Muziek sorteren
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

brecht    posted on 30-05-2008 19:16
Beste leden,

Ik ben momenteel alles in goede lijst aan het gieten:

Voorbeeld:
Naam                                 /  Artiest              /Titel
50 Cent - In Da Club               50 Cent             In Da Club

Maar het probleem is dat ik bij de meeste liedjes de artiest en de titel er regelmatig moet ingeven.
Bestaat er geen programmatje om dit automatisch te laten sorteren.

MVG, Brecht 

What do you think about Muziek sorteren ??

Vote :   
Flexii    posted on 30-05-2008 19:21
voor zover ik weet niet,, als je legale mp3's hebt die zijn meestal goed getagged dus dan heb je daar geen last van,, maar bij illegale downloads is het meestal bagger ja
ilseentje    posted on 31-05-2008 00:43
Music Collector van Collectorz com
Geweldig programma hiervoor en alle mogelijke dingen die je maar kan bedenken zijn in te geven.
De standaardinfo haalt die gewoon van het.
Sorteren kan op alles ...
patrick-allen    posted on 31-05-2008 08:33
Visitrax
Hen    posted on 02-06-2008 19:55
Gebruik zelf Tag & Rename daarvoor, geweldig programma is dat. Zolang je de tracks maar volgens een vaste procedure benoemt kun je de tags van alle nrs in 1 keer veranderen. Als je bijvoorbeeld artiest - naam.mp3 hebt schrijft hij automatisch de id3-tag voor dat bestand(of meerdere dus). Ook genres kun je in 1 keer van tig bestanden bewerken.
Dyno    posted on 02-06-2008 20:03
Poster: ilseentje
Music Collector van Collectorz com
Geweldig programma hiervoor en alle mogelijke dingen die je maar kan bedenken zijn in te geven.
De standaardinfo haalt die gewoon van het.
Sorteren kan op alles ...

Helemaal mee eens!
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
zalo    posted on 02-06-2008 20:32
Poster: Hen
Gebruik zelf Tag & Rename daarvoor, geweldig programma is dat. Zolang je de tracks maar volgens een vaste procedure benoemt kun je de tags van alle nrs in 1 keer veranderen. Als je bijvoorbeeld artiest - naam.mp3 hebt schrijft hij automatisch de id3-tag voor dat bestand(of meerdere dus). Ook genres kun je in 1 keer van tig bestanden bewerken.

Idd zeer handig en snel programma
baath    posted on 02-06-2008 20:38
ik ga het maar is probern met  Music collector Happy, laughing
Basrose    posted on 02-06-2008 21:02
Ik gebruik ook Tag & Rename... Werkt erg goed maar doet soms niet alles wat ik wil.

Nu heb ik een super programma gevonden om de bestandsnamen te renamen. Je moet er wel even tijd insteken om de goede commandos te vinden maar als je weet hoe deze werkt kan je er alles mee. En het mooiste is nog dat hij gratis is! Maar let op dit is alleen voor bestandsnamen niet voor ID3 tags. Maar als je beide programmas gebruikt heb je eigenlijk niets meer nodig. Je kan het programma renamer HIER vinden.
Lead    posted on 03-06-2008 00:46
Ik gebruik ID3 -TagIT. Jammer genoeg is de verdere ontwikkeling gestopt maar de versie die je gratis kunt downloaden doet voor mij alles.

Van bestandsnaam naar ID3 V1 of V2 tags. Ik sla bestanden altijd op als 'artiest - titel.wav' en dat renamet hij zo.
Let the BASS be louder
Cyspoz    posted on 03-06-2008 09:31
Check MediaMonkey eens. Programma is vrij uitgebreid en begin is misschien even wennen maar probeer jezelf er in te verdiepen en dan ben je later heel erg blij dat je het in gebruik hebt genomen.

This is an old Topic

No new postings for 6.183 days.
 Post CommentThat would be 206.1 months
or a whopping 16.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

107 Users online: 13 Guests (94 Unknown)
Pages generated today : 24.227
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.314.357