oordoppen op maat heb laten maken, ga ik nooit meer stappen of naar festivals zonder die dingen in te doen, als ik zelf moet draaien doe ik ze nog niet in, ik sta meestal toch achter het grote geluid en monitors houd ik volume laag van
Enkel als ik wegga neem ik wel eens oordoppen mee, maar het zijn van die standaard Gele, die je ook wel eens vindt op werkvloeren.
Maar zovaak doe ik ze ook niet aan. Op een gewone fuif heb ik ze niet snel nodig, maar naar grotere festivals neem ik ze sowieso mee, vooral voor carnaval is het wel handig.
Poster: PatrickBeuken
Ik heb oordoppen op maat. Ik heb ze altijd in bij hard geluid (uitgaan, draaien, enz). Ik heb een aardig aantal jaren zonder oordoppen gedraaid en dat merk ik nu; ik heb 24/7 een constante piep in mijn oren. Dit is echt meega irritant en ik moet er niet aan denken dat dit erger wordt.
Poster: Basroseidem, doe ze ook altijd aan behalve als ik moet draaien...
Ik heb ze ook alleen heb ze nooit in tijdens het draaien. Meestal als ik op een feest sta heb ik ze wel in. Als ik zelf aan het draaien ben kan ik gewoon de monitors op het gewenste niveau afstellen en op het moment dat ik niet mix dicht draaien.
Maar het is zeker handig om ze te hebben.
Toevallig heb ik eergister mijn oordoppen binnen gekregen. En net als PatrickBeuken op maat gemaakte. Ik moet ze nog uitproberen, dus ben erg benieuwd!!!
Ik ga ze gebruiken voor festivals/feesten en als mijn tt's er weer zijn maar ook meteen tijdens het draaien.
Poster: Glorious-D
ik doe het met toiletpapier, je kan zelf de vorm bepalen en de dikte. En je kan zelf zo regelen dat je de monitors beter kan horen dan de geluiden die verder verwijderd zijn
.
Poster: Glorious-D
ik doe het met toiletpapier, je kan zelf de vorm bepalen en de dikte. En je kan zelf zo regelen dat je de monitors beter kan horen dan de geluiden die verder verwijderd zijn
.
Poster: DeteqBoy
dat lijkt me niet echt verstandig, maar heb er verder geen verstand vanik heb zelf vaak van die doppen van 15 euro ofzo bij de hoorwinkel die ik gebruik bij grote feesten.
Poster: WinstonDat had ik ook indd... ik had altijd verstopte oren... en toen ik ze liet (uitzuigen)... klonk alles ook hard... en toen ik met me koptelefoon op stond te draaien.. met hetzelfde volume van voor me uitgezogen oren.. deden ze gewoon pijn.. door het geluid .
Ik had alleen een verstopping in mijn linkeroor. Best griezelig als je denkt dat je doof wordt. Mijn arts vroeg of ik met iPod of zo naar muziek luister. Maar mijn linkeroor is dus mijn headphone oor.
Vlak na het spuiten klonk alles keihard, harder dan ooit; druppels van de douche zelfs etc.. Nu klinkt alles weer normaal.
Poster: Winston
Ik had alleen een verstopping in mijn linkeroor. Best griezelig als je denkt dat je doof wordt. Mijn arts vroeg of ik met iPod of zo naar muziek luister. Maar mijn linkeroor is dus mijn headphone oor.
Vlak na het spuiten klonk alles keihard, harder dan ooit; druppels van de douche zelfs etc.. Nu klinkt alles weer normaal.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.