Als ik voor de show betaal ga ik wel naar een musical
Poster: justjustinnaast dat felix the housecat er op staat vind ik hem ook zeker cool en marco v draai beetje steviger op het einde (neem ik aan) dus opzich wel cool
Ik vind de line-up wel vet hoor!
Poster: Renzis
IS leuk, had er alleen wel meer van verwacht...
Vroeger had je tenminste een echte top line-up
Vind het zijn prijs niet waard. desalniettemin zal het een leuk feest worden denk ik
Mwha ik heb eric morillo, benjamin bater en paul van dyk toch echt hoger zitten als fedde le grand of tocadisco.
Kijk marco V is terecht. laidback luke ook. Chuckie mwha, maar begrijpelijk dat hij daar staat.
Poster: RenéKuppens
ik vind deze line up beter dan bijv die in 2004 terwijl ik kwa show (wat ik op de dvd zag) wel weer de vetste vond
Brain S
Benjamin Bates
Paul van Dyk
megamix
Eric Morillo
Joost van Bellum ofzoiets
Poster: Renzis
IS leuk, had er alleen wel meer van verwacht...
Vroeger had je tenminste een echte top line-up
Vind het zijn prijs niet waard. desalniettemin zal het een leuk feest worden denk ik
Poster: RenéKuppens
ik vind deze line up beter dan bijv die in 2004 terwijl ik kwa show (wat ik op de dvd zag) wel weer de vetste vond
Brain S
Benjamin Bates
Paul van Dyk
megamix
Eric Morillo
Zo'n ouwe die ik ff niet meer weet
Poster: Twello
Raar dat sensation opeens ophoud een Trance feest te zijnmaarja was te verwachten natuurlijk...
Poster: JollyJunkie
Wel leuke line-up, maar ook wel heel commercieel.
Dat commercieel vind ik ook wel weer reuze meevallen hoor.
Chuckie is wel beetje commercieel, oké Fedde en Luke kom je dan af en toe tegen in een club maar deze 2 mannen kunnen echt sets neer zetten waar je met open mond naar staat te kijken don't forget that!
Poster: Ashley
Ja precies.
En je kan inderdaad de DJ's van deze line-up ook makkelijk ik kleinere discotheken vinden. Maar buiten dat zijn het sowieso allemaal weer topnamen die er staan!!!
Poster: BastianDat commercieel vind ik ook wel weer reuze meevallen hoor.
Chuckie is wel beetje commercieel, oké Fedde en Luke kom je dan af en toe tegen in een club maar deze 2 mannen kunnen echt sets neer zetten waar je met open mond naar staat te kijken don't forget that!