Ik ben denk ik de eerste die er even tussen uit is gegaan. Lets put all season greets for this year in this topic. I will kick off.
Greetings from ibiza/Spain.
Let the BASS be louder
What do you think about 2008 holiday greets ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
thuisblijven en werken voor men gear. en ik ben ook men kamer aan het herinrichten ik verf gewoon wat toffe dingen op men muur:p zo hoofden van vrienden uitprinten en iets van maken, echt nog lachen zal er volgende week eens fototje bijzetten :p! Nee ik MAG niet meer mee van men ouders. eerst zaag ik om ergens te gaan en na drie dagen zaag ik om terug te komen :p
Nou eerste 3week gewerkt, nu 3week bouwvak en omdat ik dan toch niks doe heb ik een kranten/folders baantje voor 2weken. Dus vanmiddag nog even kranten rond brengen en dan ben ik er van af :P Dan volgende week vrij... en dan eind die week me me Pa op de motor() Naar Duitsland voor paar daagjes en dan weer 2week werken, en dan weer school :P
This is an old Topic
No new postings for 6.086 days. Post CommentThat would be 202.9 months or a whopping 16.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.