Problemen met M-Audio Fast Track Pro
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

D-Ray    posted on 04-06-2008 22:50
Hallo mensen van DJR.. Ik heb laatst een externe geluidskaart gekocht... voor de MAC... Ik wil deze vooral gebruiken voor het opnemen van sets... Alleen hij wilt het software niet instaleren... Ik ben terug naar winkel gegaan en die zeiden dat ik een andere driver moest downloaden van de site www.m-audio.com..  Dat heb ik dus gedaan,, alleen nu reageert me mac wel op de USB-aansluiting.. en het modem.. alleen als ik de installatie cd-rom erin doet.. reageert ie nog steeds niet.. en loopt ie zelfs vast..  me MAC voldoet wel aan de vereiste systemen.. Mischien dat jullie mij kunnen helpen.. Bedankt Happy, laughing

What do you think about Problemen met M-Audio Fast Track Pro ??

Vote :   

the-melody    posted on 04-06-2008 22:59
Bij mijn Audiophile moet je de geluidskaart NIET aansluiten als je de drivers installeert, bij mij reageerde de software ook niet(ik heb een macbook). Ik heb dan een driver gedownload vanop m-audio.com en die geinstalleert. Daarachter moet je je mac uitzetten. Je geluidskaart aansluiten, aanzetten en dan je mac aansluiten. Zo werkte het bij mij Happy, laughing 
D-Ray    posted on 05-06-2008 16:33
ja.. precies.. mischien is dat het wel.. ik ga het eens proberen.. bedankt

This is an old Topic

No new postings for 6.294 days.
 Post CommentThat would be 209.8 months
or a whopping 17.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

251 Users online: 135 Guests (116 Unknown)
Pages generated today : 85.336
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.882.373