Poster: Flexii
zo en nu ben ik net terug van bozzini, ga nu maar eens lekker slapen om over minder dan 4 uur weer op te staan om te gaan werken:P,, wat een leven mensen haha
Poster: JollyJunkie
Axis 2?
Die worden tog niet meer gemaakt?
Basic is ut wel een leuke speler hoor :D
Poster: Stefjuuh
Omg.. hoe oud is ze..? Ook een keer een reply op mn afbeelding gehad, van een meisje van 9..>.>
Poster: Stefjuuh
Omg.. hoe oud is ze..? Ook een keer een reply op mn afbeelding gehad, van een meisje van 9..>.>
Poster: JollyJunkie
13, bijna even oud als mij dus.....
Poster: Xitrate
Omg je bent toch niet naar We Are Famous met Yes-R en de Partysquad gegaan hoop ik he? :P
Poster: Flexii
Jawel xD,, Yes-R was gecancelled,, en enige rede warom ik ging was omdat ik op de gastenlijst stond
House was ooit house. Een gevoel, een scene, een stroming die recalcitrant was. Waar je 's middags in Outland Records, Basic Beat, Hotsound of Kareltje netjes op je beurt wachtte om platen te scoren die je in de nacht ging horen. Waar als Roderick & Anne Fleur gingen hockeyen, Jack stoer verklaarde: “Laat er house zijn en housemuziek werd geboren”. Waar ongelovigen toch predikten “God made me funky, and I’m glad He blessed me this way”. Waar DJ EFX duidelijk 5 minuten lang de wereld liet zien dat ie “So In Love, Love, Love” was. Waar Dimitri in een bomvolle Roxy gewoon 10 minuten Donna’s “I Feel Loved” draaide en mensen echt spontaan begonnen te huilen (en meer, geloof me). Waar Marcello in de It ineens Naomi Daniels’ “Burnin” een zwengel gaf en iedereen liet kennismaken met de eerste prille Deep Dish producties. Geen “welk download programma gebruik jij” vragen, geen “als je geen lijst kan regelen weet ik niet of ik kom”. Geen oer Hollands “ik wil waar voor me geld” gedoe. Geen ongeduld omdat we te lang op de tweede break in een plaat moeten wachten.(Lucien Foort)