verhuur contract
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

fistfull    posted on 03-06-2008 19:45
Hallo, de examenfeesten komen er weer aan en nu dacht ik dat ik misschien mijn geluidsapparatuur wel kan verhuren voor een klein prijsje. Het probleem is echter dat ik niet precies weet hoe ik een waterdicht contract kan schrijven. (contract ivm schade etc.) Heeft er misschien iemand een voorbeeld contract of contract dat ik kan aanpassen?
Bedankt
Mvg Koen 

What do you think about verhuur contract ??

Vote :   

Roov    posted on 03-06-2008 20:14
Dit zou ik ook wel willen weten, alleen dan voor mijn lichten!
djjh    posted on 03-06-2008 20:20
gewoon even op de site van verhuurbedrijven kijken. en die dan aanpassen.
Roov    posted on 03-06-2008 20:55
ké, bedankt!
Boyd    posted on 05-06-2008 19:45
Tja, dat zou ik dus weer niet doen. Legt een klant ze een keer "toevallig" naast elkaar, he das gek ze lijken (bijna) sprekend.

@flippin, ik kan je wel helpen met zo'n contract maken.
MatthiasDB    posted on 05-06-2008 19:49
Poster: BoydGrift
Tja, dat zou ik dus weer niet doen. Legt een klant ze een keer "toevallig" naast elkaar, he das gek ze lijken (bijna) sprekend.

@flippin, ik kan je wel helpen met zo'n contract maken.

maar als het ontract van elke verschillende firma anders moet zijn dan gaan er zowizo contracten zijn waar je door de mazen van het net gaat glippen!
het lijkt me logisch dat er verhuurbedrijven zijn die met krek hetzelfde contract afkomen... het gaat immers ook om dezelfde handelsactiviteit, dezelfde materialen, dezelfde condities enz...
Roov    posted on 05-06-2008 19:49
Haha, het was vooral omdat jij mijn lichten wilde lenen :P
Boyd    posted on 05-06-2008 19:51
Ooh, najaa dan kijken we wel heh. Komt wel goed hoorCry
Roov    posted on 05-06-2008 19:53
Ja, ik hoop het :P. Denk bij een contract ook aan slijtage kosten + verzekering kosten ingeval er iets kapot gemaakt wordt he!
ceesietopc    posted on 05-06-2008 20:10
Ik  denk dat iedereen hier wel wat aan heeft. Als je ff een beginnetje online zet, en de onderwerpen wat er sowieso in moet, dan weet ik zeker dat er binnen no time aanvullingen en veranderingen aangeraden worden.
Roov    posted on 05-06-2008 20:11
Ik zal is ff kijken of ik een leuk contractje kan maken. Moeten jullie hem maar even bijvullen :P
1000    posted on 06-06-2008 04:03
Wel opletten met die contracten. Bij verhuur van materiaal met contract ben je ondernemer en dan heb je een Btw-en ondernemingsnummer nodig en moet de verhuur ook ingeschreven staan. Je kan wel onderling een contract aangaan maar indien er iets misloopt ben je er niet veel mee. Indien de klant weigert te betalen bij een defect kan je dit aanvechten bij de rechtbank van koophandel maar omdat het zaakje niet officieel is zal jijzelf eerder een boete krijgen wegens zwartwerk. Het lijkt allemaal dramatisch maar daarvoor dient nu éénmaal een contract. Ik zou het geen 'huurcontract' noemen maar 'overeenkomst' met de vermelding dat je iets uitleent en bij defect de schade moet vergoed worden. Ook nooit het bedrag vermelden op de 'overeenkomst'. Succes
User edit by 1000 on 06-06-2008 @ 04:50:42 (37%)
fistfull    posted on 06-06-2008 07:24
Ik heb gezocht en gevonden Happy, laughing wat is de beste manier op het contract hier te plaatsen aangezien het best een redelijk lange tekst is.

This is an old Topic

No new postings for 6.307 days.
 Post CommentThat would be 210.2 months
or a whopping 17.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

163 Users online: 66 Guests (97 Unknown)
Pages generated today : 29.532
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.846.078