2008 holiday greets (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 31-05-2008 12:32
Ik ben denk ik de eerste die er even tussen uit is gegaan. Lets put all season greets for this year in this topic. I will kick off. Greetings from ibiza/Spain.
Let the BASS be louder

What do you think about 2008 holiday greets ??

Vote :   

Nandi    posted on 04-07-2008 18:42
Poster: Bastian

Ik heb zijn neefje onlangs nog dj les mogen geven haha:P

Dit jaar waarschijnlijk niet op vakantie, lekker veel chillen en me kamer weer eens massive inrichten:D

ik ga ook her inrichten  met Imac derbij :d
dafraaits    posted on 22-07-2008 17:35
thuisblijven en werken voor men gear. en ik ben ook men kamer aan het herinrichten ik verf gewoon wat toffe dingen op men muur:p zo hoofden van vrienden uitprinten en iets van maken, echt nog lachen zal er volgende week eens fototje bijzetten :p! Nee ik MAG niet meer mee van men ouders. eerst zaag ik om ergens te gaan en na drie dagen zaag ik om terug te komen :p
Convert    posted on 23-07-2008 13:26
Nou eerste 3week gewerkt, nu 3week bouwvak en omdat ik dan toch niks doe heb ik een kranten/folders baantje voor 2weken. Dus vanmiddag nog even kranten rond brengen en dan ben ik er van af :P Dan volgende week vrij... en dan eind die week me me Pa op de motor(Cry) Naar Duitsland voor paar daagjes en dan weer 2week werken, en dan weer school :P

This is an old Topic

No new postings for 6.086 days.
 Post CommentThat would be 202.9 months
or a whopping 16.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

112 Users online: 6 Guests (106 Unknown)
Pages generated today : 23.041
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.318.737